Jij, maar dan moet je wel even in een bushokje je Ruis-pak aantrekken.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:38 schreef paarse_paashaas het volgende:
wie gooit de andere reeksen dicht?
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:37 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Jawi, aangename verschijning.
ik zou niet durven reeksen te sluiten!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:38 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Jij, maar dan moet je wel even in een bushokje je Ruis-pak aantrekken.
ik, mod? NIMMERquote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:38 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Jij, maar dan moet je wel even in een bushokje je Ruis-pak aantrekken.
Gutentag, mein freund VAC.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:40 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
En gegroet, Herr Boenkel.
Dat is maar goed ook. Anders kom je net als Yvonne op mijn Lijst te staan.quote:
Dat siert je. Mods stinken en moeten dood.quote:
Jij (maar ergens onderaan hoor, je hebt nog wel even de tijd om regelingen te treffen), MUUS, Jogy en nog een paar niet-Fok!-ers waaronder Fidel Castro en de Dalai Lama.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:45 schreef Knut het volgende:
Wie staan er naast yvonne dan allemaal op die lijst Boenkel ?
true, ik niet!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:51 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Ik zou een toffe mod zijn trouwens.
Worst dan?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:52 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Nee danku, cerror. Taart smaakt niet zo in combinatie met bier.
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:51 schreef MonkeyWrench het volgende:
[..]
Alleen omdat ik modderaar was ten tijde van de Reeksen razzia?.
Anarchie wordt hedentendage ondergewaardeerd.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:51 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Ik zou een toffe mod zijn trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |