Een goede rogue gebruikt zodra hij ook maar iets van een spellcast ziet meteen kidney shot. Weg fear, try again. Fear werkt gewoon niet meer op rogues. Of ze gebruiken trinket en stunnen je weer, of ze hebben WotF aanstaan, dan ben je helemaal screwed. CoEx is al helemaal nutteloos imo, 80% langzamer lopen, wat heb ik eraan als ik stunned ben?quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:14 schreef mooiegek het volgende:
[..]
weet ik allemaal wel. ben zelf al een behoorlijk tijdje level 60. probleem zit hem erin dat je hem niet van je af krijgt. je wordt gestunned. ddaarna heb je dan heel even de tijd om fear te casten. lukt dat niet. weer stun..daarna ben je praktisch dood. Er dient gewoon een escape possibility bij te komen. Nu is dat echt een lachertje. Het enige dat er een beetje op lijkt, is curse of exhaustion en daar heb je m.i. eigenlijk helemaal niets aan.
Het altijd op zak hebben van een discombulator ray is wel een echte aanrader trouwens.
Het was 30 tegen 2...kom op O_Oquote:Op woensdag 1 juni 2005 23:19 schreef Max_Dark het volgende:
DJNivek, uitstel van executie tenzij je heel toevallig naar MC toegaat met 40 man.die "snelle heals" worden met 2.4 secs ook niet meer zo soepeltjes en wegrennen is ook geen optie.
Shield is 900dmg, wat een gemiddelde warlock wel ophaalt qua stamina.
dan iig wel in mijn schildquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:45 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Betwijfel het. 1200 armour in je kleine teen?
als het 80% zou zijn, zou het nuttig zijn. het verlangzaamt tot 90% van het oorspronkelijke...compleet waardeloos.quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:19 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Een goede rogue gebruikt zodra hij ook maar iets van een spellcast ziet meteen kidney shot. Weg fear, try again. Fear werkt gewoon niet meer op rogues. Of ze gebruiken trinket en stunnen je weer, of ze hebben WotF aanstaan, dan ben je helemaal screwed. CoEx is al helemaal nutteloos imo, 80% langzamer lopen, wat heb ik eraan als ik stunned ben?
Dat zou inderdaad een perfecte oplossing zijnquote:Op woensdag 1 juni 2005 23:25 schreef mooiegek het volgende:
[..]
phase shift voor de warlock zelf, lijkt wel een aardige toevoeging trouwens.zal er alleen wel nooit komen.
*Cough* PVP Fade *cough*quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:32 schreef Slomy het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad een prefecte oplossing zijn.
Lijkt me wel lollig, maar het lijkt me niet echt haalbaar. Zoals je zelf al zei, 2 targets, zie dat nog niet vlug gebeuren (misschien zoals lightning shock je target en dichtsbijzijnde andere? Fail als er maar 1 geraakt kan worden oid).quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:25 schreef Max_Dark het volgende:
Ik wilde net op de Wow-fora een nieuwe priest ability inzenden voor een beetje CC:
Mind Swap (In de trend van Mind Control, Mind Blast, Mind Soothe):
Switch the targets mind with a pre-marked target. The targets take control over eachothers bodies, and, when switched with an NPC become quite helpless. Max. Dura = 15 secs, break on damage etc.
Die cast je dus op 2 aanvallende Hordies :TOTAAAAALE chaos, al kunnen ze wel nog elkaars abilites gebruiken a la Mind Control. Mannetjes raken volkomen verward als ze ineens switchen van viewpoint en skills.
Of je pre-marked (Mark of the Mind ofzo, geen idee hoe je 2 targets aan moet duiden, misschien channeled ofzo) een kikker, je cast die spell op een UD rogue en je aanvaller springt 15 secs lang rond als een kikker.
Je gemarkeerde target moet wel binnen een range van 40yrds blijven, anders verliest het zijn kracht. Er kunnen geen Elites worden gemarked (in verband met exploits op Gryphmasters van samenwerkende Horde+Alliance).
Thoughts? Comments? Het is een CC die aansluit op de Priest lijn spells terwijl het mij niet "overpowered" lijkt, je kan in tegenstelling tot Roots of Polymorph tenminste nog rondbewegen (of niet, maar hij duurt maar 15 secs).
quote:EDIT: Penny Arcade does it again; deze wil ik hebben: http://www.thinkgeek.com/images/products/front/pa_wang.jpg
Een PvP server kan spannender zijn, maar ook vreselijk irritant.quote:Op donderdag 2 juni 2005 07:28 schreef TheTh1ng het volgende:
Vanmiddag, Wow halen..
Maar welke realm zal ik kiezen...
Op welke server zitten het meeste nederlanders?
En is een PvP server echt leuker?
Mij lijkt het zwaar irritant steeds aangevallen te worden..
Leuk.quote:Op donderdag 2 juni 2005 07:28 schreef TheTh1ng het volgende:
Vanmiddag, Wow halen..
Het valt wel mee hoeveel je aan wordt gevallen. PvP servers zijn opzich, gezien het honorsysteem, denk ik wat spannender om op te spelen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 07:28 schreef TheTh1ng het volgende:
Vanmiddag, Wow halen..
Ik ben sinds een paar weken ook overgestapt van een PvE naar een PVP en ik moet zeggen dat het sfeertje gewoon totaal anders is. Je hebt meer het gevoel alsof je echt in een oorlog tussen horde en alliance zit, iets wat je echt mist op een PvEquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:20 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Het valt wel mee hoeveel je aan wordt gevallen. PvP servers zijn opzich, gezien het honorsysteem, denk ik wat spannender om op te spelen.
Valt wel mee zeg jij? Liep gister avond nog geen 5 min in Balands en der sprongen al 2 Allaince Rogues op me. de eerste keer was het een lvl 39 (ben zelf 37 rogue) dat had ik misschien nog wel kunnen winnen. (Had nog maar 50% HP doordat ik net een paar elementals had gekilled dus was best lame om me toen aan te vallen.) Toen had ik zoiest van die pak ik wel terug ressurect ga gelijk stealth en ga opzoek naar hem. Flik precies het zelfde geintje bij hem en toen sprong ze vriendje (lvl 43 rogue) op me.quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:20 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Het valt wel mee hoeveel je aan wordt gevallen. PvP servers zijn opzich, gezien het honorsysteem, denk ik wat spannender om op te spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |