zowel partygames als vechtgames tegen elkaar zijn verkrijgbaar op de gc...dus daar heb je ze beide, op de ps2 niet...quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:02 schreef Jebus het volgende:
Als je van partygames en partyracegames (mariokart) houdt zou ik voor de gamecube gaan. Als je met zijn tweeen wilt vechten voor de ps2.
Sorry maar die tekken is ps exclusive, soul calibur 2 is er wel voor de cube maar straks komt 3 en die is ps2 exclusive. echt waarquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:01 schreef ivetje het volgende:
[..]
de games die jij in je eerste post noemde zijn er wel op de gamecube...tekken 4 (5 komt dit jaar) en soul calibur...
en als je ooit lekker in je uppie wil gamen, waarbij het om nix moet gaan : Animal crossingquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:04 schreef Cerbie het volgende:
Dan kun je denk ik beter een GC halen, dat is toch wel de 'partyconsole'. De 3rd party support is wat minder. Als we met een aantal vrienden bij elkaar zjin is het ook vaak de GC waar op gespeeld wordt.
Smash Bros zul je waarschijnlijk wel leuk vinden als je de Nintendo characters ook leuk vindt, verder heb je Super Monkey Ball dat is echt geweldig met meerdere spelers. Al is die waarschijnlijk ook op de andere consoles uitgebracht, maar daar ging een gerucht over slechte besturing door een kleine dead-zone, weet niet of dat waar is verder.
Mario Kart heb je ook nog, Timesplitters (ook op andere consoles, schietspel), Mario Party. (veel Mario)
En de nieuwe Zelda komt in november natuurlijk
http://www.gamekult.com/tout/jeux/fiches/J000011782.htmlquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:05 schreef Jebus het volgende:
[..]
Sorry maar die tekken is ps exclusive, soul calibur 2 is er wel voor de cube maar straks komt 3 en die is ps2 exclusive. echt waar.
ach ja, dan waren ze er iig wel mee bezig dusquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:15 schreef Cerbie het volgende:
Dat klinkt nogal onwaarschijnlijk, Tekken op een andere console. Mijn Frans is ook niet super, maar betekent
Etat : Projet abandonné
niet dat het geannuleerd is?
En zometeen komt ook nog TEKKEN 5quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:54 schreef MaRySe het volgende:
Oja.. Het spel dat ik echt ubertov vind is TEKKEN 4!!!!
hequote:Op woensdag 1 juni 2005 22:01 schreef ivetje het volgende:
[..]
de games die jij in je eerste post noemde zijn er wel op de gamecube...tekken 4 (5 komt dit jaar) en soul calibur...
quote:The latest issue of Famitsu states that Namco has decided to release Tekken 5 across all major platforms. Seeing that Tekken games have frequently appeared on the Playstation, Tekken 5 will mark the debut of the Tekken franchise on both Xbox and Gamecube.
Fanboy sukkelquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:31 schreef Lukaso het volgende:
ik zou voor ps2 gaan, bovendien is er naast ps2 maar een andere keus(met dvd) en dat is de xbox en die is![]()
had ik toch gelijk...ik wist dat ik er iets over had gelezenquote:Op donderdag 2 juni 2005 17:10 schreef SlimShady het volgende:
[..]
he![]()
Tekken op de GameCube?
die heb ik nooit eerder gehoord.
even onderzoek doen..
je hebt gelijk.
[..]
De ps2 speelt lang niet alle gecopieerde dvd's af...vriendin van me heeft em, en ze kan niet alles kijken dus. Groot nadeel lijkt me dan...quote:Op donderdag 2 juni 2005 18:16 schreef ajay het volgende:
Even samenvatten:
Wil je dvd? Alleen Xbox of PS2.
Sims? -> The Sims, volgens mij op beiden te krijgen.
Knokken? -> Op de PS2 heb je o.a. Mortal Kombat Anthology, Tekken Tag, Tekken 4. Op Xbox heb je ook Soul Calibur II, maar ook Dead or Alive 3.
Racen: van kiddie, zoals Crash Kart, tot race-simulator GT4 (PS2) en Forza (Xbox).
Een nadeel op de PS2: Je kunt wel sommige spellen met meer dan 2 spelers spelen, maar dan moet je nog een Multitap halen. Op de Xbox kun je standaard al met zijn vieren gamen. Op de PS2 heb je trouwens ook party-games á la Mario Party, maar ze heten heir Muppets Party Cruise, Shrek Party e.d.
Tweedehands is lastig. Er zijn wel redelijke consoles te krijgen, maar dan moet je ze maar even testen: neem enkele DVD's mee en probeer spellen uit.
Wil je online, dan heb je met de Xbox meteen mogelijkheden, met de oude PS2 ( dikke) niet, met de nieuwe (dunne) wel.
Controllers moet je zelf maar kijken wat het lekkerst ligt. Ikzelf houd van de PS2-controller, maar sommigen zweren bij de xbox of Cube. Ieder zijn eigen.
Hoe moeten wij nu weten of een console, waar nog geen één werkend prototype van bestaat, goed om te bouwen isquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:52 schreef SolidArt het volgende:
Ik zit te denken om ook een console aan te schaffen voor in de huiskamer,
maar nu denk ik dat ik even wacht tot na de zomervakantie, ivm de introductie van de PS3 en de Xbox360.
Maar wat zou het beste zijn qua graphics? Ik zit te denken aan de Xbox, die is nu toch ook beter dan de ps2? En het moet natuulijk wel goed om te bouwen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |