OEFFFquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:57 schreef MrTorture het volgende:
Troostende woorden van mijn leverancier: over een week verwachten ze SC te kunnen leverenwoekerprijs, maar goed, k krijg em wel eindelijk
die zit hier niet in de buurtquote:
Niet zeggenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat jij dat spel hebt is de topicreeks wel weer ingestort
Hmmmmquote:Op zaterdag 4 juni 2005 09:34 schreef Falco het volgende:
Ligt vooral aan het type industrie geloof ik. HT-industrie vervuilt niet zoveel als dirty-industrie. Het soort industrie wat in je stad tevoorschijn komt kan je beïnvloeden met de educatie-dingen die je neerzet, zoals high-school enzo. Bij een intelligentere simbevolking komt er steeds meer HT-industrie.
Moet je gewoon in de pluginfolder gooien die in C:\Documents and Settings\username\Mijn documenten\SimCity 4 staat. Dan moeten ze vanzelf tevoorschijn komen. Die hole digger staat dan in het menu waar ook je subway staat.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:52 schreef BlueCurl het volgende:
Vraagje: ik heb die lot gedownload om de snelweg te verlagen. maar ik kan dat niet terug vinden. hoe doe ik dat precies. de rest van de lots kan ik terug vinden.. die gooi ik gewoon in plug ins en dan doen ze het! ?!? is er iemand die me van dit probleem kan ontdoen?
Op dat Simslogo in je menu drukken en dan op die auto klikken en dan de onderste.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:48 schreef Falco het volgende:
[..]
Heeft iemand een alternatief voor Imageshack en Photobucket? Ik vind ze beiden niet geniaal en weet iemand hoe je die GTA-achtige missies uitzet?
Ziet er leuk uitquote:Op zaterdag 4 juni 2005 10:15 schreef mschol het volgende:
hierbij een plaatje van volgebouwde stad
http://fia181-83.dsl.hccnet.nl/images/fok/sc4/small city.jpg
plaatje ~ 200kb
Wat doet jouw powerline nou van links naar rechts?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 10:15 schreef mschol het volgende:
hierbij een plaatje van volgebouwde stad
http://fia181-83.dsl.hccnet.nl/images/fok/sc4/small city.jpg
plaatje ~ 200kb
zeer weinig, maar had om een of andere reden een stroom probleem dus dat had ik zo opgelost, vervolgens was ie niet meer nodig en toen heb ik em iets aangepast zodattie er een beetje netjes bij stondquote:Op zaterdag 4 juni 2005 11:31 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Wat doet jouw powerline nou van links naar rechts?
Waarom dan geen powerlines aan het eind van je stad?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 12:11 schreef mschol het volgende:
[..]
zeer weinig, maar had om een of andere reden een stroom probleem dus dat had ik zo opgelost, vervolgens was ie niet meer nodig en toen heb ik em iets aangepast zodattie er een beetje netjes bij stond
moet zo'n stad toch ergens mee volbouwen
quote:Op zondag 5 juni 2005 00:42 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Waarom dan geen powerlines aan het eind van je stad?
Wat ik bedoel: Waarom niet aan het einde van je stad beginnen en een connectie maken naar je buurstad(steden)quote:
ow....quote:Op zondag 5 juni 2005 01:19 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Wat ik bedoel: Waarom niet aan het einde van je stad beginnen en een connectie maken naar je buurstad(steden)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |