abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 juni 2005 @ 02:47:43 #151
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_27664408
quote:
waarom ze het softbal noemen weet ik niet want dat ding was keihard.
Omdat die ballen eerst zacht waren, ze waren gemaakt van stof, lapjes enzo.
Asjemenou
pi_27666215
Was al zo een sloom dagje.. maar oke, ik wou een bal wegtrappen maar ik gleed er tegelijkertijd met mn voet overheen dat is toch wel de ergste ja..
pi_27670022
2 Blunders eigelijk.

- De bedoeling was dat je via een trampoline naar de ringen sprong en dan zwaaide naar de overkant, maarja, we hadden geen poeder en me handen waren redelijk glad. Ik spring, grijp die ringen vast, maar mijn linkerhand glijd weg.
Gevolg: Spier verrekt in mijn rechterarm.

- Ik dacht even stoer te zijn en tilde zo'n grote zachte mat op tot boven mijn hoofd. (die dingen lijken zwaar, maar dat valt reuze mee.) Ik sta dus daar met de mat boven mijn hoofd, komt er zo'n meisje me kietelen onder mijn oksel. Ik begin te lachen en verlies al mijn kracht.
Gevolg: Ik laat zo die mat flikkeren. Ik was zelf niet de klos, maar dat meisje wel. Zij was veel langer als ik, dus die kreeg em op haar kop.
* Pain_Elemental is maar 1.70m op 21 jarige leeftijd.

-Nog een van een vriend van me. Die was een genie in Natuur- scheikunde en Biologie, maar die kon absoluut niet gymen. We moesten toen een handstand over de kast maken. Hij klapte vast met zijn rug op de kast.
Ouderwetse piraterij , HAR
pi_27671068
Voor een cijfer moeten touwklimmen. Ik durfde dat echt niet. De leraar wist dat. Ik beheersde de techniek echter wel. De leraar wist dat ook. Hij dacht echter blijkbaar dat mijn angst om af te gaan voor mijn medeleerlingen groter was dan mijn angst om verkrampt tegen het plafond in een touw te hangen, dus moest ik in mijn eentje ten overstaan van de hele klas laten zien dat ik kon touwklimmen. En ik durfde dus echt niet. Toen ik na vijf minuten van frustratie en vernedering begon te janken mocht ik eindelijk naar de kant, en kreeg een 1.

en twee weken later was het shuttle-run incident
  maandag 6 juni 2005 @ 12:20:41 #155
121708 Neohammer
Acromantula in the works...
pi_27671363
quote:
Op maandag 6 juni 2005 12:08 schreef anneja het volgende:
Voor een cijfer moeten touwklimmen. Ik durfde dat echt niet. De leraar wist dat. Ik beheersde de techniek echter wel. De leraar wist dat ook. Hij dacht echter blijkbaar dat mijn angst om af te gaan voor mijn medeleerlingen groter was dan mijn angst om verkrampt tegen het plafond in een touw te hangen, dus moest ik in mijn eentje ten overstaan van de hele klas laten zien dat ik kon touwklimmen. En ik durfde dus echt niet. Toen ik na vijf minuten van frustratie en vernedering begon te janken mocht ik eindelijk naar de kant, en kreeg een 1.

De sadist !!!

trouwens: http://www.nu.nl/news/536(...)op_basisscholen.html
Hebridean Black project 90%
  maandag 6 juni 2005 @ 12:27:42 #156
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_27671515
ook leuk:

een basketbal heel hard op de grond willen gooien (waarom? geen idee) en dan daardoor je duim heel hard tegen de grond slaan en 'm toch wel de verkeerde kant opbuigen

doet zeer

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  maandag 6 juni 2005 @ 13:34:10 #157
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_27673361
quote:
Op maandag 6 juni 2005 12:27 schreef timbob het volgende:
ook leuk:

een basketbal heel hard op de grond willen gooien (waarom? geen idee) en dan daardoor je duim heel hard tegen de grond slaan en 'm toch wel de verkeerde kant opbuigen

doet zeer
Geen gymzaal maar danszaal blunders: Rock'n'roll les!

- Duim verkeerde kant op gevouwen bij opvang-actie
- Met iemand anders dan de vast partner dansen: betreffende dame was klein van stuk maar zeer massief uitgevoerd. Verkeerde inschatting voor wat betreft evenwicht-tegenleunen: met zijn tweeen op de grond gecrashed (ging behoorlijk hard)
- Spotje (lamp) van plafond afgeschopt...
  maandag 6 juni 2005 @ 13:39:36 #158
120048 boekenworm
Vastgeroest aan letters
pi_27673529
quote:
Op maandag 6 juni 2005 12:08 schreef anneja het volgende:

Onvoldoendes voor gym ken ik. (ik heb een 1 gehad voor hoogspringen). En dit jaar ben ik voor gym geëindigd met een 3.5, dus je bent niet de enige die er slecht in is.
Denkt teveel, is te gelukkig en leeft teveel
pi_27673688
op een zwaaiende trapeze afspringen, vervolgens erachter komen dat de trapeze alweer onderweg is naar de overkant

deed pijn
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
pi_27673976
ipv netje proberen op mijn voeten te landen bij een sprong over de kast, had ik een soort van vals zwem gevoel en ging plat op mijn gezicht (wat trouwens best leuk is op een dikke zachte mat)
  maandag 6 juni 2005 @ 14:01:16 #161
3869 David
Drum the drums
pi_27674221
Met een golfclub tegen mijn lerares.

Ze moest worden afgevoerd met een hersenschudding
pi_27675029
Golf Dat heb ik zelf ook eens mogen ervaren
Een andere leerling keek niet uit en sloeg met z'n golfclub op mijn hoofd.
Gevolg: Ik was even van de kaart, ben een behoorlijk hoeveelheid bloed kwijtgeraakt, enkele hechtingen en 6 weken asperines slikken vanwege de hersenschudding
pi_27675750
Niet echt blunder, maar eerder net blunder voorkomen

Sprintje trekken, van start -> lijn 1 -> start -> lijn 2 -> start -> lijn 3 -> start (finish)
Sporters kennen het vast wel, wordt bij voetbal training ook regelmatig gedaan
Maar ok, deden we in groepjes van 5.
En ik kon (toendertijd ) redelijk hard rennen en werd 1e van mijn groepje.

Daarna moesten alle winnaars tegen elkaar, probleem was alleen.
Ik had nog niks gegeten, en weinig gedronken.
En was ook nog in de groei, dus mijn energie was zo goed als op.

Vervolgens moesten de winnaars tegen elkaar, en ik voelde me toch licht in me hoofd :S
Dus wist dat als ik ging rennen ik waarschijnlijk OF vol op me bek zou gaan of erger, flauw zou vallen.
Oplossing, op heel rustig temp gerent (eerder lopen zowat).

Klas natuurlijk beetje van dude, wat doe je.
Maar andere (teamgenoot van voetbal) gelukkig vol enthousiast,
"hey aardig dat je andere mensen ook eens laten winnen".

Daarna wel naar huis gegaan nadat leraar schrok van mijn lijkbleke gezicht,
maar gelukkig niet compleet afgegaan door het enthousiasme van iemand anders

Wel een keer gehad dat ik wou gaan sprinten, en vervolgens een keiharde wind liet.
  maandag 6 juni 2005 @ 14:47:22 #164
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_27675967
Ken je ze? Van die lange gymbanken waar je ook vroeger ook wel op zat met z'n alleen alvorens de les begon? Nou, men had er eens twee opgestapeld zodat de mensen zich daarop af konden zetten tijdens het zwaaien aan de ringen.
Het meisje voor me zette zich wat te enthousiast af en die bank pleurt zo op mijn voet.

Gevolg: dikke bult, schoen paste niet meer dicht en zwaar gekneusd. Gelukkig niet gebroken (wat iedereen verbaasde)
(Un)masking for the greater good.
  maandag 6 juni 2005 @ 15:30:57 #165
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_27677554
Met voetbal (op het veld, niet in de zaal ) wilde ik de bal nog net voor de zijlijn wegtrappen, om zo een ingooi van de tegenstander te voorkomen. Op de een of andere doldwaze manier kreeg ik het echter voor elkaar de bal zo terug het veld in te spelen dat de bal achter de keeper in het doel van mijn team wist te geraken. Overigens wél de mooiste goal die ik ooit heb gemaakt
  maandag 6 juni 2005 @ 16:14:08 #166
107574 K-jozz
Pantoffelheld op sokken
pi_27679219
quote:
Op maandag 6 juni 2005 14:42 schreef Paeromius het volgende:

Wel een keer gehad dat ik wou gaan sprinten, en vervolgens een keiharde wind liet.

Was niet bij gym, maar ik ben op de basisschool een keer de klas uitgestuurd omdat ik teveel winden liet. Ik kon er gvd echt niks aan doen
the answer is..........42
ta-tadaaa.... tadadada
pi_28077354
Ik heb het als kind van een jaar of acht eens gehad dat ik na het gymmen zó ontzettend zat te treuzelen met aankleden (na het douchen dus), dat alle anderen al lang klaar waren en alweer schuin over het schoolplein terug liepen naar hun klaslokaal, terwijl ik nog zat te otteren met m'n kleren. (Ja, ik was vroeger niet echt de vlotste wat dat betreft. Nogal een dromerig type hè, vandaar. )

Op een gegeven moment kreeg ik ineens in de gaten dat iedereen al weg was en ik eigenlijk al lang weer terug in de klas had moeten zijn. Dus ik pak gauw m'n spullen onder de arm, doe m'n schoenen aan en ren zo de kleedkamer uit, dwars over het schoolplein, in alleen m'n ondergoed, hahaha!

Gelukkig had niemand me gezien en kon ik in het schoolgebouw gauw nog even op de WC de rest óók nog aantrekken, voordat ik weer de klas in kwam...

Lekker slim hoor, ja, ik weet het...
NEE tegen elke vorm van religieus fundamentalisme.
JA tegen mensenrechten, vrije individuele keuzes en gelijkwaardige behandeling.
pi_28078808
Met hockeyen mag je blijkbaar niet met je stick boven je middel komen... Maarja Timens niet luisteren natuurlijk, ik wil uithalen, en mn stick zat vast... Ik kijk om, heeft een klasgenoot dat uiteinde letterlijk in zn mond zitten

Met slagbal moet je die knuppel laten vallen als je m raakt, dus ik dat ding voor me neergooien raak ik er in verstrikt met mn benen, hupsaa op mn bek
Steve-O - dinsdag 13 juli 2004 @ 16:17
van mij mag je weer een ban krijgen .
pi_28078919
En met softbal of weet ik 't...
wij hadden een 4murige gymzaal met aan iedere muur een basket... dus ik sla die bal tegen de muur aan de andere kant van de zaal, ketst ie af op de ring van die basket, en schiet vervolgens vast achter de ring van de basket aan de linkermuur
Steve-O - dinsdag 13 juli 2004 @ 16:17
van mij mag je weer een ban krijgen .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')