Jaquote:
Ik zag alleen wat ruis, jij?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:15 schreef -=Bioslock=- het volgende:
He Yvonne, Steve-O denkt dat iets te vertellen heeft. Wat denk jij?
komen Uier, Jarno en Dirk dan ook weer terug?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja
Cool he
Een oldbie, elite en usuals reeks
Dirk was dood toch?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:16 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
komen Uier, Jarno en Dirk dan ook weer terug?
volgens mij snapt ie wel dat het geen praatpaal isquote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:14 schreef Slappe_hap het volgende:
Je voudrais une baguette et quatre croissants sil vous plait![]()
![]()
![]()
Jarno is dood, dirk is zwerver geworden en uier wil niet meerquote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:16 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
komen Uier, Jarno en Dirk dan ook weer terug?
Dat was Jarno, opletten.quote:
goed nieuws komt altijd in drievoud!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jarno is dood, dirk is zwerver geworden en uier wil niet meer
Nee joh, daar kan je jaren mee blijven leven hoor... Alleen je pik rot eraf...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:17 schreef ShaoliN het volgende:
Dirk was dood toch?
Ist nie druk in Emmen?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:17 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Haha-ik heb geen zin om in en uit te loggen voor 't grapje-haha
Flikker leker op naar die kut Gijsjes reeks dan, o, die gaat dicht trouwens.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:17 schreef Zwansen het volgende:
Dit topic is nog minder dan een gemiddeld BrauN-topic...
hi-hi-HEUquote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:17 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Haha-ik heb geen zin om in en uit te loggen voor 't grapje-haha
daar gaat je pré om homo te blijven dan hequote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:18 schreef Brighteyes het volgende:
Nee joh, daar kan je jaren mee blijven leven hoor... Alleen je pik rot eraf...
Een grafhekel aan Fokradio en de FP hebben helpt altijd.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:18 schreef Nolius het volgende:
Hoe weet je of je een usual bent?
En is dat juist goed of erg![]()
Waar is de Nachtbar-reeksquote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Flikker leker op naar die kut Gijsjes reeks dan, o, die gaat dicht trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |