Over dat RBC zo goed had ingekocht en makkelijk op de been blijft.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Welke quote heb je klaarstaan?
Rodriquez heeft alleen maar lopen kloten... zoveel kaarten en kut gedrag.. ja die ziet zijn AZ de halve finale UEFA cup spelen en zelf tegen degradatie knokken, maar goed.. er zit iets goed fout in zijn kop.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat kan best zijn.. maar het kan ook blijken dat ze geen kut aan die "goede" (rodriquez die waarschijnlijk geen wedstrijd meer speelt in de nacomp) aankopen hebben gehad en er gewoon weer keihard uitvliegen.
Ik weet het ook niet. Op basis van wat we hebben laten zien tegen FC Twente, Heerenveen, Willem II-thuis en Feyenoord-thuis waren we makkelijk op de been gebleven, maar op basis van de matige inzet in duels die echt belangrijk waren zoals de duels tegen De Graafschap, RKC-uit, Groningen-thuis, NAC-thuis en FC Utrecht-thuis waren we er alsnog uitgevlogen. Nacompetitie is in elk geval een extra kans op handhaving.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat is waar, maar of wij de nacompetitie hadden gewonnen... ik durf het niet te zeggen...
Hoe laat komt het op tv trouwens?
Ik dacht 23.30 @ SBS6quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoe laat komt het op tv trouwens?
Nog niet zeker.. want ik schijn die vrijdag tentames te hebben maar dat weet ik niet zeker..quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:32 schreef Mindlight het volgende:
Maar CMT en TerroRobbie, jullie gaan dus ook?
Nog ff minimeeten tzt?
Ja ik ook. 9 uur aanwezig, maar toch mag dat bij mij iig de pret niet drukkenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:33 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nog niet zeker.. want ik schijn die vrijdag tentames te hebben maar dat weet ik niet zeker..![]()
Sinds AZ-Roda vorig seizoen is het helemaal misgegaan met Fortes & AZ/Co. Co was niet echt blij dat Koné hem volledig uit de match gespeeld had...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:32 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Rodriquez heeft alleen maar lopen kloten... zoveel kaarten en kut gedrag.. ja die ziet zijn AZ de halve finale UEFA cup spelen en zelf tegen degradatie knokken, maar goed.. er zit iets goed fout in zijn kop.
Fortes is geen geweldige speler. Met zijn inzet is niets mis, maar bij AZ was hij nooit een vaste waarde, zelfs niet toen ze in de 1e divisie speelden.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:34 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Sinds AZ-Roda vorig seizoen is het helemaal misgegaan met Fortes & AZ/Co. Co was niet echt blij dat Koné hem volledig uit de match gespeeld had...
Zorg dat je HU ff een mailtje stuurt, dan lukt t welquote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Als ik aan 'n kaartje kan komen dan ga ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |