Liever steeds kampioen, dan er alleen maar aan mogen ruiken!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:58 schreef Stpan het volgende:
[..]
Liever Botlek-lucht met knoflookgeuren dan koeienmest met spruitjeslucht!
het zit 'm wel heel hoog die nederlaagquote:01-06-2005: ’zwollespeler lim duan betrokken bij mishandeling Eaglesfan'
Afgelopen zondag werd een jongen mishandeld bij het bowlingcentrum in zwolle. Die jongen had een shirt aan van Go Ahead Eagles en dit was voor een groepje Zwollefans de reden om hem te mishandelen. Hier is naar verluidt ook zwolle speler domingus lim duan bij betrokken geweest. De media pakte vandaag alweer groots uit. Voorpaginanieuws in het Deventer Dagblad en op Radio Oost was het slachtoffer te horen. Hij mailde ons ook en hieronder is het verhaal te lezen hoe het één en ander gebeurd is:
Op zondag 29 mei 2005 gingen wij met een aantal jongens gezellig een avondje bowlen in het Happy Days bowlingcentrum in Zwolle. Eén van mijn vrienden had een Go Ahead Eagles shirtje aan omdat deze van een voetbaltoernooi kwam. Om tien uur arriveerden wij om te gaan beginnen. Een kwartier later kwamen er twee jongens binnen van Molukse afkomst. Eén van de jongens was Dominggus Lim-Duan, sterspeler van FC Zwolle. Toen zij binnenkwamen sloeg de sfeer om. Ze zaten steeds te kijken, te wijzen en provocerend gedrag te vertonen. Na dat gedrag liep de vriend van Lim-Duan weg. Toen één van ons moest plassen zag deze op zijn weg naar de wc dat deze vriend stond te bellen. Het zou tien minuten later geweest zijn dat er vijf á zes vrienden van Lim-Duan binnenkwamen. Ook deze vrienden begonnen provocerend gedrag tegenover ons te vertonen. Hierbij moet gedacht worden aan 'He, doe dat kankershirt eens uit!'. Wij gingen niet in op deze scheldpartijen en gingen verder met bowlen. Wel zagen we dat de groep jongens steeds naar buiten liep en weer terugkwamen. Zo langzamerhand kregen we het gevoel dat de jongens ons, en in het speciaal de jongen met het Eaglesshirt, ons op zouden wachten.
En inderdaad, na afgerekend te hebben en we naar buiten liepen kwam er een jongen naar ons toe die daarvoor met de groep binnen zat. 'Daar is hij' en een groep van acht man kwam de hoek van het bowlingcentrum om. Ze liepen naar de jongen met het Eagleshirt en gaven hem de keuze: 'of je doet het shirt uit en gaat rustig naar huis of je laat hem aan en we maken je af'. De jongen had geen tijd van reageren en de jongens begonnen te duwen, te slaan en te schoppen. Hierna viel de jongen op de grond. Ondertussen was de politie al gealarmeerd. De groep jongens trok vervolgens het shirt kapot en nam deze mee. De jongen stond vervolgens op om naar de auto te gaan maar er bleef maar verder geslagen worden. Bij deze klappen heeft de jongen een gebroken kaak opgelopen en had over zijn hele lichaam striemen, bulten en blauwe plekken. Hierna vonden de jongens het eindelijk genoeg en vertrokken zij. We hebben uiteraard het nummerbord genoteerd, samen met het merk van de auto. Vijf minuten later kwam de politie waaraan alles verteld is. Ook Lim-Duan werd meegenomen voor een verklaring. Ons restte toen nog alleen nog een bezoek aan het ziekenhuis. Daar werd opgemaakt dat de jongen zijn kaak had gebroken.
Niets want bij mijn weten is er geen "vete" tussen Zwolle en Twentequote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:34 schreef Sjakie01 het volgende:
Vraag me af als iemand in de zelfde situatie met een Twente Shirt was binnen komen lopen, wat of ze dan hadden gedaan.![]()
Tsjah.. het blijft GAE he..quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:38 schreef hellmondunited het volgende:
wat ik alleen niet snap, waarom zijn die andere gozers niet op die lim duan in gaan beuken om zijn vriend te bevrijden..
Nee, Den Bosch is wous met hun weekelijkse aanhang van 1200 man.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik denk dat ze zwaar bang waren geweest voor die gast van twente![]()
![]()
Den Bosch is wous als we weer eens makkelijk op de been blijven tegen twente en met 1-0 winnen.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:44 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Nee, Den Bosch is wous met hun weekelijkse aanhang van 1200 man.![]()
Inderdaadquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:52 schreef DutchGooner het volgende:
[quote]Op vrijdag 3 juni 2005 13:50 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Den Bosch is wous als we weer eens makkelijk op de been blijven tegen twente en met 1-0 winnen.![]()
om uiteindelijk te degraderen
wat ben je toch af en toe dom.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Den Bosch en wous omdat we gewoon weer kampioen worden, en twente alweer buiten alle prijzen valt
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:55 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
InderdaadEn zeg is eerlijk. Volgens mij waren de tribunes van Den Bosch de minst gevulde van dit seizoen. Ik bedoel kijk is naar de Graafschap, daar zat het naar verhouding wel altijd vol.
Ga dan lekker naar OJC kijken als het je toch allemaal niets uitmaakt.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:59 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
RKC.
DG, wat maakt het toch uit. Het interreseert me helemaal niks waar we spelen.. zolang we maar voetballen en of dat nou in de HCE is waar we niks klaar maken of in de Eredvisie waar we bovenaan meedraaien is... zolang ik gewon naar het voetbal kan kijken maakt het mji niet uit...
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:55 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
InderdaadEn zeg is eerlijk. Volgens mij waren de tribunes van Den Bosch de minst gevulde van dit seizoen. Ik bedoel kijk is naar de Graafschap, daar zat het naar verhouding wel altijd vol.
Ohw nee klopt ook, je ziet je clubje liever van Veendam winnen, dan van Feyenoord.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:59 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
RKC.
DG, wat maakt het toch uit. Het interreseert me helemaal niks waar we spelen.. zolang we maar voetballen en of dat nou in de HCE is waar we niks klaar maken of in de Eredvisie waar we bovenaan meedraaien is... zolang ik gewon naar het voetbal kan kijken maakt het mji niet uit...
Jij bent wel een rasoptimist of niet? Eerst degraderen en nu al dromen over het kampioenschap.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Den Bosch en wous omdat we gewoon weer kampioen worden, en twente alweer buiten alle prijzen valt
hebben we wsl meer reden toe dan de Graafschap mochten jullie er ook uitvliegenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:01 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Jij bent wel een rasoptimist of niet? Eerst degraderen en nu al dromen over het kampioenschap.![]()
Je speelt liever ergens om dan dat je een grijze muizen club bent die in hun topjaren aan Europees mogen ruiken. Voor de rest alleen grauwe middenmoot met dat clubje...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:01 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Ohw nee klopt ook, je ziet je clubje liever van Veendam winnen, dan van Feyenoord.
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:02 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
hebben we wsl meer reden toe dan de Graafschap mochten jullie er ook uitvliegen
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:04 schreef TheVotary het volgende:
[..]
misschien heb je daar nog wel eens gelijk in
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |