abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zaterdag 4 juni 2005 @ 11:17:10 #201
37843 lady-wrb
kortaf
pi_27629702
ik betrapte me er vanmorgen weer op dat ik naar mijn vijfde kippetje aanhet zoeken was
bah, ik ben dr nog steeds niet aan gewend.
  † In Memoriam † zaterdag 4 juni 2005 @ 11:23:07 #202
37843 lady-wrb
kortaf
pi_27629787
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 23:52 schreef inkie1010 het volgende:

[..]

Hihi Eppie is ook leuk

Maare is het normaal dat oude katten ineens zo vermageren? Hij ziet er echt heel oud uit en soms issie ook helemaal stijf en loopt ie nog een tijdje te rekken en strekken...
doerak is een stijve oude dame met broze krakende botten maar ja, ze is dan ook wel heel erg oud aan het worden.

maar plukkerig is ze nog steeds niet hoor. wel geweest overigens toen ze zo ziek was. toen was ze uitgedroogd. maar nu denkt iedereen als ze haar zo zien zitten of liggen dat ze nog een jonge blom is

en tips voor een zachte glanzende vacht: een likje olie van de sardientjes of een likje koffiemelk of roomboter
  zaterdag 4 juni 2005 @ 11:24:09 #203
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_27629809
Lady-wrb
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  † In Memoriam † zaterdag 4 juni 2005 @ 11:27:42 #204
37843 lady-wrb
kortaf
pi_27629863
stom is dat he? dat je je aan kippen zo kunt hechten. kanje nagaan als doerak straks iets overkomt.
dan kan je me echt opvegen. doerak is geen huisdier, ze is een deel van mijn leven.
  zaterdag 4 juni 2005 @ 11:30:27 #205
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_27629899
Je hebt het tegen degene die al zit te janken bij de gedachte dat 1 van de beestjes doodgaat... Niks stoms aan.
pi_27629983
Helemaal niet gek lady-wrb!

En ik moet er niet aan denken dat 1 van mijn beestjes wat overkomt of dat ze er niet meer zouden zijn (dat laatste moet ooit wel natuurlijk, brrr ).

Spin, met je leverkots, getsie, de gebakken koekjes zien er nog wel vriendelijk uit, maar die brei
pi_27629999
Oh de katten hebben trouwens gezamenlijk besloten dat ze de brokjes, die ze altijd al kregen, niet meer lusten
  zaterdag 4 juni 2005 @ 11:38:05 #208
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_27630011
Hoest met je ogen, Tink?
pi_27630063
Pijnlijk, vooral heel erg pijnlijk. Ook een uitslag er boven en eronder, ik zie er een beetje wasbeer-achtig uit. Ik zie ook nog eens door een waas. Nie fijn

Moet zo met Ayla lopen, zie er een beetje tegen op.
  † In Memoriam † zaterdag 4 juni 2005 @ 11:52:01 #210
7074 moussy
kuttekop
pi_27630235
Met de kippen heb ik niet echt een band, als die omvalen gaan ze ook gewoon in de gft bak Maar dat komt ook omdat ze hier opgevoed worden door de moeder en niet zo veel in de handen zijn.

Maar de rest... ik heb al slapeloze gedachten bij het idee dat rock de zomer niet al halen...
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_27630335
We zullen zo wel down gaan. Iedereen een fijne dag gewenst
pi_27630631
Jij ook Tink, en beterschap!

Alle hondjes vanmiddag verplicht lang wandelen.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  † In Memoriam † zaterdag 4 juni 2005 @ 12:25:56 #213
37843 lady-wrb
kortaf
pi_27630924
even een kippenspam hoor!

bij ons staat dus op kip-reikhoogte geen groen meer
zie hier onze paasboom

en dan hier voor de liefhebbers van gevulde komkommer de bereidingswijze hiervan.
men neme een komkommer en snijdt die overlangs doormidden
het zachte gedeelte en de pitjes verwijdert men als volgt:

de overgebleven hepie
voor mij is ze miss-kip 2005

deze vind ik zo mooi geworden:

deze is mooi van lelijkheid

en dan natuurlijk nog wim, de baas van het stel, staat altijd voorop als er wat te eten valt

[ Bericht 33% gewijzigd door lady-wrb op 04-06-2005 12:32:38 ]
  Moderator zaterdag 4 juni 2005 @ 22:41:33 #214
5428 crew  miss_sly
pi_27631331
En Misu heeft een lekkere lange boswandeling gemaakt vanmiddag!
Het was heerlijk rustig in het bos, het regende dus dan zijn alleen de echte gekken buiten, en er stond nergens dat een hond aangelijnd moest, dus dat was voor ons allebei erg lekker!

Fok-downtime toch ergens goed voor
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  † In Memoriam † zaterdag 4 juni 2005 @ 22:59:59 #215
43556 miss_dynastie
pi_27631708
Tink
pi_27631709
Lekker Miss-Sly

ik heb een was van 3 weken weggestreken, wat een piepwerk
  zaterdag 4 juni 2005 @ 23:30:22 #217
48233 Auticia
warriorette
pi_27632478
Lady-wrb, wat een heerlijke chickies heb je zeg! Mooi zijn ze!

Tink: Beterschap!

Hier ook flink gewandeld, me rot geërgerd in de dierenwinkel (word weer pissig als ik eraan denk) en we zijn net terug van een wandeling met Spike waarbij hij een heel eind heeft losgelopen. Opmerkelijk dat hij wél goed luistert als hij niet aan de lijn zit.
I bet you are flying inside.
pi_27634346
We zijn er weer

Maar ik ga nu plat, truste allemaal
  zondag 5 juni 2005 @ 00:45:06 #219
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_27634467
Wat was er in de dierenwinkel dan, Auticia?
pi_27634737

Ik zit lekker te fokken, zie ik opeens een wild vreemde kat in mijn huis kamer...
En ik verdenk hem (is abslouut een mannetje) ervan dat ie dus vaker 's nachts binnen komt....
Wat doe ik hier tegen?
Het luik dicht doen is geen optie, want dan onze kat er niet uit.
De sul... Laat gewoon een andere kater in huis...

Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_27635388
quote:
Op zaterdag 4 juni 2005 12:25 schreef lady-wrb het volgende:
even een kippenspam hoor!

-knip kip-

Geweldig!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_27635562
BBQ is afgelopen, het was soms wat regendruppels, en dan kroop iedereen wat bij elkaar, als op een camping

Xena heeft het meest van de tijd in onze slaapkamer doorgebracht, ze vond 20 mensen toch wat overdadig... maar toen er opgeruimd werd en vuile borden gestapeld kwam ze wel eventje gezellig te voorschijn en likte wat borden af
  zondag 5 juni 2005 @ 10:44:06 #223
48233 Auticia
warriorette
pi_27638338
quote:
Op zondag 5 juni 2005 00:45 schreef Spindizzy het volgende:
Wat was er in de dierenwinkel dan, Auticia?
Ik kwam Duck halen. Had de hond bij me.
Begon al leuk want eenmaal binnen was Spike door het dolle heen.
Dus ik vraag of ze Duck hadden. Ging dat meisje even kijken. Staat 5 minuten in die vriezer te zoeken, en ik had al lang gezien dat het er niet instond. Ik doe mijn uiterste best om Spike dmv van brokjes langer dan 15 seconden te laten zitten. "Hij luistert al goed hè, je hebt hem toch nog niet zo lang". .

Dus ik zeg: Ik kom volgende week wel even langs voor Duck. Ging ze nog 5 minuten achter kijken...
Die hond sprong natuurlijk weer tegen mensen op die daar niet van gediend waren. .

Nee, de Duck was er niet. Maar ze hadden wel andere diepvriesprutjes voor de hond, wellicht wilde ik dat proberen? Ik zei nogmaals dat ik voor Duck kwam en niet voor dat andere spul. "Ja maar..." .

Ohja, en als ik Duck zou kopen dan moest hij er wel gewone brokjes naast hebben voor zijn tanden en voor de voedselopname. Op de koelkast stond heel groot "Duck COMPLEET". Ik zei maar ja en amen en griste de hond weer uit een plantenbak.

"Zal ik wat Duck voor je achterhouden als het binnenkomt?" Ja graag. Ik kom volgende week wel even langs. "Ja, maar dan moeten we wel even een bestelformulier maken. Loopt u maar even daarheen, links van de kassa's. Onderweg kon ik nog net op tijd een chocoladekoekje uit de bakkes van Spike vissen, lag daar waarschijnlijk op de grond. Ik was me een ongeluk geschrokken .

'Naast de kassa' was dus pontificaal voor de deur. En Spike vond het wel leuk dat die vanzelf open en dicht ging. Terwijl er allemaal mensen met karren vol planten etc in en uit moesten. Spike begon door al zijn getrek flink te hoesten en we stonden dus ook nog een keer gruwelijk in de weg voor iedereen.

We zijn een half uur binnen geweest, voor iets wat mijns inziens in 5 minuten gepiept kon zijn. .
  zondag 5 juni 2005 @ 10:49:44 #224
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_27638407

Ik heb het allang opgegeven om te denken dat Smek zich ooit netjes gaat gedragen in de dierenwinkel Gister stond Taak af te rekenen en ik stond een stukje verderop op hem te wachten. Staat Smekkerd op zijn dooie gemak met zijn kop in het rek met runderoren op een stuk runderoor te knagen Ik met dat beest een stukje verderop gaan staan. Trekt hij zowat een hele bak met bullepezen omver omdat hij er eentje wil hebben. Dit alles was nadat hij de hele winkelvloer hoogstpersoonlijk van elk losliggend stukje brok of konijnevoer heeft ontdaan en hij een mevrouw zowat de bril van haar hoofd heeft staan slobberen

Juffie dierenwinkel klinkt ook of ze vreselijk veel verstand heeft van hondenvoer
  zondag 5 juni 2005 @ 10:52:28 #225
48233 Auticia
warriorette
pi_27638439
quote:
Op zondag 5 juni 2005 10:49 schreef Spindizzy het volgende:

Ik heb het allang opgegeven om te denken dat Smek zich ooit netjes gaat gedragen in de dierenwinkel Gister stond Taak af te rekenen en ik stond een stukje verderop op hem te wachten. Staat Smekkerd op zijn dooie gemak met zijn kop in het rek met runderoren op een stuk runderoor te knagen Ik met dat beest een stukje verderop gaan staan. Trekt hij zowat een hele bak met bullepezen omver omdat hij er eentje wil hebben. Dit alles was nadat hij de hele winkelvloer hoogstpersoonlijk van elk losliggend stukje brok of konijnevoer heeft ontdaan en hij een mevrouw zowat de bril van haar hoofd heeft staan slobberen

Juffie dierenwinkel klinkt ook of ze vreselijk veel verstand heeft van hondenvoer
! Ook al zo'n lekker beest!

Ik had gedacht dat het wel leuk zou zijn om hem even mee te nemen, de vorige keren in de dierenwinkel had hij zich keurig gedragen. Het voer in de dierenwinkel trekt hem ook echt niet aan, hij wil gewoon graag met iedereen spelen en knuffelen en in de planten liggen. .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')