Of dat je begint te knuffelen en te friemelen en het volgende moment wordt je wakker, en is het ochtend. En dan kijk je elkaar aan van... "goh, waren wij gister niet aan het dingessen? Mmm nou ja, zal wel"...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:36 schreef Roellio het volgende:
Ik ben wel eens in slaap gevallen onder 't neuken!
Biertje?
God wat een drama. Een kerel die wil pratenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:11 schreef erodome het volgende:
Hou op schei uit, dat is overheerlijk zelfs...
Laatst grove ellende, tot een uur of 5 doorgegaan, moet mijn man zich ineens als een wijf gedragen, wilde hij nog wat roken en kletsen, ik zo van heeeeeeeee, je bent een man hoor, rol je om en ga slapen joh!!!
Daarin kan ik net een man zijn
Als je de volgende dag moet werken wel. Maar in het andere geval zou ik me als vrouw zo'n buitenkans zeker niet voorbij laten gaanquote:
Heerlijk hoor...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:29 schreef Omkron het volgende:
Tot 5 uur lopen palen.. moet er op dit moment niet aan denken..![]()
ik ben er niet bekend mee maar als ik de hele dag met mijn vriendin op bed door zou brengen.. dan zou ik echt te vaak seks hebbenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:53 schreef Omkron het volgende:
Hele dag in bed doorbrengen met een vriendin.. is natuurlijk ook top! Hoef je niet perse te neucken..
Laatst ergens iets gelezen over een soort van massage.. waarbij het orgasme niet het allerbelangrijkste is.. maar streling en gewoon van elkaars lichaam genieten enzo...
Iemand bekend ermee..?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |