abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 juni 2005 @ 23:16:04 #51
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_27561410
300 hier. Handig in instances als de main healer dood gaat en de paladin oom is. Jezelf healen als je geen mob op je hebt.

Zonder gekkigheid, ownt in PvP, kan ik ten minste sneller terug naar het gevecht, de zerg, more like.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  woensdag 1 juni 2005 @ 23:19:10 #52
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_27561507
DJNivek, uitstel van executie tenzij je heel toevallig naar MC toegaat met 40 man .die "snelle heals" worden met 2.4 secs ook niet meer zo soepeltjes en wegrennen is ook geen optie.

Shield is 900dmg, wat een gemiddelde warlock wel ophaalt qua stamina.
pi_27561539
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 23:14 schreef mooiegek het volgende:

[..]

weet ik allemaal wel. ben zelf al een behoorlijk tijdje level 60. probleem zit hem erin dat je hem niet van je af krijgt. je wordt gestunned. ddaarna heb je dan heel even de tijd om fear te casten. lukt dat niet. weer stun..daarna ben je praktisch dood. Er dient gewoon een escape possibility bij te komen. Nu is dat echt een lachertje. Het enige dat er een beetje op lijkt, is curse of exhaustion en daar heb je m.i. eigenlijk helemaal niets aan.

Het altijd op zak hebben van een discombulator ray is wel een echte aanrader trouwens.
Een goede rogue gebruikt zodra hij ook maar iets van een spellcast ziet meteen kidney shot. Weg fear, try again. Fear werkt gewoon niet meer op rogues. Of ze gebruiken trinket en stunnen je weer, of ze hebben WotF aanstaan, dan ben je helemaal screwed. CoEx is al helemaal nutteloos imo, 80% langzamer lopen, wat heb ik eraan als ik stunned ben?
pi_27561602
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 23:19 schreef Max_Dark het volgende:
DJNivek, uitstel van executie tenzij je heel toevallig naar MC toegaat met 40 man .die "snelle heals" worden met 2.4 secs ook niet meer zo soepeltjes en wegrennen is ook geen optie.

Shield is 900dmg, wat een gemiddelde warlock wel ophaalt qua stamina.
Het was 30 tegen 2...kom op O_O

Shield zorgt tenminste voor geen spell interrupts, en dat heeft een Warlock met z'n stamina nog wel
  woensdag 1 juni 2005 @ 23:24:25 #55
17061 mvt
blame Canada
pi_27561695
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 22:45 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Betwijfel het. 1200 armour in je kleine teen?
dan iig wel in mijn schild
We were to understand there would be pie and punch?
pi_27561740
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 23:19 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Een goede rogue gebruikt zodra hij ook maar iets van een spellcast ziet meteen kidney shot. Weg fear, try again. Fear werkt gewoon niet meer op rogues. Of ze gebruiken trinket en stunnen je weer, of ze hebben WotF aanstaan, dan ben je helemaal screwed. CoEx is al helemaal nutteloos imo, 80% langzamer lopen, wat heb ik eraan als ik stunned ben?
als het 80% zou zijn, zou het nuttig zijn. het verlangzaamt tot 90% van het oorspronkelijke...compleet waardeloos.

Die trinket werkt maar 1x in de 5 min. meeste spelers zijn na fear en gebruik van hun trinket toch een aardig stukje van je vandaan. met heel veel geluk kan je hem nog een keer fearen....met wel heel veel geluk.

phase shift voor de warlock zelf, lijkt wel een aardige toevoeging trouwens. zal er alleen wel nooit komen.
  woensdag 1 juni 2005 @ 23:25:47 #57
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_27561747
Ik wilde net op de Wow-fora een nieuwe priest ability inzenden voor een beetje CC:

Mind Swap (In de trend van Mind Control, Mind Blast, Mind Soothe):

Switch the targets mind with a pre-marked target. The targets take control over eachothers bodies, and, when switched with an NPC become quite helpless. Max. Dura = 15 secs, break on damage etc.

Die cast je dus op 2 aanvallende Hordies :TOTAAAAALE chaos, al kunnen ze wel nog elkaars abilites gebruiken a la Mind Control. Mannetjes raken volkomen verward als ze ineens switchen van viewpoint en skills.

Of je pre-marked (Mark of the Mind ofzo, geen idee hoe je 2 targets aan moet duiden, misschien channeled ofzo) een kikker, je cast die spell op een UD rogue en je aanvaller springt 15 secs lang rond als een kikker .

Je gemarkeerde target moet wel binnen een range van 40yrds blijven, anders verliest het zijn kracht. Er kunnen geen Elites worden gemarked (in verband met exploits op Gryphmasters van samenwerkende Horde+Alliance).

Thoughts? Comments? Het is een CC die aansluit op de Priest lijn spells terwijl het mij niet "overpowered" lijkt, je kan in tegenstelling tot Roots of Polymorph tenminste nog rondbewegen (of niet, maar hij duurt maar 15 secs).

EDIT: Penny Arcade does it again; deze wil ik hebben: http://www.thinkgeek.com/images/products/front/pa_wang.jpg
  woensdag 1 juni 2005 @ 23:31:02 #58
32422 engessa
Who's dirty?
pi_27561916
Goh, alles ligt plat?

pi_27561950
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 23:25 schreef mooiegek het volgende:

[..]

phase shift voor de warlock zelf, lijkt wel een aardige toevoeging trouwens. zal er alleen wel nooit komen.
Dat zou inderdaad een perfecte oplossing zijn .
......
  woensdag 1 juni 2005 @ 23:33:59 #60
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_27562013
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 23:32 schreef Slomy het volgende:

[..]

Dat zou inderdaad een prefecte oplossing zijn .
*Cough* PVP Fade *cough*
pi_27562046
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 23:25 schreef Max_Dark het volgende:
Ik wilde net op de Wow-fora een nieuwe priest ability inzenden voor een beetje CC:

Mind Swap (In de trend van Mind Control, Mind Blast, Mind Soothe):

Switch the targets mind with a pre-marked target. The targets take control over eachothers bodies, and, when switched with an NPC become quite helpless. Max. Dura = 15 secs, break on damage etc.

Die cast je dus op 2 aanvallende Hordies :TOTAAAAALE chaos, al kunnen ze wel nog elkaars abilites gebruiken a la Mind Control. Mannetjes raken volkomen verward als ze ineens switchen van viewpoint en skills.

Of je pre-marked (Mark of the Mind ofzo, geen idee hoe je 2 targets aan moet duiden, misschien channeled ofzo) een kikker, je cast die spell op een UD rogue en je aanvaller springt 15 secs lang rond als een kikker .

Je gemarkeerde target moet wel binnen een range van 40yrds blijven, anders verliest het zijn kracht. Er kunnen geen Elites worden gemarked (in verband met exploits op Gryphmasters van samenwerkende Horde+Alliance).

Thoughts? Comments? Het is een CC die aansluit op de Priest lijn spells terwijl het mij niet "overpowered" lijkt, je kan in tegenstelling tot Roots of Polymorph tenminste nog rondbewegen (of niet, maar hij duurt maar 15 secs).
Lijkt me wel lollig, maar het lijkt me niet echt haalbaar. Zoals je zelf al zei, 2 targets, zie dat nog niet vlug gebeuren (misschien zoals lightning shock je target en dichtsbijzijnde andere? Fail als er maar 1 geraakt kan worden oid).
quote:
EDIT: Penny Arcade does it again; deze wil ik hebben: http://www.thinkgeek.com/images/products/front/pa_wang.jpg
  woensdag 1 juni 2005 @ 23:36:24 #62
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_27562085
DJNivek, het zou wel ZOOOO vet zijn in mass PVP . "Noob! Why did you run me into all those Alliance!" "Pfff like I care".

EDIT: Mark of the Mind als iets dergelijks van Hunter's Mark. Het is zeker te coderen (Net als dat Hunter's Mark op een mob +x range power geeft) maar met een mechanisme als Shaman Chain Heal kan ik ook leven .

Aangezien wij toch een beetje de trucendoos-class zijn (Mind Control, Levitate, Mind Soothe spring to mind) is dit misschien een leuke toevoeging.

Besides, na het weghalen van Brainwash en Sleep hebben wij priests nog iets tegoed van Blizz

[ Bericht 33% gewijzigd door Max_Dark op 01-06-2005 23:50:59 ]
pi_27562814
eh probleem ik kan weer op de server maar als ik inlog pakt ie mn passwoord niet meer. Now what?

Ik ga dus echt geen nieuwe char aanmaken en nog een keer al die levels halen .
life is a game....and im winning
pi_27562857
Leuk, ik was bij een vriend, net Sulfuros gedood in MC, ze waren van plan Ragnaros te killen vandaag, server eruit anders had ik eindelijk eens Ragnaros gezien van dichtbij dan
pi_27563161
Ik had eigenlijk een Leeroy TT verwacht
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_27563828
gvd nutuurlijk blijft emerelad dream weer eens down, en wat erger is hij pakt mn passwoord niet meer

en NATUURLIJK doet dan accoutn support het ook niet dus ik kan niet eens kijken of mn account misschien gehakced is
life is a game....and im winning
pi_27566156
Vanmiddag, Wow halen..

Maar welke realm zal ik kiezen...
Op welke server zitten het meeste nederlanders?
En is een PvP server echt leuker?
Mij lijkt het zwaar irritant steeds aangevallen te worden..
pi_27567295
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 07:28 schreef TheTh1ng het volgende:
Vanmiddag, Wow halen..

Een PvP server kan spannender zijn, maar ook vreselijk irritant.

Ik denk dat veel mensen een PvP server gekozen hebben, omdat ze dachten dat dat het enige coole speltype zou worden. Achteraf heb ik er soms best spijt van dat ik niet gewoon een PvE server heb gekozen, want zeg nou eerlijk: wie wil er nou aangevallen worden onder het questen?

Aan de andere kant kun je wel zelf bepalen wanneer je tegenstanders gaat pesten.

En niet onbelangrijk: op een PvE server kun je ook PvP'en. Grote voordeel alleen is dat je zelf bepaalt wanneer. Als je wil questen, zet je PvP uit en ga je questen, als je wil pvp'en zet je PvP aan en ga je pvp'en.

Over je serverkeuze: als je geen vrienden hebt die dit spel al spelen op een bepaalde server dan zou ik mooi een nieuwe rustige server pakken waarop iedereen nog laag is. Op de www.wow-europe.com site staat meer informatie over welke server nieuw en rustig is. Je bent dan nog allemaal ongeveer hetzelfde level en je hebt geen tot weinig last van hoge levels die je willen ganken. Daarnaast is het ook gewoon leuker en spannender.
pi_27567310
quote:
Vanmiddag, Wow halen..

Leuk.

Een low populated.
Allemaal.
Ja.
Dan moet je PvE kiezen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 2 juni 2005 @ 09:20:41 #70
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_27567371
quote:
Vanmiddag, Wow halen..

Het valt wel mee hoeveel je aan wordt gevallen. PvP servers zijn opzich, gezien het honorsysteem, denk ik wat spannender om op te spelen.
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
pi_27567467
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 09:20 schreef Rodie83 het volgende:

[..]

Het valt wel mee hoeveel je aan wordt gevallen. PvP servers zijn opzich, gezien het honorsysteem, denk ik wat spannender om op te spelen.
Ik ben sinds een paar weken ook overgestapt van een PvE naar een PVP en ik moet zeggen dat het sfeertje gewoon totaal anders is. Je hebt meer het gevoel alsof je echt in een oorlog tussen horde en alliance zit, iets wat je echt mist op een PvE
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  donderdag 2 juni 2005 @ 09:35:22 #72
103340 XboxAddict
That's just Prime
pi_27567701
Ik heb alleen op PvE gespeeld en ben nu lvl 42 (paladin) en moet zeggen dat ik nu toch ook in ga zien dat PvP ook zijn leukere kanten heeft.

Nu ik een wat hoger level ben en steeds vaker Horde spelers zie, vind ik het telkens jammer dat ze PvP niet aan hebben staan. Een voorbeeld hiervan is een keer dat ik iemand wilde helpen waarvan zijn PvP aan had staan en gekilled was door 2 horde spelers.
Ze stonden bij zn corpse, dus resurrecten stond gelijk aan zelfmoord. Ik er naar toe, maar ondertussen was bij beide horde spelers de PvP "uitgegaan" en kon ik dus niets meer doen... (Op een beetje rond hun heen rennen na dan) balen!

op een PvP server was dit heel anders geweest, dan was er duidelijk een spannendere situatie ontstaan met (hopelijk ) mij als winnaar!

Dus aan de ene kant is het wel fijn om lekker te questen (zeker in het begin), zonder constant op je hoede te zijn, maar aan de andere kant is het soms jammer dat PvP niet altijd aanstaat... Misschien verandert de situatie weer, wanneer de battlegrounds er zijn
"Een groot leider moet minder doen en meer zijn"
"In space, no one can hear starscream"
  donderdag 2 juni 2005 @ 09:43:35 #73
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_27567906
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 09:20 schreef Rodie83 het volgende:

[..]

Valt wel mee zeg jij? Liep gister avond nog geen 5 min in Balands en der sprongen al 2 Allaince Rogues op me. de eerste keer was het een lvl 39 (ben zelf 37 rogue) dat had ik misschien nog wel kunnen winnen. (Had nog maar 50% HP doordat ik net een paar elementals had gekilled dus was best lame om me toen aan te vallen.) Toen had ik zoiest van die pak ik wel terug ressurect ga gelijk stealth en ga opzoek naar hem. Flik precies het zelfde geintje bij hem en toen sprong ze vriendje (lvl 43 rogue) op me. EDIT: moet der wel ff bij zeggen dat ik der voor de rest van heb genoten

Je moet sinds de invoering van het Honor systeem wel bijna in een groupje door contested area heen lopen omdat je anders bijna iedere keer dat je allaince tegen komt aan gevallen word. Ze zullen ook altijd aanvallen als ze een hoger lvl dan jouw zijn of met een groupje zijn. Heb het ook wel eens gehad dat een alliance me hielp of omgekeerd zonder elkaar de hersens in te slaan .
phluphy for president!
pi_27568069
Hmm, mis het spelen toch wel een beetje nu ik voor mn tentamens moet leren. Nog ff wachten tot maandag, dan mag ik weer

Oh, en WyriHaximus, de Horde doet precies hetzelfde hoor, ganken. Ga maar eens op bloodscalp proberen te solo'en in STV bijvoorbeeld. Is je reinste zelfmoord.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  donderdag 2 juni 2005 @ 10:00:27 #75
103340 XboxAddict
That's just Prime
pi_27568446
Moet je tegenwoordig leren bij examens? Jeuj... times do change!
"Een groot leider moet minder doen en meer zijn"
"In space, no one can hear starscream"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')