Misschien is zo een kattenluikje met een zendertje wat aan het halsbandje van je kat moet een idee? Je eigen kat kan dan wel naar binnen maar "vreemde' katten niet.quote:Op zondag 5 juni 2005 00:56 schreef Oblivion het volgende:![]()
Ik zit lekker te fokken, zie ik opeens een wild vreemde kat in mijn huis kamer...![]()
En ik verdenk hem (is abslouut een mannetje) ervan dat ie dus vaker 's nachts binnen komt....
Wat doe ik hier tegen?
Het luik dicht doen is geen optie, want dan onze kat er niet uit.
De sul...Laat gewoon een andere kater in huis...
![]()
![]()
Dat gaat niet, het is een hondenluik....quote:Op zondag 5 juni 2005 21:52 schreef Kroekiepoes het volgende:
[..]
Misschien is zo een kattenluikje met een zendertje wat aan het halsbandje van je kat moet een idee? Je eigen kat kan dan wel naar binnen maar "vreemde' katten niet.
Heb geen camera hier en ga morgen weer voor een week weg.quote:Op zondag 5 juni 2005 23:36 schreef Bluezz het volgende:
Oh en piet, kan je er een foto van maken?
pietverdrietquote:Op zondag 5 juni 2005 23:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb geen camera hier en ga morgen weer voor een week weg.
:-(
Ohh sorry. Maar ik vond het zo'n schattig stelletje. En eigenlijk, als Spike een beetje manieren heeft, lijkt me een hondje erbij super. Maar nu echt nog even nietquote:Op maandag 6 juni 2005 10:24 schreef Spindizzy het volgende:
Auticia, wat doe je me aan! Ik zat er laatst al over te denken om een stokoud mannetje of stokoud vrouwtje uit het asiel te halen om zijn laatste dagen bij ons te slijten in alle rust, voor zover dat kan met een Smekkerd erbij.
quote:Op maandag 6 juni 2005 10:31 schreef moussy het volgende:
Smekkerd, stuur je vrouwtje ff naar zeeman voor kleine fleecedekentjesVolgens Rock is dat lekker bijtrekken als je het erg koud hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |