Jij gaat dus niet voor het voetbal naar je club? Feyenoord - Den Bosch of PSV - Den Bosch is toch wel even wat mooier om te zien dan Veendam - Den Bosch of VVV - Den Boschquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:59 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
RKC.
DG, wat maakt het toch uit. Het interreseert me helemaal niks waar we spelen.. zolang we maar voetballen en of dat nou in de HCE is waar we niks klaar maken of in de Eredvisie waar we bovenaan meedraaien is... zolang ik gewon naar het voetbal kan kijken maakt het mji niet uit...
Laat mij maar lekker de grijze muis spelen met af en toe de hoop op UEFA dan continu op en neerquote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:03 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Je speelt liever ergens om dan dat je een grijze muizen club bent die in hun topjaren aan Europees mogen ruiken. Voor de rest alleen grauwe middenmoot met dat clubje...
Kan je na 3 jaar Vloet vertellen dat ik liever tegen degradatie voetbal dan nog 's 3 jaar voetbal zoals onder Vloet. Vooral dit seizoen waren we maar een middenmoter
Niet in eerste plaats. Dan had ik beter naar Ajax AZ of psv kunnen gaan... In eerste plaats ga ik naar het voetbal voor mijn plezier, voor de gezelligheid, de sfeer. Tuurlijk is het leuker om tegen feyenoord te spelen (en te winnen) maar als dat niet tot de mogelijkheden behoort en we gewoon naar de koel gaan ipv de kuip dan geef ik daar ook niks om.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:07 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Jij gaat dus niet voor het voetbal naar je club? Feyenoord - Den Bosch of PSV - Den Bosch is toch wel even wat mooier om te zien dan Veendam - Den Bosch of VVV - Den Bosch
Ik snap niet hoe iemand een grijze muis wilt zijn... Als ik 1 ding verschrikkelijk vind is het dat wel.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Laat mij maar lekker de grijze muis spelen met af en toe de hoop op UEFA dan continu op en neer
jij hebt duidelijk geen GGD ervaring.....quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:11 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe iemand een grijze muis wilt zijn... Als ik 1 ding verschrikkelijk vind is het dat wel.
Idd niet, Roda is nog nooit gedegradeerd.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:12 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
jij hebt duidelijk geen GGD ervaring.....
Daarom zeg ik, liever tegen degradatie spelen. Zeg nergens ook dat we daadwerkelijk moeten degraderen.quote:
Have fun in de Zwolse fietsenstalling...quote:
Idd, ik wil naar Volendam volgend seizoen!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |