Ik zou maar oppassen, straks trapt ze nog op jou inquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:51 schreef DutchTSE het volgende:
cool een game chickom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hoi maryseom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ervaring mee?quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:55 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ik zou maar oppassen, straks trapt ze nog op jou inom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
coolquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:52 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Hoiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.!!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja ik ben er nog geen, ik word er 1 als het goed isom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.!!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als je van donkey kong houdt moet je de nintendo kopen, genoeg games met donkey en dan vooral donkey konga en jungle beat zijn super. Lekker zelf trommelenquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:33 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Van die spellen waar je lekker op elkaar in kunt trappenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En donkey kong maar dat bestaat geloof ik niet meer..
vind jij ja...ik vind hem dus helemaal niet mooier dan de gamecube...die is pas stylish en heeft een handig handvat achteraan om mee te nemenquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:45 schreef Jebus het volgende:
Ook is de ps2 veel kleiner en mooier dan de anderen.
Waarom wil je hem meenemen? En de ps2 is net zo groot als 2 dvd hoesjes dus echt wel handzaam hoor, mocht je hem mee willen nemenquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:47 schreef ivetje het volgende:
[..]
vind jij ja...ik vind hem dus helemaal niet mooier dan de gamecube...die is pas stylish en heeft een handig handvat achteraan om mee te nemenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
alle games die je opnoemt zijn ook op de GC verkrijgbaar...quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:45 schreef Jebus het volgende:
Als je voor vechtspellen gaat moet je de ps2 nemen. (Soul Calibur, Tekken, Mortal Kombat, etc etc eigenlijk alles behalve dead or alive.) (en smash bros maar dat is kut)
als iemand geen gc heeft kan je hem meenemen daar naartoequote:Op woensdag 1 juni 2005 21:48 schreef Jebus het volgende:
[..]
Waarom wil je hem meenemen? En de ps2 is net zo groot als 2 dvd hoesjes dus echt wel handzaam hoor, mocht je hem mee willen nemenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je ondertitel en het zinnetje 'smash bros maar dat is kut' zeggen al genoegquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:45 schreef Jebus het volgende:
Als je voor vechtspellen gaat moet je de ps2 nemen. (Soul Calibur, Tekken, Mortal Kombat, etc etc eigenlijk alles behalve dead or alive.) (en smash bros maar dat is kut)
Ook is de ps2 veel kleiner en mooier dan de anderen.
Tekken op de Gc? Soul Calibur 3 op de GC? Guilty Gear op de GC? Face it voor fighting games moet je op de ps2 of als je doa fan bent op de xbox zijn.quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:50 schreef ivetje het volgende:
[..]
alle games die je opnoemt zijn ook op de GC verkrijgbaar...
Mja ik doe het niet om de tovste of beste games.. nintendo64 vind ik ook leukquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:53 schreef ik_jij_en_jou het volgende:
kan je niet beter naar de games kijken ipv de console?
een gamecube kost in de winkel 100 euro met game erbij...daar vind je op marktplaats een ps2 zonder game nog niet voor ben ik bang. Daarnaast heeft de gc leukere speciale dinge, vind ik. Zoals bijvoorbeeld die bongo's en een microfoon bij mario party 6. Ook kan je je gc linken met je gameboy, waardoor je in sommige games meer opties krijgt.quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:52 schreef MaRySe het volgende:
grote maakt niks uit
gaat nu alleen nog om de prijsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Aan de game veranderd nix hoor...die blijft hetzelfde, op welke console dan ookquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:55 schreef Jebus het volgende:
[..]
Tekken op de Gc? Soul Calibur 3 op de GC? Guilty Gear op de GC? Face it voor fighting games moet je op de ps2 of als je doa fan bent op de xbox zijn.
Ze komen niet op de GC uit, dat wil hij zeggen denk ikquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:57 schreef ivetje het volgende:
[..]
Aan de game veranderd nix hoor...die blijft hetzelfde, op welke console dan ookom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb geen gameboyquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:56 schreef ivetje het volgende:
[..]
een gamecube kost in de winkel 100 euro met game erbij...daar vind je op marktplaats een ps2 zonder game nog niet voor ben ik bang. Daarnaast heeft de gc leukere speciale dinge, vind ik. Zoals bijvoorbeeld die bongo's en een microfoon bij mario party 6. Ook kan je je gc linken met je gameboy, waardoor je in sommige games meer opties krijgt.
multiplayerquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:57 schreef Cerbie het volgende:
Die kosten ook geen drol meer los, het prijsverschil tussen een GC en een Xbox/PS2 is al een groot deel van het aankoopbedrag van een losse DVDspeler.
Speel je veel met andere mensen samen of ben je meer iemand van de singleplayer?
de games die jij in je eerste post noemde zijn er wel op de gamecube...tekken 4 (5 komt dit jaar) en soul calibur...quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:58 schreef Jebus het volgende:
Ze bestaan niet op de GC, dat is mijn punt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop