Afhankelijk van watvoor MP je bedoelt. Speel je vaak met 4 man op de bank, moet je voor de Cube gaan. Speel je graag via internet tegen 8-16 man, moet je een Xbox kopen.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:22 schreef W2O het volgende:
Ik heb een Cube en een Xbox, de Xbox gebruik ik alleen voor singleplayer, dus als je multiplayer wil zou ik voor de Cube gaan.
Halo 1 & 2, Project Gotham Racing 2 Splinter Cell serie (veruit 't beste op de Xbox), Ninja Gaiden, Forza Motorsport, Top Spin Rainbow Six, GTA3 & Vice City & San Andreas, Pro Evolution Soccer 4, Jade Empire, Star Wars KotOR 1 & 2, Fable, Sudeki, Doom 3, Unreal Championship 1 & 2 Midtown Madness 3, Psychonauts, Full Spectrum Warrior, DTM Race Driver 2 en nog een hoop meer wat de moeite waard is.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:58 schreef Cerbie het volgende:
Halo, Dead or Alive, Monkey Ball Deluxe (als die al uit is en de besturing okay is), Timesplitters Future Perfect, verder kom ik niet echt
dezenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:55 schreef MaRySe het volgende:
Ik denk dat het een xbox wordt !
Welke spellen zijn tov ?
Nintendo 64 is niet meer te koop toch?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:07 schreef mordradead het volgende:
[..]
dezen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Van Yoko zeker?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:13 schreef Young_David het volgende:
Even over het DVD verhaal. De gamcube speelt inderdaad geen DVD's af, maar is aan de andere kant ook weer zoveel goedkoper dat je ook gewoon een gamecube én DVD speler kunt kopen.
Niet alleen cube hoor voor mp op de bank, een xbox heeft ook 4 controller poorten en system link. En er gaat niets boven 4 player PGR, Forza of Halo 2.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:33 schreef twi het volgende:
[..]
Afhankelijk van watvoor MP je bedoelt. Speel je vaak met 4 man op de bank, moet je voor de Cube gaan. Speel je graag via internet tegen 8-16 man, moet je een Xbox kopen.
Tsja, toch staat de Xbox niet echt bekend om de 4-speler games, en de Cube wel. Er zijn wel leuke games en ook Fuzion Frenzy kan dikke lol zijn, evenals Kung Fu Chaos, maar over 't algemeen ben je dan beter af met een Cube.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:43 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Niet alleen cube hoor voor mp op de bank, een xbox heeft ook 4 controller poorten en system link. En er gaat niets boven 4 player PGR, Forza of Halo 2.
dat is natuurlijk iets persoonlijks, ik beleef veel meer plezier aan mario kart, super smash bros, virtua tennis/mario tennis/top spin of timesplittersquote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:43 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Niet alleen cube hoor voor mp op de bank, een xbox heeft ook 4 controller poorten en system link. En er gaat niets boven 4 player PGR, Forza of Halo 2.
Ze zei al dat ze een Xbox wilde, waarom dan nog GC screenshotsquote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:07 schreef mordradead het volgende:
[..]
dezen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
of wacht, dezen zijn allemaal voor de gamecube die overigens nieuw te verkrijgen is voor slechts 69 euro's
Voor ruim 60¤ heb je al een leuke speler, niet alleen van B-merkenquote:
klikquote:
[14.gif]quote:xbox fanboy
Should be killed upon sight.
Fucking kill them upon sight.
Virtua tennis heb je alleen niet op de cube. Helaas, en op de xbox ook niet.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:49 schreef mordradead het volgende:
[..]
dat is natuurlijk iets persoonlijks, ik beleef veel meer plezier aan mario kart, super smash bros, virtua tennis/mario tennis/top spin of timesplitters
maar op de ps2 wel of is die al helemaal buitengesloten?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:53 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Virtua tennis heb je alleen niet op de cube. Helaas, en op de xbox ook niet.
xbox....quote:
Bron?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:10 schreef jeroenPf het volgende:
[..]
xbox....
omdat:
- sterkste console op dit moment
Graphicsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |