quote:
Ik kwam Duck halen. Had de hond bij me.
Begon al leuk want eenmaal binnen was Spike door het dolle heen.
Dus ik vraag of ze Duck hadden. Ging dat meisje even kijken. Staat 5 minuten in die vriezer te zoeken, en ik had al lang gezien dat het er niet instond. Ik doe mijn uiterste best om Spike dmv van brokjes langer dan 15 seconden te laten zitten. "Hij luistert al goed hè, je hebt hem toch nog niet zo lang".
![]()
.
Dus ik zeg: Ik kom volgende week wel even langs voor Duck. Ging ze nog 5 minuten achter kijken...
Die hond sprong natuurlijk weer tegen mensen op die daar niet van gediend waren.
![]()
.
Nee, de Duck was er niet. Maar ze hadden wel andere diepvriesprutjes voor de hond, wellicht wilde ik dat proberen? Ik zei nogmaals dat ik voor Duck kwam en niet voor dat andere spul. "Ja maar..."
![]()
.
Ohja, en als ik Duck zou kopen dan moest hij er wel gewone brokjes naast hebben voor zijn tanden en voor de voedselopname. Op de koelkast stond heel groot "Duck COMPLEET". Ik zei maar ja en amen en griste de hond weer uit een plantenbak.
"Zal ik wat Duck voor je achterhouden als het binnenkomt?" Ja graag. Ik kom volgende week wel even langs. "Ja, maar dan moeten we wel even een bestelformulier maken. Loopt u maar even daarheen, links van de kassa's. Onderweg kon ik nog net op tijd een
![]()
chocoladekoekje
![]()
uit de bakkes van Spike vissen, lag daar waarschijnlijk op de grond. Ik was me een ongeluk geschrokken
![]()
.
'Naast de kassa' was dus pontificaal voor de deur. En Spike vond het wel leuk dat die vanzelf open en dicht ging. Terwijl er allemaal mensen met karren vol planten etc in en uit moesten. Spike begon door al zijn getrek flink te hoesten en we stonden dus ook nog een keer gruwelijk in de weg voor iedereen.
We zijn een half uur binnen geweest, voor iets wat mijns inziens in 5 minuten gepiept kon zijn.
![]()
.