Jij kent die ploeg helemaal niet, vorige week speelden ze ze hier op schoonenberg ook al weg.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
0-1 achter tegen Telstar.Best wel een wanprestatie.
RBC moet gewoon van Telstar kunnen winnen met de spelers die ze hebben. Klaar.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:20 schreef The_Coach het volgende:
[..]
Jij kent die ploeg helemaal niet, vorige week speelden ze ze hier op schoonenberg ook al weg.
Word maar weer wakker.. het is al weer 1-1quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:20 schreef The_Coach het volgende:
[..]
Jij kent die ploeg helemaal niet, vorige week speelden ze ze hier op schoonenberg ook al weg.
pas een kwartier..quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:24 schreef The_Coach het volgende:
vvv ook gelijk.
Die zie ik niet terugkeren naar Den bosch, zal wel gekocht worden door een middenmotor in de ere-divisie.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Meye had trouwens gescoord voor stormvogels![]()
Zolang ze goed betalen zal ik er niet mee zitten..quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:26 schreef The_Coach het volgende:
[..]
Die zie ik niet terugkeren naar Den bosch, zal wel gekocht worden door een middenmotor in de ere-divisie.
2 - 1 RBCquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:20 schreef The_Coach het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |