quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:25 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Niet mijn blunder, wel vermeldenswaardig:
Klas was aan het rondjesrennen op de atletiekbaan. Na afloop laat een klasgenote zich op het valkussen bij de hoogspring-plaats vallen. Helaas was het betreffende kussen doorweekt van de regen.
Betreffend meisje had slechts een wit t-shirtje aan en duidelijk géén BH. Ze trok een hoop bekijks van de mannelijke aanwezigen!
Een voetbal is al erg genoeg... maar een softbalquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:21 schreef DrMarten het volgende:
Heb een keer iemand letterlijk een kwartier over de grond zien rollen van de pijn toen hij door de buffel van de school op de sportdag een softbal in z'n zak geslagen kreeg (hij stond te pitchen).
Gymen op de uni? Welke debiel heeft dat bedacht? Is dat normaal op elke vervolgopleiding?quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:12 schreef _Arual_ het volgende:
Nou ja, gym was sowieso een blunder. In 20 jaar school en uni heb ik nooit een onvoldoende gehaald - behalve dan voor gym. Zelfs op mijn rapport.
quote:Op donderdag 2 juni 2005 18:07 schreef Sjakie01 het volgende:
(die geilbak uiteraard bij de dames).
Lekker sterkquote:Op donderdag 2 juni 2005 17:56 schreef Apehaar het volgende:
Benen door de ringen steken. Door een zware gozer laten slingeren en dan vol door het plafond van de gymzaal heen gaan. Niet fijn.
en dan vervolges aan de basket blijven hangen en de boel afbreekt.quote:Op donderdag 2 juni 2005 18:05 schreef Apehaar het volgende:
Trampoline voor de basket zetten, bal pakken, aanloop nemen, springen, en dan..... te hoog springen
Wij noemden dat vliegend tapijt. Ik was bepaald geen held en dus echt niet blij toen ik vanaf een kast op die in aantocht zijnde mat moest springen: “Ik ga nu…..nee, nu…eh, nee, nu maar denk ik.”quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:48 schreef Viking84 het volgende:
we hadden een keer een soort trapeze gemaakt met een mat erop waar iedereen op kon zitten en dan schommelen. Viel ik daarvan af. Gymleraar trok me net op tijd weg, anders had ik die loodzware mat tegen m'n hoofd gehad
quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:23 schreef anneja het volgende:
Uiterst genant:
Shuttle-run test, waarbij je heen en weer moet rennen in de gymzaal en voor het piepje aan de overkant moet zijn. Piepjes volgen elkaar steeds sneller op, ben je twee keer te laat dan val je af. Het enige waar ik een beetje goed in was was rennen en ik was op een gegeven moment de enige die nog over was, en rende dus in mijn eentje voor het oog der natie en met opzwellend ego heen en weer. Allengs gingen de bewonderende blikken van mijn klasgenoten over in gegniffel en gegnuif. De jaloerserikken dacht ik nog. Tot ik iets warms en nats langs mijn been naar beneden voelde druipen. Wat een ge-wel-dig moment om ongesteld te worden, helemaal omdat dat voor mij uberhaupt pas de tweede keer ooit was. De schaamte! De gene!
Mijn ex vriendin was erbijquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:10 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Dat verteld iedere gymleraar om ze bang te maken. Je bent er dus ook ingetrapt![]()
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:21 schreef LostFormat het volgende:
Niet mijn blunder, maar die van een voormalig klasgenootje Anna. Anna was groot, stevig en oerlelijk, ze had het dus al niet makkelijk op school. Afijn, een of andere oefening op de brug met gelijke liggers. Anna komt eraan, zwaait drie keer heen en weer. *KRAK* Breekt een van die dikke houten balken finaal doormidden. Die gymles is uiteindelijk maar gestopt omdat echt iedereen zich kapot aan het lachen was.
ja maar dat is bij ons op de basischool ook eens geluktquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:52 schreef marchien het volgende:
[..]
Dat mag helemaal niet kunnen bij een brug
![]()
quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:37 schreef Scootmobiel het volgende:
LOL, heerlijk, die blunder-topics.
Mijn hele gymtijd op school was een ramp... Ik had er een enorme hekel aan en kon ook niets echt goed doen eigenlijk. Nee, dan liever vakken waarbij je alleen je hersens moest gebruiken, dat ging me toch een stuk beter af, haha...![]()
We moesten een keer een achterwaartse koprol maken in de ringen, maar dat durfde ik absoluut niet. Dus ik heel voorzichtig proberen, benen een beetje omhoog slingeren, en de gymlerares hielp mee om de juiste draai te krijgen...
En halverwege vond ik het zó eng worden dat ik gillend van paniek met beide benen op haar schouders bleef leunen en volstrekt niet meer vooruit te branden was.
Ik heb daar wel zo'n anderhalve minuut zo gehangen, helemaal verstijfd van angst, en maar blijven gillen de hele tijd, hahaha... Ze kon niks met me beginnen zo. Uiteindelijk heeft ze me toen voorzichtig omhoog geduwd, benen over m'n hoofd heen dus, zodat die koprol toch nog enigszins lukte, en toen ik die draai eenmaal gemaakt had liet ik me van pure angst op de grond vallen, op de mat die eronder lag. Pffffff, blij dat ik er van af was...![]()
Ik krijg nog de slappe lach als ik eraan terugdenk!![]()
![]()
![]()
Ik ook weer!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:04 schreef Muck het volgende:
![]()
![]()
![]()
ik zit me hier echt helemaal dood te lachen weet je dat!
Opzich is het wel volslagen idioot dat zo'n gymdocent zoiets doetquote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:04 schreef Muck het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ik zit me hier echt helemaal dood te lachen weet je dat!
Omdat die ballen eerst zacht waren, ze waren gemaakt van stof, lapjes enzo.quote:waarom ze het softbal noemen weet ik niet want dat ding was keihard.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |