Ozzie zou ook nog een paar stinkscheten latenquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:01 schreef Spindizzy het volgende:
Oooooh, wat een leukerdDie onderste foto
![]()
![]()
Puppyverhalen wilde je toch?Nou, Smekje slaapt nog steeds tussen ons in elke nacht. Onder de dekens. En als je dan 's ochtends wakker wordt en Smekje eventjes op zijn koppie kroelt dan gaat hij hele schattige babyhondjespruttelgeluidjes maken en smekken
Daarna krijg je een slobber in je gezicht en kruipt hij al smekkend en pruttelend weer onder de dekens en dicht tegen je aan waarna er een heel tevreden zucht uit zijn babyhondjeslijfje komt
Balen, moussy, heb zelf ook een keer een dubbele nierbekkenontsteking gehad van een verwaarloosde blaasontsteking. Je hebt wel medicijnen nu toch geloof ik?quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:47 schreef moussy het volgende:
Veel puppy verhalen graag, volgende week komt het Grote Geheim een weekendje logeren, dan kan ik me er al vast op voorbereiden![]()
Ik weet niet meer wie er om vroeg, Auticia geloof ik, maar na mn wandelgang met Hond voelde ik ze weer zitten en lag ik vanavond platNou ja, het beestje is weer veilig thuis
Ik vertelde het aan Peet, ow zei die, zo wil ik wel een "zielige" hond er bij hoor
quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:52 schreef moussy het volgende:
Kijk nou kijk nou kijk nouhou!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |