Hihi Eppie is ook leukquote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:48 schreef moussy het volgende:
Mijn eppie was ook een Fritz, maar ik vond het een malle ep, dus werd het een Eppie
Hihi thxquote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:51 schreef Spindizzy het volgende:
Malle Eppie
Leuk je website, Inkie. Heb ffies gespiekt naar je beestjes
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:54 schreef Spindizzy het volgende:
Volgens mij wel hoor![]()
Mijn Uk is nu ruim 12 en wordt ook wat stijver en strammer. Vachtje wordt wat voddiger en wat vetter. Zolang ze nog goed eten en drinken zit het met katten altijd wel goed
Dat denk ik ook hoor...quote:Op zaterdag 4 juni 2005 09:52 schreef miss_sly het volgende:
Ik denk nog steeds dat het wel goed komt.
Op de laatste foto's zouden het ook best brownies van de Bijenkorf kunnen zijn. Misschien kan je leverancier wordenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:36 schreef Spindizzy het volgende:
Taak komt net uit de keuken waar de leverkots op het aanrecht hard staat te worden en zegt dat hij het tot zijn stomme verbazing er wel heel goed uit vindt zienLijken wel koekjes uit de winkel
Van kvv (kompleet vers voer) gaan ze inderdaad veel minder poepenquote:Op zaterdag 4 juni 2005 10:12 schreef Auticia het volgende:
Ik las net op een website dat ze mogelijk Duck verkopen in de plaatselijke dierenwinkel. Misschien toch maar eens proberen, want Spike is echt een wandelende poepfabriek.
Carnibest schijnt nog beter te zijn hè?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 10:16 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Van kvv (kompleet vers voer) gaan ze inderdaad veel minder poepenEn ze laten geen gore scheten meer en ruiken over het algemeen lekkerder. Vind ik dan
Denk dat Spike wel dol zal zijn op Duck. Hier doen ze er een moord voor. Ze krijgen nu ruim een maand alleen nog maar Duck te bikken (voorheen eens per dag brokken en eens per dag Duck, Smek alleen brokken) en we zijn ondertussen op zoek naar een vriezer zodat we het in het groot in kunnen kopen, zo goed bevalt het
Als we een autootje hebben stappen we over op Carnibest.
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 10:25 schreef Spindizzy het volgende:
Ik koop nu steeds voor ongeveer een week Duck en dan heb ik nog plek in de vriezer voor ijs, frieten en al mijn ingevroren leverkots
Aha, okayquote:Op zaterdag 4 juni 2005 10:35 schreef Spindizzy het volgende:Spike!
Mijn honden doen dat niet. Maar ik woon midden in het centrum en laat ze elke dag langs het spoor uit dus geen enkel lawaaiig vervoersding is ze vreemd...
Hij snapt veel dingen echt niet hoorquote:Op zaterdag 4 juni 2005 10:39 schreef Spindizzy het volgende:
Zou goed kunnen hoor, gekke centenbakkie
quote:
Ohh, maar ik ben ook hartstikke trots op Spike hoor. Ik vind het heel lief dat hij wel merkt dat ik hem iets wil laten doen, en als hij het niet begrijpt gaat hij gewoon zitten. Eigenlijk best slimquote:Op zaterdag 4 juni 2005 10:45 schreef Spindizzy het volgende:
[..]Doet Casper ook en ik heb besloten dat ik daar eigenlijk wel tevreden mee ben. Als ik hem roep als hij losloopt is dat omdat hij iets stouts wil gaan doen (achter eendjes of vogels aanjagen) of omdat hij iets gevaarlijks wil gaan doen (de straat oversteken of zomaar op andere honden afrennen). Als ik hem roep en hij parkeert zijn kont op de grond tot ik bij hem ben vind ik dat net zo goed als bij me komen
![]()
Ik roep ook geen "hier" meer maar roep gewoon zijn naam of "stop" of "wacht".
Ik merk aan Cas dat dat beter wordt. Hoe meer ze los mogen lopen hoe beter ze gaan luisteren is me opgevallenquote:Op zaterdag 4 juni 2005 10:48 schreef Auticia het volgende:
Alleen als er andere honden in zicht zijn en hij loopt los, dan schijnt hij niet zo goed te luisteren, zei mijn stiefpa. Ik laat Spike enkel los op plaatsen waar ik geen andere hond in de buurt zie.
Hey, het is heerlijk weerquote:Op zaterdag 4 juni 2005 11:09 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ik merk aan Cas dat dat beter wordt. Hoe meer ze los mogen lopen hoe beter ze gaan luisteren is me opgevallen
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 11:12 schreef Spindizzy het volgende:
Leverkots meenemen... Dan komt ie wel terug :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |