Acteurs en gebouwen uit oude tv-series aan het raden.quote:pos & mr_anonimous, waarmee waren jullie nu bezig?
hoe bedoel je? TwinPeaks?quote:pos & mr_anonimous, waarmee waren jullie nu bezig?
quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:35 schreef pos het volgende:
hoe bedoel je? TwinPeaks?
was toevallig geen pun intendedquote:
Yep, that's her....quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:37 schreef mr_anonimous het volgende:
Piper Laurie?
quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:38 schreef pos het volgende:
pff...
pff omdat je weer zo ad rem terug reageerdquote:
O, dan is het goed...quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:40 schreef pos het volgende:
pff omdat je weer zo ad rem reageert![]()
niet altijd alles zo negatief opvatten hoor
familie van Josie?quote:
Heb hem vast wel eens zien spelen maar ken vast geen naamquote:Op woensdag 1 juni 2005 15:45 schreef mr_anonimous het volgende:
Nee, meneer is Japanner. Hij speelt vaak Japanse zakenlieden, Generaals en Samurais.
Da's Chinees. Meneer heet Mako.quote:
Okequote:
Dag Posquote:
hier schijnt hij op dit moment nietquote:Op woensdag 1 juni 2005 15:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dag Posje kan toch ook gewoon in het zonnetje gaan zitten?;)
Zo wel?quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2005 16:10 schreef Z het volgende:
Mickey Rourke?
Volgens mij is het er ook een.quote:Op woensdag 1 juni 2005 16:19 schreef Berkery het volgende:
Lijkt wel een mugshot
quote:Op woensdag 1 juni 2005 18:25 schreef pyl het volgende:
Zo, wat een doodse stilte hier.
Allemaal bezig met dat bed van Tong in elkaar te zetten, zeker?![]()
O ze zijn er nog niet?quote:Op woensdag 1 juni 2005 18:29 schreef tong80 het volgende:
Pos Tokay en Oblivion zijn van harte welkom.
Is ok, doe ik moeders macaroni in de vriezer.quote:Op woensdag 1 juni 2005 18:34 schreef pyl het volgende:
[..]
O ze zijn er nog niet?
Zal ik dan komen koken, Tong?
Joh, nodig die vrouw ook uit! Die wil ik nou wel 'ns ontmoeten. Kan ik in de keuken met haar over Peyton Place praten, terwijl Obli, Tokay en pos een lekkere salade voor bij de macaroni maken, en jij het bed in elkaar zet.quote:Op woensdag 1 juni 2005 18:36 schreef tong80 het volgende:
Is ok, doe ik moeders macaroni in de vriezer.
quote:Op woensdag 1 juni 2005 18:38 schreef pyl het volgende:
[..]
Joh, nodig die vrouw ook uit! Die wil ik nou wel 'ns ontmoeten. Kan ik in de keuken met haar over Peyton Place praten, terwijl Obli, Tokay en pos een lekkere salade voor bij de macaroni maken, en jij het bed in elkaar zet.
'n Fijn plan!![]()
mee eensquote:Op woensdag 1 juni 2005 19:46 schreef Oblivion het volgende:
Zegge is niet netjes over mensen te praten als ze er niet zijn...![]()
Ik wil helemaal geen bed ik elkaar zetten!
Ik wil helemaal niet koken!
ik bestel wel watquote:Pyl jij zou voor me koken!
Ja hallo!quote:
Da's waar Obli, maar ik wist dat je het uiteindelijk toch zou lezen, dus dat is toch wel een verzachtende omstandigheid....?quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:46 schreef Oblivion het volgende:
Zegge is niet netjes over mensen te praten als ze er niet zijn...![]()
Hoeft ook niet.quote:Ik wil helemaal geen bed ik elkaar zetten!
Hoeft ook niet.quote:Ik wil helemaal niet koken!
Dat doe ik ook, Obli.quote:Pyl jij zou voor me koken!
quote:
hoeft ook niet...volgens mij bood hij het je zelf aanquote:Op woensdag 1 juni 2005 19:50 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ja hallo!![]()
Jij vraagt het niet aan hem...![]()
oja dat zeker wel hoor....quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:53 schreef pyl het volgende:
[..]
![]()
Geen vertrouwen in mijn kookkunsten, pos?![]()
Die's toch veel ouder, Z?quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:55 schreef Z het volgende:
Is het Francis Bacon Tong?
Nietus!quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:53 schreef pos het volgende:
[..]
hoeft ook niet...volgens mij bood hij het je zelf aan
mannen
quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:13 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Die dooie kok?![]()
Je wilt me meenemen naar een dooie kok?![]()
Kan jij niet voor me koken...![]()
Goed idee!quote:
Dat dekt zo'n beetje de halve kunstwereld...quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:03 schreef tong80 het volgende:
Schilder overleden, alcoholist
quote:
Oeps ik let niet op.quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:55 schreef Z het volgende:
Z!!!!quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:55 schreef Z het volgende:
De dichter uit de 19de eeuw wel jaquote:
Moet jij nodig vragen...quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:09 schreef pos het volgende:
wil je me weg hebben pyl?
quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:17 schreef Modus het volgende:
Kevin Bacon.
Ook wel Diana Rigg.quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:25 schreef pyl het volgende:
Ik ga even een klein meisje naar haar bedje brengen...morgen schoolreisje!![]()
...wat lief...spannende dag dusquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:25 schreef pyl het volgende:
Ik ga even een klein meisje naar haar bedje brengen...morgen schoolreisje!![]()
En hoe!quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:04 schreef Tokay het volgende:
Het wordt NEE!
Ik hoef helemaal niet te weten of jij uitslag hebt ja of nee...quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:10 schreef Oblivion het volgende:
Ik hoef helemaal niet te weten of jij uitslag hebt ja of nee...![]()
![]()
Neen, meneer heeft ooit iets opgericht.quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:15 schreef pyl het volgende:
Een choker, ja, ik kwam er net op...
Hij werd bekend door..................zijn reizen?
Schreef die?quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:22 schreef Oblivion het volgende:
Had een lelijke broer van Danny kay kunnen zijn...![]()
Het bestaat nog steeds.quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:19 schreef pyl het volgende:
Een schrijver die iets heeft opgericht.....
Bestond het lang?
Lummel, ik weet niet eens of Danny een broer heeft...quote:
Heet ik soms Tom Cruise?quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:23 schreef pyl het volgende:
Uhm.....Tokay.....jij bent toch geen aanhanger, hè?
Nee Obli.quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:24 schreef Oblivion het volgende:
Iets industrieels?
113...quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:25 schreef pyl het volgende:
Obli: ik heb Artusi hier op mijn knieën liggen. Jij noemt een paginanummer en ik zeg welk recept hij daar beschrijft. Goed?
Wedden dat je verrast bent?![]()
Die Tom Cruise-hint deed 't hem hè?quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:25 schreef Oblivion het volgende:
Oprichter Sientolicy (?) church dus...
Aha! Crostini met houtsnip!quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:26 schreef Oblivion het volgende:
113...
Die naam zocht ik! Puntje erbij voor pyl.quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:26 schreef pyl het volgende:
Er zijn meer aanhangers van L. Ron Hubbard dan Tom Cruise....
Wat een klootzak, die half gebakken italiaan...quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:28 schreef pyl het volgende:
[..]
Aha! Crostini met houtsnip!![]()
Heb je niet van terug, hè?
Nog eens...
quote:
Een monologue intérieur....quote:
Dat is zeker een manier om hem te omschrijven, mevrouw Vergetelheid.quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:37 schreef Oblivion het volgende:
Is het 1 uit de politiek, pyl?
Eitje....quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:44 schreef Tokay het volgende:
Pffff. Atzo Nicolaï?
Dat wil ik nou ook weer niet zeggen.quote:
Ik post zijn gezicht niet zijn daden.quote:
Nee, maar ik ken wel iemand die een vraag ontwijkt...quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:01 schreef pyl het volgende:
Okay, Obli, eerst even de eerste twee zinnen uit het Voorwoord:
"De belangrijkste levensfuncties zijn de voeding en de voortplanting. Dus zij die over deze beide levensbehoeften nadenken, ze bestuderen en regels voorstellen opdat ze zo goed mogelijk worden bevredigd, ten einde het leven zelve minder triest te maken en de mensheid heil te brengen, mogen met recht en rede hopen dat, ook al worden hun inspanningen niet op waarde geschat, deze tenminste met een goedgunstige lankmoedigheid tegemoet worden getreden."
Trek het je aan, Obli (en ken je een ander kookboek dat zo begint...........?????)
Yep! Heel goed gezien Pos!quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:04 schreef pos het volgende:
poeh...eh...moorde hij samen met zn neef?
quote:
Ja natuurlijk mag dat, gekkie; maar ik mag dat toch wel onbegrijpelijk vinden, omdat ik het juist zo'n fantastisch boek vind?quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:05 schreef Oblivion het volgende:
Vind het geen leuk boek, dat mag toch wel?![]()
Ja natuurlijk Bianchiquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:09 schreef mr_anonimous het volgende:
Twee Amerikaanse Italianen waren het. Angelo Buono en Kenneth Bianchi. Dit is Angelo Buono, de gekste van de twee.
Dat is deze meneer:quote:
Die nieuwe met Nicky Turturro en C. Thomas Howell?quote:
*handen in de lucht gooit....quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:12 schreef pyl het volgende:
A propos, Obli, wanneer kom je eten?In welk seizoen, bedoel ik. Je ziet, ik ga niet over één nacht ijs.
![]()
ja dat weet ik maar de moorden stonden volgens mij bekend als de Bianchi moordenquote:
nee denk dan de oude...is al een tijd terugquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die nieuwe met Nicky Turturro en C. Thomas Howell?
En jij noemde mij een dramaqueen?quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:14 schreef Oblivion het volgende:
*handen in de lucht gooit....
*dramatische gebaren maakt....
Het is alleen maar doen-alsof...![]()
Gewoon, wat zou je voor mij maken?
Ja, voor jou geldt hetzelfde...quote:
Ik las in de nieuwe filmvalley vandaag over een nieuwe met die twee acteurs en dat ie zeer de moeite waard is. Je moet trouwens filmvalley deze maand kopen Pos. Zit de dvd van Monster bij over Aileen Wuornos.quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:15 schreef pos het volgende:
[..]
nee denk dan de oude...is al een tijd terug
Bianchi was de eerste die opgepakt was volgens mij was Angelo de ergste bleek later.quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:14 schreef pos het volgende:
[..]
ja dat weet ik maar de moorden stonden volgens mij bekend als de Bianchi moorden
Wij wel..quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:18 schreef pos het volgende:
hee hee houden jullie het een beetje gezellig?![]()
Nou, op deze manier wordt het frites met kroket, hoor!quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:17 schreef Oblivion het volgende:
Ja, voor jou geldt hetzelfde...![]()
It takes one to know one...![]()
oke ga ik zeker doenquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik las in de nieuwe filmvalley vandaag over een nieuwe met die twee acteurs en dat ie zeer de moeite waard is. Je moet trouwens filmvalley deze maand kopen Pos. Zit de dvd van Monster bij over Aileen Wuornos.
Bedankt, nou die steek je maar ergens waar de zon niet schijnt!quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:19 schreef pyl het volgende:
[..]
Nou, op deze manier wordt het frites met kroket, hoor!![]()
Pos en ik hebben het altijd gezellig als er criminelen geraden moeten worden.quote:
Neen.quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:21 schreef Tokay het volgende:
Koos Alberts?
of Twin Peaks plaatjesquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Pos en ik hebben het altijd gezellig als er criminelen geraden moeten worden.![]()
Ja, lul er maar weer over heen....quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:22 schreef pyl het volgende:
Als we zo doorgaan, Obli, plaatsen pos en mr_a over een paar jaar een plaatje van ons hier in de reeks seriemoordenaars....![]()
quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:20 schreef pos het volgende:
[..]
oke ga ik zeker doen
neem tenminste aan dat het een blad is?
quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:24 schreef pyl het volgende:
Goed: we openen met een pasta alio e olio, met verse parmezaanse en een stukje brood, vergezeld van een frisse witte.
Moet ik doorgaan?
Neen.quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:24 schreef mr_anonimous het volgende:
Bill van Dijk?
quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:24 schreef pyl het volgende:
Goed: we openen met een pasta alio e olio, met verse parmezaanse en een stukje brood, vergezeld van een frisse witte.
Moet ik doorgaan?
Ah, als ik het zeg, dan zeg je: OOOOOOOOOOh jaaaaaaaaaa!quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:26 schreef pos het volgende:
geen idee Obli
quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:26 schreef Tokay het volgende:
[..]
Dat klinkt al erg lekker!
Daarna als tussengerechtje graag dat ricottataartje.
Ja, ga vooral door.
Ja, met die pasta zit ik altijd geramd!quote:
Egoïst.quote:
Okay, je hebt me om...quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:29 schreef pyl het volgende:
[..]
Ja, met die pasta zit ik altijd geramd!
Dan vervolgen we met in groene kruiden gestoofde zeebaars, met venkel en een gepoft aardappeltje. We drinken er een iets steviger witte bij - en dan nog een, natuurlijk.
Das een heerlijk geurtje om te geven aan je eigen kok....quote:
quote:
Ik ga lekker een haring eten! Puh.quote:
*hik...quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:31 schreef pyl het volgende:
Vervolgens een insalata romana, met een echt tomaatje, licht geroosterde pijnboompitten, een paar stukjes mozzarella, balsamico en olie natuurlijk. En de wijn? Die is nog lang niet op.
Ah ja joh, ga lekker uit je mond ruiken....quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:32 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ik ga lekker een haring eten! Puh.
En je krijgt geen hapje.
PLUMWIJN! JAJAJAJAJAJJAJAJAJAAAAAAAAAAA!quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:35 schreef pyl het volgende:
Daarna tiramisu; dat klinkt misschien wat saai, maar die van mij is wel apart hoor.... We maken de witte wijn op en beginnen al voorzichtig aan een desertwijn te denken.
Wil het recept welquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:35 schreef pyl het volgende:
Daarna tiramisu; dat klinkt misschien wat saai, maar die van mij is wel apart hoor....
De 'jouwne' zie ik niet ...quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:37 schreef Oblivion het volgende:
Ja, nu doet ie het weer...![]()
Welke gaan we doen?
Okay, dan gaan we verder met die van M-A, en daarna die van jou, als die al niet geraden is...quote:
Ik en koffie? No way! *zuur gezichtje trekt...quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:40 schreef pyl het volgende:
Kunnen we dan nog lopen, dan zet ik een lekker bakje staffe espresso.....
En dan die dresscode....goed punt, inderdaad.![]()
Wat jij wil; tegen die tijd lust ik alles....quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:40 schreef Oblivion het volgende:
Doe mij maar Tia in een whisky glas met ijs...![]()
ze komt me heel bekend voor maar er schiet me niks te binnen....quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:40 schreef mr_anonimous het volgende:
Pos moet haar wel kennen denk ik.
Wil het recept welquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:35 schreef pyl het volgende:
Daarna tiramisu; dat klinkt misschien wat saai, maar die van mij is wel apart hoor....
quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:41 schreef pyl het volgende:
[..]
Wat jij wil; tegen die tijd lust ik alles....![]()
Dat dacht ik ook ja..quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:44 schreef pos het volgende:
is dat niet stel waar ik het laatst over had? vermoorde ook haar zusje...
Oeps....ja, het is hier ook zo druk. Moet je dat hier en nu hebben? Pfffff....ben ik net klaar met Obli....zucht.quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:42 schreef pos het volgende:
pyl![]()
[..]
Wil het recept wel...krijg jij die van mij
Denk het wel ja.quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:44 schreef pos het volgende:
is dat niet stel waar ik het laatst over had? vermoorde ook haar zusje...
O..nee doe voor mij geen moeite hoorquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:45 schreef pyl het volgende:
[..]
Oeps....ja, het is hier ook zo druk. Moet je dat hier en nu hebben? Pfffff....ben ik net klaar met Obli....zucht.
best hoor maar vind het spannend genoegquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:47 schreef pyl het volgende:
Pos, je houdt mijn tiramisurecept te goed, okay?
Zo blijft er een beetje spanning in onze relatie, moet je maar denken...![]()
Nee, Paul Bernardo is zijn naam. Haar naam Karla Homolka samen verkrachtte en vermoorde ze jonge tienermeisjes.quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:44 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook ja..![]()
Die jongen heet Justin ofzo?
Leeft die dan nog?quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:39 schreef Z het volgende:
Marianne, m'n vriendin is haar nu aan het zien in de Paradiso.
O ja, en ook haar jongere zusje. Sick.quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:47 schreef mr_anonimous het volgende:
Nee, Paul Bernardo is zijn naam. Haar naam Karla Homolka samen verkrachtte en vermoorde ze jonge tienermeisjes.
Welterusten, Obli....quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:49 schreef Oblivion het volgende:
Nou na al dat lekker ga ik mijn hoofdje neerleggen...![]()
Slaap lekker allemaal!![]()
*nog een rondje FOK! doet...![]()
Okay, dan kom ik in mijn snoopy pyama!quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:52 schreef pyl het volgende:
[..]
Welterusten, Obli....![]()
Denk nog eens over die dresscode, wil je? Ik sta open voor alles....![]()
Nee, volgens mij slechts 1. Maar dat was wel een zeer bekend slachtoffer.quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:58 schreef tong80 het volgende:
Ja die heeft er weer veeel vermoord en straks zeggen we na 10 hints ik had het kunnen weten.
Nope deze man deed het met zijn eigen sexe.quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:59 schreef Tokay het volgende:
Ted Bundy?
precies dacht ik ookquote:Op woensdag 1 juni 2005 23:00 schreef Tokay het volgende:
Moordenaar van John Lennon?
Engeland dus. House of horror ?quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nope deze man deed het met zijn eigen sexe.
at hij ook het een en ander op?quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nope deze man deed het met zijn eigen sexe.
quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:02 schreef Tokay het volgende:
Dat is die Andrew Cunanan (ofzo).
Schoot Gianni Versace dood in Miami Beach.
quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:55 schreef tong80 het volgende:
Wat nou plaatje ? Ik kreeg geen nachtkusje van Oblivion
Nee, deze meneer wilde wel iemand vermoorden, maar dat mislukte...quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:05 schreef mr_anonimous het volgende:
Mark David Chapman?
quote:
Wat heb jij gedronken?quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:10 schreef pyl het volgende:
[..]
![]()
Dit staat zwart op wit! En ik heb getuiten!![]()
Da's een Rus.quote:
Ik heb de wijn voorgeproefd.............quote:
Andrej Chikatilo idd. Minstens 52 moorden.quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Da's een Rus.
Kunnen we niet leuke plaatjes plaatsen ipv het beroep van degenen die die deze plaatjesraders anbiëren ?
Goedemorgen mr_aquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:52 schreef mr_anonimous het volgende:
Dat is Tony Shaloub volgens mij.
Goedemorgen allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |