Nah, Ahoy had gewoon een absolute baggergeluidsmixquote:Op maandag 6 juni 2005 22:00 schreef Ang3l het volgende:
De nummers van het 2e concert, omdat ik er toen gewoon meer kende.
Maar de stijl van het eerste.... solo is beter dan met band.
Ik vond nl dat de band zo hard speelde dat de piano echt naar de achtergrond verdrongen was... soms hoorde je die amper (en ik zat toch ECHT rij 1 rang 1 helemaal vooraan in het midden)
Ik heb het idee dat ze dat nummer bewust vermijdt deze tour. Het is natuurlijk ook wel haar #1 meest gespeelde live nummer dus ik kan ergens wel begrijpen dat ze er minder mee geassocieerd wil worden.quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:32 schreef Ang3l het volgende:
Weer Northern lad
En Cooling
Ik heb overigens precious things nog niet 1x voorbij zien komen
*luister de laatste tijd Live to tell dagelijks*
Ook Sugar niet. Omdat ze haar stem wil 'bewaren'. Ik denk dat ze die nummers nu ook niet ten gehore zal brengen. Wel weer in september, als ze met haar band door de V.S. gaat touren...quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:32 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb overigens precious things nog niet 1x voorbij zien komen
Hen die CD al jaren in huis. Ben ik dan ook die-hard?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:50 schreef MadGuy het volgende:
Dat is wel heel erg die-hard, Tom-Tom! Ik heb alleen de mp3's
Oeh, NIna Simone!
De originele BfP heb ik zelf ook. Maar ik denk dat MadGuy het over de Y Kant Tori Read cd heeft, die erg gewild en precieus is.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:28 schreef SevenWonders het volgende:
Mmmm, zo die-hard ben ik dan kennelijk ook weer niet. Wat is er zo 'speciaal' aan de originele BfP?
Staat al sinds de release in mijn kast (ok, hij is er regelmatig uit geweest voor een draaibeurt).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |