quote:
nee vond het schandalig dat de voor stemmers van het kabinet allemaal slechte verliezers waren door te zeggen dat ze blij waren voor de grote opkomst en dat het een betoog op de democratie was....quote:
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:14 schreef somegirl het volgende:
Hey m'n opa is vandaag jarig!
2 juni is het vandaag zie ik net
Gefeli!quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:14 schreef somegirl het volgende:
ik vond wildersquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:12 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
nee vond het schandalig dat de voor stemmers van het kabinet allemaal slechte verliezers waren door te zeggen dat ze blij waren voor de grote opkomst en dat het een betoog op de democratie was....
ikop dat volk
Zeker terwijl ze niet kort geleden zeiden dat stemmen onnodig zou zijn omdat wij te dom zijn en hun toch ja zouden stemmen....
Ut zijn smeerlappen daar
ik ben ook jarigquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:14 schreef somegirl het volgende:
Hij gaat een motie van wantrouwen indienen vandaagquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:14 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik vond wilders(vond ik hem al, maar zijn reactie bevestigde mijn gevoel) nieuwe verkiezingen, is die man gek (JAAAA) Alsof mijn NEE stem gelijk betekent alsof ik voor wilders ben
ik had idd een referendum partyquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Blij? Heb je gisteren feest lopen vieren ofzo?![]()
tjah je hebt van die mensenquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hij gaat een motie van wantrouwen indienen vandaag![]()
Wat een gek![]()
stemmingsmakerijquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:14 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik vond wilders(vond ik hem al, maar zijn reactie bevestigde mijn gevoel) nieuwe verkiezingen, is die man gek (JAAAA) Alsof mijn NEE stem gelijk betekent alsof ik voor wilders ben
quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:15 schreef goddess-in-heaven het volgende:
gefeliciteerd somegirl en (vooral) knox_![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |