Omdat die ballen eerst zacht waren, ze waren gemaakt van stof, lapjes enzo.quote:waarom ze het softbal noemen weet ik niet want dat ding was keihard.
De sadist !!!quote:Op maandag 6 juni 2005 12:08 schreef anneja het volgende:
Voor een cijfer moeten touwklimmen. Ik durfde dat echt niet. De leraar wist dat. Ik beheersde de techniek echter wel. De leraar wist dat ook. Hij dacht echter blijkbaar dat mijn angst om af te gaan voor mijn medeleerlingen groter was dan mijn angst om verkrampt tegen het plafond in een touw te hangen, dus moest ik in mijn eentje ten overstaan van de hele klas laten zien dat ik kon touwklimmen. En ik durfde dus echt niet. Toen ik na vijf minuten van frustratie en vernedering begon te janken mocht ik eindelijk naar de kant, en kreeg een 1.
en twee weken later was het shuttle-run incident
Geen gymzaal maar danszaal blunders: Rock'n'roll les!quote:Op maandag 6 juni 2005 12:27 schreef timbob het volgende:
ook leuk:
een basketbal heel hard op de grond willen gooien (waarom? geen idee) en dan daardoor je duim heel hard tegen de grond slaan en 'm toch wel de verkeerde kant opbuigen
doet zeer
Onvoldoendes voor gym ken ik. (ik heb een 1 gehad voor hoogspringen). En dit jaar ben ik voor gym geëindigd met een 3.5, dus je bent niet de enige die er slecht in is.quote:Op maandag 6 juni 2005 12:08 schreef anneja het volgende:
Voor een cijfer moeten touwklimmen. Ik durfde dat echt niet. De leraar wist dat. Ik beheersde de techniek echter wel. De leraar wist dat ook. Hij dacht echter blijkbaar dat mijn angst om af te gaan voor mijn medeleerlingen groter was dan mijn angst om verkrampt tegen het plafond in een touw te hangen, dus moest ik in mijn eentje ten overstaan van de hele klas laten zien dat ik kon touwklimmen. En ik durfde dus echt niet. Toen ik na vijf minuten van frustratie en vernedering begon te janken mocht ik eindelijk naar de kant, en kreeg een 1.
en twee weken later was het shuttle-run incident
quote:Op maandag 6 juni 2005 14:42 schreef Paeromius het volgende:
Wel een keer gehad dat ik wou gaan sprinten, en vervolgens een keiharde wind liet.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |