Jij kent die ploeg helemaal niet, vorige week speelden ze ze hier op schoonenberg ook al weg.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
0-1 achter tegen Telstar.Best wel een wanprestatie.
RBC moet gewoon van Telstar kunnen winnen met de spelers die ze hebben. Klaar.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:20 schreef The_Coach het volgende:
[..]
Jij kent die ploeg helemaal niet, vorige week speelden ze ze hier op schoonenberg ook al weg.
Word maar weer wakker.. het is al weer 1-1quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:20 schreef The_Coach het volgende:
[..]
Jij kent die ploeg helemaal niet, vorige week speelden ze ze hier op schoonenberg ook al weg.
pas een kwartier..quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:24 schreef The_Coach het volgende:
vvv ook gelijk.
Die zie ik niet terugkeren naar Den bosch, zal wel gekocht worden door een middenmotor in de ere-divisie.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Meye had trouwens gescoord voor stormvogels![]()
Zolang ze goed betalen zal ik er niet mee zitten..quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:26 schreef The_Coach het volgende:
[..]
Die zie ik niet terugkeren naar Den bosch, zal wel gekocht worden door een middenmotor in de ere-divisie.
2 - 1 RBCquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:20 schreef The_Coach het volgende:
[..]
Roosendaalse radio is wat snellerquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:28 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Die is nog niet doorgekomen op teletekts/vi.nl
edit: nu wel
Klopt, RBC lijkt me ook net wat geroutineerder dan Telstar. In dit soort wedstrijden is dat toch wel belangrijk.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:31 schreef The_Coach het volgende:
[..]
Van mij mag de 2-2 wel vallen, maarja je krijgt niet altijd wat je verdiend.
RBC is wat beter op dit moment.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:31 schreef The_Coach het volgende:
[..]
Van mij mag de 2-2 wel vallen, maarja je krijgt niet altijd wat je verdiend.
Ze hebben zo te horen Dinsdag nog aardig in de benen zitten, daarbuiten heeft RBC in de breedte een betere selectie.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:39 schreef Ambrosius het volgende:
En nog een flinke kans van Hammond, weer mis..
Wat?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:57 schreef The_Coach het volgende:
Dat verwacht ik voor Volendam ook.
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Nu is het over voor Helmond... Sparta gaat promoveren
Tenksquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |