Kaya en Barree zijn ook echte huskies, prachtig stelletje, toen we na even aaien verder liepen begonnen ze te huilenquote:Op maandag 6 juni 2005 10:32 schreef Spindizzy het volgende:
Husky's zijn zoooo mooi! Als we later onze boerderie hebben met flink veel ruimte om te rennen dan wil ik er een. Maken we een mooi hok op het erf waar hij mag wonen
Twee honden is echt veel leuker dan eentjeSpike zal eenvriendje erbij echt heel leuk vinden!
Wat zieligquote:Op maandag 6 juni 2005 10:34 schreef Auticia het volgende:
[..]
Kaya en Barree zijn ook echte huskies, prachtig stelletje, toen we na even aaien verder liepen begonnen ze te huilen. Hartverscheurend.
quote:Op maandag 6 juni 2005 10:36 schreef moussy het volgende:
Rok heeft trouwens voor de nacht nog een grote deken, anders heeft ie het zo koud nu zn bontjas er af is![]()
Bestaan die? Roze Beagletjesquote:Op maandag 6 juni 2005 10:42 schreef Syrena het volgende:
Dus ik moet ook voor een nieuwe, dit keer wil ik een roze
Preciesquote:Op maandag 6 juni 2005 10:42 schreef Syrena het volgende:
Liefst een wat oudere (en dus wijzere.....) hond.
1,99quote:Op maandag 6 juni 2005 11:08 schreef moussy het volgende:
maar Zeeman heeft wiegenfleece dekentjes voor 1 nog wat
Wat ergquote:Op maandag 6 juni 2005 10:06 schreef Spindizzy het volgende:
Kissa! We zaten vannacht een programma te kijken over de Ierse Wolfshond () en er was een pup bij van 9 maanden die zoveel sloopte dat ze echt niet alleen thuis kon blijven. Vrouwtje had dus de auto van de buuf geleend zodat ze mee kon boodschappen doen... Komt het vrouwtje terug bij de auto en wat denk je? Heeft ze de hele binnenkant van de auto opgevreten
Helemaal gesloopt was het. Kan Saartje nog wat van leren
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 11:40 schreef Tinkerbell het volgende:
Pijnlijk, vooral heel erg pijnlijk. Ook een uitslag er boven en eronder, ik zie er een beetje wasbeer-achtig uit. Ik zie ook nog eens door een waas. Nie fijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |