Moet je ff 010-4364811 bellenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:54 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Ze zullen toch niet de complete euromast afgehuurd hebben?
Anders ga ik lekker daarvanaf kijken , nog goedkoper ook
Weet ik niet, gewoon zeggen tegen god-weet-ik-veel dat je familie op de maasboulevard hebt wonen en dat je op bezoek komt mocht dat het geval zijn.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:55 schreef greatgonzo het volgende:
Is de hele omgeving hermetisch afgesloten, zodat je wel kaarten moet kopen? Zo niet, wat zijn dan goede plaatsen?
zomercarnaval is volgende week dacht ikquote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:19 schreef Oksel het volgende:
Het is ongelooflijk KUTWEER hier in Schiedam, 10km er vandaan.. deze buien die wij nu hebben zullen ook daar over gegaan zijn. En ook over het "zomer"carnaval..
Morgen, RTL 7quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:55 schreef matthendriks het volgende:
Wordt het niet op TV uitgezonden?
verders wel bijzonder tof dat ze ook in nl komenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 18:35 schreef Lightning_NL het volgende:
Beeeeeeetje heel erg jammer dat ze er geld voor vragen dit jaar, en niet zo'n beetje ook! 25 euro voor een fatsoenlijke staplaats... En beetje heeeeeeeel erg jammer dat ze de rest dan gaan afschermen, en ook bijzonder jammer dat ze niet meer onder de Erasmusbrug gaan. Zullen wel geitenwollensokken voor gezorgd hebben.
Pff al die boomknuffelaarsquote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:01 schreef Leonos het volgende:
Het is waarschijnlijk de laatste keer in Rotterdam door de vele klachten van geluidsoverlast
Dus omdat het niet gratis is, is het slecht geregeld? Ik vond het perfect geregeld anders.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:00 schreef sander89 het volgende:
Wel erg slecht dat je nergens vanaf de kade echt goed gratis kan bekijken, hopelijk komt het evenement nog een keer terug.
Misschien is het dan beter geregeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |