dat bier mag je nog wel even inruilen voor koffie, en mijn collega's voldoen ook niet aan de beschrijving, mijn werk is wel leuk, maar voor de rst kan ik me er wel aardig in vindequote:Op woensdag 1 juni 2005 09:43 schreef PDOA het volgende:
Ik wil buiten op een terrasje zitten met een grote pul bier en een tosti, het vrouwelijk schoon observerend. Niet achter een computer de hele dag invoerwerk te zitten doen in een donkere kamer met suffe collega's en lelijke oude bejaarde secretaresses!!
Ik zit op 2 hoog ..quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:48 schreef fraQture het volgende:
Gewoon buiten gaan zitten met een stoeltje en bier, liefst voor het raam van de kamer waar je nu zit.
Idd.quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:48 schreef fraQture het volgende:
Gewoon buiten gaan zitten met een stoeltje en bier, liefst voor het raam van de kamer waar je nu zit.
Zat je daarom gister met een stijve?quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:43 schreef PDOA het volgende:
Ik wil buiten op een terrasje zitten met een grote pul bier en een tosti, het vrouwelijk schoon observerend. Niet achter een computer de hele dag invoerwerk te zitten doen in een donkere kamer met suffe collega's en lelijke oude bejaarde secretaresses!!
Nee, die collega is vandaag vrij en voor de rest zitten hier alleen maar oude lijken.quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:57 schreef this_is_Gigolo het volgende:
[..]
Zat je daarom gister met een stijve?
ah toch jammer.quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:58 schreef PDOA het volgende:
[..]
Nee, die collega is vandaag vrij en voor de rest zitten hier alleen maar oude lijken.
quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:57 schreef this_is_Gigolo het volgende:
[..]
Zat je daarom gister met een stijve?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |