Bij ons heeft iemand wel eens een softbal tegen zijn kop gehad, zag er niet lekker uitquote:Op woensdag 1 juni 2005 15:32 schreef Jett het volgende:
we gingen buiten softball spelennou ik was aan bat, en ik sla die bal weg en ik wilde me bat naar achtergooien, kwam die tegen de leraar aan
Nee joh, dan ben je hardstikke cool.quote:
ik moest lachenquote:Op woensdag 1 juni 2005 13:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Op de middelbare school moest je bij gym altijd een shirtje van school dragen met een zwarte gymbroek.
Had je dat niet bij dan kreeg je iets van de gymdocent om aan te doen.
Meestal kreeg je dus een gymshirtje van school en een zwart sportbroekje. Nou zat er bij mij in de klas een gast, grote bek altijd tegen docenten en hij had een kleine 75 kilo aan overgewicht. Toen hij z'n gymkleren was vergeten kreeg ie van de gymleraar een zwart stretch broekje maatje S ofzo.
Ik had nog nooit zoiets ranzigs gezien![]()
dat gebeurt zelfs topvoetballersquote:Op woensdag 1 juni 2005 16:00 schreef gigant het volgende:
Stond ik voor een open goal, schoot ik tegen de lat.
Jaquote:Op woensdag 1 juni 2005 15:34 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Jij bent best professioneel blunderes he?
quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:42 schreef A.Powers het volgende:
gast ging ff vogelnestje maken in de ringen, tyft ie eruit en licht dus op de grond,
wij met ze alle voor de grap ballen tegen hem aanschieten want hij lag daar in een scheur van het lachen (dachten wij) hij was eigenlijk moeilijk hard aan het janken, want later bleek dat ie bij die val ze been had gebroken
hier gebeurt dat minimaal 1x per les... het lijkt wel alsof heel nederland 'en masse' tijdens Lo buiten gaat softballen... Dacht dat mijn school de enige rotterdamsche pauperschool is die dat doet...quote:Op woensdag 1 juni 2005 18:46 schreef Ou-Tannu het volgende:
* Ou-Tannu presteerde t nogal eens om de bal bij slagbal/softbal/ what ever kwijt te raken
Hoe was dat gebeurt dat je vinger was verbrijzeld?quote:Op woensdag 1 juni 2005 18:33 schreef boekenworm het volgende:
Ik ben een paar keer over de trampoline gestruikeld en ik ben een keer vast blijven zitten in de ringen.
En het ergste: Ik heb mijn vinger een keer verbrijzeld met honkbal... ik weiger er verder op in te gaan.
nee dat doet elke school want het is goedkoopquote:Op woensdag 1 juni 2005 19:15 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
hier gebeurt dat minimaal 1x per les... het lijkt wel alsof heel nederland 'en masse' tijdens Lo buiten gaat softballen... Dacht dat mijn school de enige rotterdamsche pauperschool is die dat doet...
of met basketbal recht in de hanen van de tegenstander passen (ofzo:P)quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:19 schreef toetsel het volgende:
hmm gym blunders![]()
das mijn enige goede punt bij gym...
Bij een basketbal wedstrijd fanatiek op et verkeerde basket aflopen,
(ja, werd wel erg fanatiek toegejuigd.. athans dat dacht ik..)
dr recht voor staan niemand die je tegen houdt.. en dan ook nog missen! >_<
Jah dan krijg je wel een reputatie...
proberen nog een bal te redden en keihard tegen de muur aanlopen...
of je kop stoten als je een pingpong balletje onder de tafel weg wil halen..
quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:28 schreef Intergalactrick het volgende:
Met speerwerpen je eigen krachten niet kennen
Gevolg: auto gespiest
Vind niemand dit dan grappig?quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:12 schreef TrumpingPimp het volgende:
Op je kop in de touwen hangen en dat dan je zak een stukkie uit je broek hangt!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |