Er is een verschil tussen een rustpauze ingelast hebben, zoals dus gezegd werd en klaar zijn met een relatie. Dat eerste werd gezegd en het 2e is mi het geval. Dat ze al uit elkaar waren voor TI heeft hier niet zo veel mee te maken.quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:36 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ja, ze waren uit elkaar voor TI, dat is toch nooit een geheim geweest ...
Hmm.. ik heb wat anders gehoord. Het schijnt dat ze alleen nog goede vrienden zijn. Nou goed, leuk voor ze ( als ze nog samen zijn)quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:46 schreef Boxkeeper het volgende:
Die Dennis en z'n huidige chick zijn gewoon nog bij elkaar.. een vriend van me kwam ze vorige week in Turkije tegen![]()
In de HMHquote:Op donderdag 2 juni 2005 01:03 schreef Hilzillah het volgende:
Er komt ook een temptation feestje ergens in de stad (rotterdam) wie gaat er mee TT Josti's spotten
Hollywood Music Hall Rotterdam is het : http://www.hollywoodmusichall.nl/quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:03 schreef Mikkie het volgende:
HMH is altijd de Heineken Music Hall volgens mij. Van de Hollywood Music Hall heb ik ook nog nooit gehoord
quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:52 schreef berenboot het volgende:
Heineken Music Hall.
In Rotterdam.quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:03 schreef Mikkie het volgende:
HMH is altijd de Heineken Music Hall volgens mij. Van de Hollywood Music Hall heb ik ook nog nooit gehoord
We were on a break!quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:41 schreef Yorout het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen een rustpauze ingelast hebben, zoals dus gezegd werd en klaar zijn met een relatie.
http://www.hmh.nlquote:Op donderdag 2 juni 2005 17:14 schreef amaranta het volgende:
HMH = HEINEKEN MUSIC HALL= opzichzelfstaand feit
Op zichzelfstaand feit? Het is dus in de Hollywood Music Hall en notabene het domein www.hmh.nl verwijst naar het snollenwoud in Rotterdam.quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:14 schreef amaranta het volgende:
HMH = HEINEKEN MUSIC HALL= opzichzelfstaand feit
Whehe, perfecte plaats voor wat TI-vrijgezelletjes dus.quote:Op donderdag 2 juni 2005 18:55 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Op zichzelfstaand feit? Het is dus in de Hollywood Music Hall en notabene het domein www.hmh.nl verwijst naar het snollenwoud in Rotterdam.
Welke scheur?quote:Op donderdag 2 juni 2005 18:56 schreef DUSHI82 het volgende:
Als Rowena haar scheur opentrekt...BRRRR![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |