Napoli - Roma is verplaatst naar Rai Tre en al afgelopen, Lazio - Cittadella ook al afgelopen was op Rai Sport Sat.quote:Op donderdag 8 december 2005 15:35 schreef Greetings het volgende:
Nu is er iig geen Napoli-Roma op Rai Uno.... komt er vanavond nog wel wat op ?
En kan ik Napoli soms ergens anders kijken? op internet misschien?
Op de schotel zat voetbal te zienquote:Op woensdag 14 december 2005 15:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vanavond Heerenveen - Levski op NED2 dus. Verder nergens UEFA Cup voetbal te zien.
Ik heb genoeg schotels thuis, maar geen een om TV mee te ontvangenquote:Op woensdag 14 december 2005 20:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ja maar dat heeft niet iedereen
Nee, Hertha-Steaua wordt uitgezonden op DSF.quote:Op donderdag 15 december 2005 18:13 schreef Greetings het volgende:
Vandaag nog wat Duitse UEFA Cup-matchen op ZDF of ARD?
DSF heeft de rechten van alle Duitse clubs in de UEFA cup (En zendt ook regelmatige 2e Bundesliga en Serie A zondagavond live uit)quote:Op donderdag 15 december 2005 18:13 schreef Greetings het volgende:
Vandaag nog wat Duitse UEFA Cup-matchen op ZDF of ARD?
Maar waarom had ZDF dan eerder dit seizoen wel Rennes-Stuttgart live? Heeft DSF alleen de rechten op thuiswedstrijden?quote:Op donderdag 15 december 2005 19:39 schreef DIGGER het volgende:
[..]
DSF heeft de rechten van alle Duitse clubs in de UEFA cup (En zendt ook regelmatige 2e Bundesliga en Serie A zondagavond live uit)
Deze zender is gratis te ontvangen via de Astra 1.
een club kan uiteraard alleen de rechten van zijn thuismatchen verkopen hé. De rest moeten de zenders telkens gaan onderhandelen met de respectievelijke tegenstanders ...quote:Op donderdag 15 december 2005 20:17 schreef Greetings het volgende:
[..]
Maar waarom had ZDF dan eerder dit seizoen wel Rennes-Stuttgart live? Heeft DSF alleen de rechten op thuiswedstrijden?
okquote:Op donderdag 15 december 2005 20:18 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
een club kan uiteraard alleen de rechten van zijn thuismatchen verkopen hé. De rest moeten de zenders telkens gaan onderhandelen met de respectievelijke tegenstanders ...
/cynische mode aanquote:Op donderdag 22 december 2005 18:13 schreef DIGGER het volgende:
Dat de beide aanvoerders hun been mogen breken, daar heb ik wel wat centen voor over!
Serieus? dat zou ik wel eens willen zien, wanneer dan?quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wie kijkt er weleens Luxemburgs voetbal op RTL 5?
Het is hilarisch om te zien. Het komt 's morgens vroeg weleens, volgens mij op maandag bij dat Luxemburgse programma bij RTL. Zou dat eens op moeten zoeken in de gids.quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:22 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Serieus? dat zou ik wel eens willen zien, wanneer dan?
zelfde als gisteravond dusquote:Op zondag 25 december 2005 17:57 schreef tong80 het volgende:
Over 4 minuten het wedstrijden jaaroverzicht op Talpa.
gaaf! met grevemacher en juenesse enzo?quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het is hilarisch om te zien. Het komt 's morgens vroeg weleens, volgens mij op maandag bij dat Luxemburgse programma bij RTL. Zou dat eens op moeten zoeken in de gids.
Ja, Jeunesse D'Esch en Avenir... dat soort ploegen. Het komt volgens mij maandag heel vroeg op RTL 5... tijdens zo'n Luxemburgs sportprogramma.quote:Op zondag 25 december 2005 19:05 schreef Apekoek het volgende:
[..]
gaaf! met grevemacher en juenesse enzo?
dus de betaalde competitie van luxemburg? http://www.football.lu/clubs/division-nationale.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |