Nou joh, daar was ik toch wel het meest pissig om.quote:Op zondag 5 juni 2005 10:49 schreef Spindizzy het volgende:
Juffie dierenwinkel klinkt ook of ze vreselijk veel verstand heeft van hondenvoer
Ene oor in, andere uit. Als Spikey straks op Duck staat moet je je eigen conclusies maar trekkenquote:Op zondag 5 juni 2005 10:53 schreef Auticia het volgende:
[..]
Nou joh, daar was ik toch wel het meest pissig om.
Ze wilde ook nog weten waarom ik Duck wilde hebben, want Spike was er misschien nog wat te jong voor.
Nou, het is hem goed gelukt zeg. Ik kwam echt retechagrijnig weer thuis.quote:Op zondag 5 juni 2005 10:55 schreef Spindizzy het volgende:
Is volgens mij helemaal Des Honds om zich de eerste paar keer keurig te gedragen zodat hij daarna het baasje volledig voor lul kan zetten
Ja, maar dat was zelfmaak geloof ik he?quote:Op zondag 5 juni 2005 10:56 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ene oor in, andere uit. Als Spikey straks op Duck staat moet je je eigen conclusies maar trekkenHeb je al eens op Barfplaats rondgekeken?
Dat weet ik ook niet maar voor de zekerheid gaat alle chocola hier achter slot en grendelquote:Op zondag 5 juni 2005 10:57 schreef Auticia het volgende:
Nu weet ik niet of ie aan 1 chocolate chip cookie kan sterven, maar ik was zo geschrokken!
Nee hoor. Ook kvv-mensen posten erquote:Op zondag 5 juni 2005 10:59 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ja, maar dat was zelfmaak geloof ik he?
Zal iemand wel hebben laten vallen ofzoquote:Op zondag 5 juni 2005 11:00 schreef miss_dynastie het volgende:
maar wat doet zoiets in een dierenwinkel
Dat hoop ik dan maar, liepen een boel kinderen rond. Als ik had gezien dat iemand hem dat gaf had ik die persoon even flink in elkaar getimmerdquote:Op zondag 5 juni 2005 11:01 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Zal iemand wel hebben laten vallen ofzo
Nou ja, het kan van een kind heel goed bedoeld zijn. Laatst bij de bakker was er ook een kindje helemaal verontwaardigd omdat Yian geen hapje van haar broodje wildequote:Op zondag 5 juni 2005 11:05 schreef Auticia het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan maar, liepen een boel kinderen rond. Als ik had gezien dat iemand hem dat gaf had ik die persoon even flink in elkaar getimmerd.
Nee.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:42 schreef Oblivion het volgende:
Niemand een oplossing voor een aanlopende vervelende kat?![]()
Nou, bah zeg.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:29 schreef Oblivion het volgende:
Ik bedenk me opeens waarom hij zo rond het huis hangt.
Mijn buurman heeft poezen rondlopen die krols zijn/waren.![]()
En hij weigert zijn poezen te helpen....
Dus elk jaar lieve leuke kleine kittens, waar geen plaats voor is..![]()
Eikel!
Die heeft ie. Alleen hij begrijpt ze niet denk ik.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:42 schreef Oblivion het volgende:![]()
Die Spike toch....
Kauwbotten gaan halen, morgen nog!![]()
ik zou eens bellen met de dierenambulance, die hebben hier vast wel een tip voor!!!!!!quote:Op zondag 5 juni 2005 11:42 schreef Oblivion het volgende:
Niemand een oplossing voor een aanlopende vervelende kat?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |