Klopt, dictatuur des te meer!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:54 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Anarchie wordt hedentendage ondergewaardeerd.
Tuurlijk waarde heer.quote:
De geneugten van een goede dictatuur zijn mensen al lang vergeten.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:55 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Klopt, dictatuur des te meer!
Ach, officieel wordt het toch oogluikend toegestaan, onder het mom van 'democratie'.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:57 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
De geneugten van een goede dictatuur zijn mensen al lang vergeten.
Ja, dat en omdat Inso op een... andere Lijst staat.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:51 schreef MonkeyWrench het volgende:
[..]
Alleen omdat ik modderaar was ten tijde van de Reeksen razzia?.
Nee, ik ben geen van beide.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:53 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Is dit een verkapt: oldbies/usuals-post-hier-met-je-kloon-topic?
Puik zouthoudertje dat woord.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:58 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Ach, officieel wordt het toch oogluikend toegestaan, onder het mom van 'democratie'.
Nee. Ik zeg overal nee op vandaag. Oefenen voor morgen he, dat ik dan niet per ongeluk ja stem.quote:
Queens of the stone age - Burn the witch (Feat. Billy Gibbons)quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:01 schreef Renmaestro het volgende:
ZZ Top - Sharp Dressed Man.
Anton Webern - Boulez - Langsamer Satz für Streichquartett. Langsam, mit bewegtem Ausdruckquote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:04 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Queens of the stone age - Burn the witch (Feat. Billy Gibbons)
Geen idee, maar wel een tip voor haar: "It's down the road, not across the street."quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:06 schreef Stranger het volgende:
Dit topique is tenminste grondig verkracht. Wat zou MienDobbelsteen daar van vinden?
Prachtige illustratie zou ik zeggen...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:06 schreef Stranger het volgende:
Dit topique is tenminste grondig verkracht. Wat zou MienDobbelsteen daar van vinden?
Mijn dank is groot atariheer!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:58 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Cerror, mijn beste atarivriend. Gefeliciteerd.
Bier.
Zo hoort het, ken je plekje.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:13 schreef melanie_the_miss het volgende:
* melanie_the_miss kijkt stiekem mee om het hoekje en serveerd zo nu en dan bier en bierbommetjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |