Okay, zal er voortaan aan denkenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja sorry... we hebben hier ooit, toen die twee-wekelijks-gids uitkwam - al eens gesteld dat zo'n verre vooruitblik wel wat veel was. Maar kennelijk wist je dat niet... no hard feelings, en ik zal niet meer zeuren
Natuurlijk!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:09 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ga jij Joyce dan te vuur en te zwaard verdedigen?
Nou, daar was ik niet bij anders.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja sorry... we hebben hier ooit, toen die twee-wekelijks-gids uitkwam - al eens gesteld dat zo'n verre vooruitblik wel wat veel was. Maar kennelijk wist je dat niet... no hard feelings, en ik zal niet meer zeuren
Als Daan in de grond wordt gestoken komt Aafke terug.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:20 schreef Svensational het volgende:
Nou, daar was ik niet bij anders.Ik vind zo'n verre vooruitblik juist leuk
Okay, luister, ik ben blond!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, daar was ik niet bij anders.Ik vind zo'n verre vooruitblik juist leuk
Het was tegen die arme Tonnie van de week.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
ow.... dat ging even langs me heen dan
maar nu je 't zegt, ik hoor het haar zo zeggen....
Je moet een andere avatar nemen.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:22 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
Okay, luister, ik ben blond!
Ik kan niet zo snel nadenken![]()
![]()
Help me even, moet ik het nou wel of niet online zetten????
Alweer??quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:22 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Als Daan in de grond wordt gestoken komt Aafke terug.
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:25 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
JAja, ik ga men best doen
![]()
Ik had het over Aafkequote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:27 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Daan wordt maar één keer in de grond gestoken!
Die wordt ook maar één keer in de grond gestoken. Op Daans funeral knapt de aneurisma in Aafke's hoofd en is ze kassiewijle!quote:
Het is toch haar en mij???quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:42 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Zien ze nou nog wel het verschil tussen haar en ik?
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:44 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Het is toch haar en mij???
nah, dat joch moet zich niet zo aanstellen.... mietje...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:44 schreef Iwan1976 het volgende:
Waarom zat iedereen vandaag zo te janken over het feit dat Daan nog maar 5% overlevingskans heeft? Een tijdje geleden (10 mei, om precies te zijn) was er sprake van een slagingspercentage van 3,7%. Z'n kansen zijn dus gestegen.![]()
Die van jou is toch Henriëtte Tol?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:42 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zien ze nou nog wel het verschil tussen haar en ik?
Dat watje begint al te klagen na 1 chemo, terwijl die Richard er al meer dan 30 achter de rug heeft.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:46 schreef babette21 het volgende:
nah, dat joch moet zich niet zo aanstellen.... mietje...
nou precies... en tussendoor alleen maar janken dat ie dood gaat, terwijl dat zijn beste actie ooit zou zijn, dus daar mag ie best een beetje trots op zijn...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:48 schreef Iwan1976 het volgende:
Dat watje begint al te klagen na 1 chemo, terwijl die Richard er al meer dan 30 achter de rug heeft.
Jij hebt de talenknobbels van Julia.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:48 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dat is Bargoens.....
Welke knobbels van Julia heb jij???????quote:
Wil je daar een serieus antwoord op??quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:56 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Welke knobbels van Julia heb jij???????
* weet_ik_veel gaat even wat opzij. Voorzichtigheidshalve.....
Jij kunt net als Julia goed luisteren!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:57 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Wil je daar een serieus antwoord op??
Ja, daar heb ik voor gestudeerdquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:58 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Jij kunt net als Julia goed luisteren!
Die Arjo denkt zeker dat hij Arthur is.quote:ARJO VROMAN: "A thing of beauty is a joy forever." (tegen Chris Vroman)
nah [again, we zijn eensgezind vanavond].....quote:
Nee, maar ik had je daarover ook nog niet tegengesproken.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:11 schreef Svensational het volgende:
Had ik al gezegd dat ik Chris Tates geweldig vond vanavond?
En dat terwijl Alwien nog geen 35 is.....quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:18 schreef Iwan1976 het volgende:
Arjo is in dezelfde kliniek geholpen als Alwien Tulner... die kliniek waar ze 60+-ers omtoveren in 40+-ers.
quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:33 schreef weet_ik_veel het volgende:
Moet jij die allemaal volwiksen?
Alwien is vorige maand 35 gewordenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:21 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
En dat terwijl Alwien nog geen 35 is.....
Zij bazelt maar wat raak!quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:12 schreef Perrow het volgende:
Joyce & Roxylovertje, heb je ook de vooruitzichten van GTST? Bedankt!
Die is al heel lang weg.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:48 schreef LeBeau het volgende:
Enig idee wanneer Tara ophoudt met dat zweverige, zwakke gedoe? Ik mis de onafhankelijke Tara met pit.![]()
Ja, en ik ben het al heel lang zat. Dat zij voor die Ron ging zeg... blegh, vind het niet passen.quote:
Meisje Klomp was toch uit heel ander hout gesneden.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:53 schreef weet_ik_veel het volgende:
Die is al heel lang weg.
Limerickquote:Er was eens meisje uit Amsterdam.
Die verkocht de cameraman een ram.
Oh oh wat lomp.
Was dat meisje Klomp.
Niet raar dat de regisseur toen een andere Tara nam.
Wist ik, maar Groningen (of Ulft, wat m'n eerste keus was) rijmt niet op ram.quote:Op zondag 5 juni 2005 03:02 schreef weet_ik_veel het volgende:
Btw.: Anouck komt uit Groningen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |