Ja hoor, op http://www.hema.nl/ bijvoorbeeld. Ook nooit problemen mee.quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:47 schreef bixister het volgende:
over de kwaliteit van de AH-foto's was ik wel tevreden. verder vond ik 't daar ook prettig dat je (voor hetzelfde geld) ook afdrukken in de 3:4 verhouding kunt krijgen, in plaats van de standaard 2:3 (en dan een deel van de foto moet afsnijden). weet iemand of ze elders die mogelijkheid ook bieden?
bij de blokker kun je een tooltje downloaden voer je eerst als je foto's en wensen in en vervolgens klik je langs de velden met je adres gegevens en de vestiging waar je ze wilt ophalenquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:49 schreef bixister het volgende:
he verdorie dop, die tip komt net te laat voor mij.![]()
heb ze gisteravond bij Dixons besteld. althans, dat denk ik, het uploaden duurde erg lang en ik vond de afsluiting niet zo duidelijk. heb ook geen bevestigende mail ontvangen. that's me, hoe ging dat bij jou?
ik heb ook nooit een mailtje ontvangen. Na een dag of 3 gewoon naar de opgegeven vestiging gaanquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:49 schreef bixister het volgende:
he verdorie dop, die tip komt net te laat voor mij.![]()
heb ze gisteravond bij Dixons besteld. althans, dat denk ik, het uploaden duurde erg lang en ik vond de afsluiting niet zo duidelijk. heb ook geen bevestigende mail ontvangen. that's me, hoe ging dat bij jou?
ik schiet ze op 8 mb, ik heb een hele goede cameraquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:14 schreef dop het volgende:
ik heb zelf ook foto's naar de hema en het kruidvat gestuurt, drukken bijde ook prima af
puckzzzz
geen idee wat voor kamera je hebt maar je kunt niet beter afleveren als het grootste formaat dat uit je kamera komt. ik lever ze zo zelf ook af bij de fotoservice, hooguit verander ik iets aan de kleur of belichting
croppen komt de kwaliteit nooit ten goede en doe ik alleen als ik slechts een deel van een foto afgedrukt wil hebben.
Het feit dat jouw camera er 75 dpi plaatjes uitgooit wil zeggen dat het een slechte camera is.quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik schiet ze op 8 mb, ik heb een hele goede camera
[pimpmode] SONY DSC F828 [/pimpmode]
Ik crop veel, en dat gaat op dat formaat ook prima, maar ik heb zo verrekte weinig schijfruimte dat ik dat gewoon niet allemaal kwijtkan
72 DPI, normaal jpg formaatje hoor.quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:26 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Het feit dat jouw camera er 75 dpi plaatjes uitgooit wil zeggen dat het een slechte camera is.
Ik zou nog wel iets aan je instellingen veranderen van je camera. Van 75 dpi naar 150, daar wordt je foto i.i.g. niet beter van.
Voor drukwerk wordt uitgegaan van 300 dpi.
tis maar goed dat je de pimpmode uit zet! loop je op te scheppen over je goeie camera en dan zeg je vervolgens geen ruimte te hebben om het op te slaan. Wat doe je dan met zo`n camera...quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:13 schreef Dodo-tje het volgende:
[..]
Maar goed, ik laat alles bij de foto zaak doen waar ik al jaaaren kom. Is duur maar wel goed en snel. en gezellig. Kijk ik woon in een niet al te grote plaats, de Hema hier gaat kappen met de fotoservice die ze even goed al op stuurde naar het lab. De kruidvat vertrouw ik mijn spullen niet toe en een dixons oid hebben we niet. Dan maar duur maar wel kwaliteit!!
Ja, kwaliteit, bijvoorbeeld....quote:overigens, de dpi instellen op je cam....?!??
Nee jij hebt er verstand van zegquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:13 schreef Dodo-tje het volgende:
[..]
tis maar goed dat je de pimpmode uit zet! loop je op te scheppen over je goeie camera en dan zeg je vervolgens geen ruimte te hebben om het op te slaan. Wat doe je dan met zo`n camera...![]()
Maar goed, ik laat alles bij de foto zaak doen waar ik al jaaaren kom. Is duur maar wel goed en snel. en gezellig. Kijk ik woon in een niet al te grote plaats, de Hema hier gaat kappen met de fotoservice die ze even goed al op stuurde naar het lab. De kruidvat vertrouw ik mijn spullen niet toe en een dixons oid hebben we niet. Dan maar duur maar wel kwaliteit!!
overigens, de dpi instellen op je cam....?!??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |