Nee toch? Imogen Heap gaat meequote:Op zondag 19 juni 2005 21:57 schreef MadGuy het volgende:
Voor jou is dat extra onvoordelig uiteraard. Ouch, that must have hurt!
Ik had gelezen op een of ander forum dat Summer of Sin weer een solotour zou zijn...
quote:Tori Amos
Summer of Sin tour 2005
with special guests Imogen Heap and the Ditty Bops
Tori Amos is touring solo (with her Bösendorfer piano, rhodes electric piano and two hammond organs) in North America in the Summer of 2005.
Glastonbury?quote:Op zondag 19 juni 2005 22:27 schreef MadGuy het volgende:
18 juni, Londen:
Silent All These Years | Mother Revolution | Winter | Pretty Good Year
Inchworm (with Patti Smith, Marianne Faithful, Yoko Ono, Beth Orton, Sinead O'Connor, Kristin Hersh, Billy Bragg, etc)
Royal Festival Hall - Songs of Innocence - Protest songs and Lullabies. Vraag me niet wat het inhoudt...quote:
Nee. Dat moet nog komen. Dit was een uniek optreden waar ik de details bijna niet van weet, behalve dat Patti Smith de boel organiseerde. Ik ga wel eens op zoek of er opnames van zijn.quote:
De vergelijking met Bratzpoppen vind ik erg gelijkend. Lelijke poster is dat.quote:Op zondag 19 juni 2005 22:41 schreef Massive het volgende:
Nee. Dat moet nog komen. Dit was een uniek optreden waar ik de details bijna niet van weet, behalve dat Patti Smith de boel organiseerde. Ik ga wel eens op zoek of er opnames van zijn.
Oh jaL
[afbeelding]
Ik ben helemaal geen postermens, maar damn wat is die poster mooi! Ik ben jaloers!quote:Op zondag 19 juni 2005 22:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Over posters gesproken, die poster met Tori op een schommel (ofzo) hangt op m'n kamer.. Hij is asociaal groot, dus dat is mooi.
.
Ik denk dat dat ook de nummers zijn waar je toch echt wel iets van een band nodig hebt...quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het valt me enorm op dat ze van alle albums van alles speelt, behalve van Choirgirl. En Venus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |