asch..wat kan ik zeggen.. sommige mannen :p oh dat vind ik wel gemeen om hem toch die beelden te laten zienquote:Op maandag 6 juni 2005 21:30 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Heb je hem horen praten?
Jahhh, van die romantische dingetjes..... vinden ze leuk.... de vrouwtjes....
blommetje enzo
Hij moetquote:Op maandag 6 juni 2005 21:32 schreef amaranta het volgende:
Ik vind dit echt een naaistreek, hij wilde die film niet zien. Dan moeten ze hem niet dwingen!
Hij had wel de keuze.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:32 schreef amaranta het volgende:
Ik vind dit echt een naaistreek, hij wilde die film niet zien. Dan moeten ze hem niet dwingen!
Ja na een nacht al was het toch?quote:Op maandag 6 juni 2005 21:35 schreef TheVulture het volgende:
Leuke verrassing voor Kenny. En ook niet helemaal fair, hij heeft immers met die hoer liggen rampetampen, dus ze zijn allebei fout geweest....
Hij iets fouterquote:Op maandag 6 juni 2005 21:35 schreef TheVulture het volgende:
Leuke verrassing voor Kenny. En ook niet helemaal fair, hij heeft immers met die hoer liggen rampetampen, dus ze zijn allebei fout geweest....
ah bah.... al de gedachte ervan....quote:Op maandag 6 juni 2005 21:37 schreef amaranta het volgende:
Zou hij een condoom hebben gebruikt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |