abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27555794
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 20:51 schreef DutchTSE het volgende:
cool een game chick
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

hoi maryse
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ik zou maar oppassen, straks trapt ze nog op jou in
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_27555842
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 20:55 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Ik zou maar oppassen, straks trapt ze nog op jou in
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
ervaring mee?

zulke dingen doet ze niet bij mij, toch maryse
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_27555877
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 20:52 schreef MaRySe het volgende:

[..]

Hoi
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
!!

Ja ik ben er nog geen, ik word er 1 als het goed is
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
!!
cool
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
MaRySe
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 01-06-2005 20:58:03 ]
pi_27556235
Oja, iig het word dus een xbox of ps2, 2de hands met iets van 3 spelen er bij.
Moet nog even kijken
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_27556317
-edit-

Ombouwen? Nee, dat wordt niet besproken hier.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

[ Bericht 79% gewijzigd door Natalie op 01-06-2005 21:19:14 ]
Een juichtoon da-vre langs de velden
Voor ons dierbaar rood en wit > ajax.nl
  woensdag 1 juni 2005 @ 21:15:09 #31
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_27556590
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 20:33 schreef MaRySe het volgende:

[..]

Van die spellen waar je lekker op elkaar in kunt trappen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

En donkey kong maar dat bestaat geloof ik niet meer..
Als je van donkey kong houdt moet je de nintendo kopen, genoeg games met donkey en dan vooral donkey konga en jungle beat zijn super. Lekker zelf trommelen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Bij donkey konga zit een trommel-crontroler bij waarop je dus op de maat van de muziek moet meetrommelen...zie foto
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Bij jungle beat stuur je donkey kong dmv de trommel, en moet je zo levels doorkruisen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Daarnaast is de Nintendo gamecube denk ik de goedkoopste, en er is een pakket verkrijgbaar waar je Mario kart bij krijgt. Leuke race-game
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Verder is ook mortal combat verkrijgbaar op de GC.

En ik blijf erbij, dvd's kijken doe je op een dvd-speler, gamen doe je op een console
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Maar dat is mijn mening.

Overigens is maryse niet de enige game-chick hier hoor
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
To infinity…and beyond!
pi_27557840
Als je voor vechtspellen gaat moet je de ps2 nemen. (Soul Calibur, Tekken, Mortal Kombat, etc etc eigenlijk alles behalve dead or alive.) (en smash bros maar dat is kut)

Ook is de ps2 veel kleiner en mooier dan de anderen.
Sold my Soul to Sony
  woensdag 1 juni 2005 @ 21:47:23 #33
11458 ivetje
pi_27557895
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 21:45 schreef Jebus het volgende:
vind jij ja...ik vind hem dus helemaal niet mooier dan de gamecube...die is pas stylish en heeft een handig handvat achteraan om mee te nemen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
To infinity…and beyond!
pi_27557943
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 21:47 schreef ivetje het volgende:

[..]

vind jij ja...ik vind hem dus helemaal niet mooier dan de gamecube...die is pas stylish en heeft een handig handvat achteraan om mee te nemen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Waarom wil je hem meenemen? En de ps2 is net zo groot als 2 dvd hoesjes dus echt wel handzaam hoor, mocht je hem mee willen nemen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Sold my Soul to Sony
pi_27557991
Wat doe je GAM aan, dit gaat weer op een fanboy flame uitlopen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  woensdag 1 juni 2005 @ 21:50:16 #36
11458 ivetje
pi_27558004
quote:
Als je voor vechtspellen gaat moet je de ps2 nemen. (Soul Calibur, Tekken, Mortal Kombat, etc etc eigenlijk alles behalve dead or alive.) (en smash bros maar dat is kut)
alle games die je opnoemt zijn ook op de GC verkrijgbaar...
To infinity…and beyond!
  woensdag 1 juni 2005 @ 21:51:33 #37
11458 ivetje
pi_27558058
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 21:48 schreef Jebus het volgende:

[..]

Waarom wil je hem meenemen? En de ps2 is net zo groot als 2 dvd hoesjes dus echt wel handzaam hoor, mocht je hem mee willen nemen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
als iemand geen gc heeft kan je hem meenemen daar naartoe
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Daarna kan je lekker mario party 5 gaan spelen met microfoon...lekker roepen wat je poppetje moet doen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
To infinity…and beyond!
pi_27558121
grote maakt niks uit

gaat nu alleen nog om de prijs
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_27558137
kan je niet beter naar de games kijken ipv de console?
If I don't make it in heaven I'll run shit in Hades
pi_27558183
quote:

Je ondertitel en het zinnetje 'smash bros maar dat is kut' zeggen al genoeg

Die spellen zijn op de andere consoles ook wel verkrijgbaar en smash bros kun jij kut vinden, maar dat kan zij weer heel leuk vinden. Maar als je echt voor fightinggames gaat ben je wel beter af met een PS2
Ik vind het zelf wel een heel leuk spel, zeker als je met meerdere mensen speelt. Eén van de weinige die ik nu nog steeds regelmatig speel
pi_27558245
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 21:50 schreef ivetje het volgende:

[..]

alle games die je opnoemt zijn ook op de GC verkrijgbaar...
Tekken op de Gc? Soul Calibur 3 op de GC? Guilty Gear op de GC? Face it voor fighting games moet je op de ps2 of als je doa fan bent op de xbox zijn.
Sold my Soul to Sony
pi_27558257
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 21:53 schreef ik_jij_en_jou het volgende:
kan je niet beter naar de games kijken ipv de console?
Mja ik doe het niet om de tovste of beste games.. nintendo64 vind ik ook leuk
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

maar dan moet ik een aparte dvd speler kopen..
  woensdag 1 juni 2005 @ 21:56:45 #43
11458 ivetje
pi_27558290
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 21:52 schreef MaRySe het volgende:
grote maakt niks uit

gaat nu alleen nog om de prijs
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
een gamecube kost in de winkel 100 euro met game erbij...daar vind je op marktplaats een ps2 zonder game nog niet voor ben ik bang. Daarnaast heeft de gc leukere speciale dinge, vind ik. Zoals bijvoorbeeld die bongo's en een microfoon bij mario party 6. Ook kan je je gc linken met je gameboy, waardoor je in sommige games meer opties krijgt.
To infinity…and beyond!
pi_27558309
Die kosten ook geen drol meer los, het prijsverschil tussen een GC en een Xbox/PS2 is al een groot deel van het aankoopbedrag van een losse DVDspeler.

Speel je veel met andere mensen samen of ben je meer iemand van de singleplayer?
  woensdag 1 juni 2005 @ 21:57:43 #45
11458 ivetje
pi_27558340
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 21:55 schreef Jebus het volgende:

[..]

Tekken op de Gc? Soul Calibur 3 op de GC? Guilty Gear op de GC? Face it voor fighting games moet je op de ps2 of als je doa fan bent op de xbox zijn.
Aan de game veranderd nix hoor...die blijft hetzelfde, op welke console dan ook
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
To infinity…and beyond!
pi_27558385
Ze bestaan niet op de GC, dat is mijn punt.
Sold my Soul to Sony
pi_27558412
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 21:57 schreef ivetje het volgende:

[..]

Aan de game veranderd nix hoor...die blijft hetzelfde, op welke console dan ook
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ze komen niet op de GC uit, dat wil hij zeggen denk ik

[ Bericht 1% gewijzigd door Cerbie op 01-06-2005 21:59:44 (te laat) ]
pi_27558414
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 21:56 schreef ivetje het volgende:

[..]

een gamecube kost in de winkel 100 euro met game erbij...daar vind je op marktplaats een ps2 zonder game nog niet voor ben ik bang. Daarnaast heeft de gc leukere speciale dinge, vind ik. Zoals bijvoorbeeld die bongo's en een microfoon bij mario party 6. Ook kan je je gc linken met je gameboy, waardoor je in sommige games meer opties krijgt.
Ik heb geen gameboy
pi_27558470
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 21:57 schreef Cerbie het volgende:
Die kosten ook geen drol meer los, het prijsverschil tussen een GC en een Xbox/PS2 is al een groot deel van het aankoopbedrag van een losse DVDspeler.

Speel je veel met andere mensen samen of ben je meer iemand van de singleplayer?
multiplayer
  woensdag 1 juni 2005 @ 22:01:34 #50
11458 ivetje
pi_27558504
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 21:58 schreef Jebus het volgende:
Ze bestaan niet op de GC, dat is mijn punt.
de games die jij in je eerste post noemde zijn er wel op de gamecube...tekken 4 (5 komt dit jaar) en soul calibur...
To infinity…and beyond!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop