Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, sprekend!!!!quote:
Nee, oldbies danquote:
Hoi.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:10 schreef -=Bioslock=- het volgende:
JW.
Ik denk echt dat het hem isquote:
Tissum he!!!!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:12 schreef paarse_paashaas het volgende:
hoi!
Ik kom eraan.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Al jáááren.
Maar bijles is welkom natuurlijk.
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:14 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Kan iemand die CRX-snol even bannen?
gaat naar je oldbie forum danquote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:12 schreef yvonne het volgende:
Kunnen al die teringnewbies ff opsodeflikkeren, jullie snappen dit topic toch niet.
Alberto is voor newbiesquote:
Jaquote:
Ik zag alleen wat ruis, jij?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:15 schreef -=Bioslock=- het volgende:
He Yvonne, Steve-O denkt dat iets te vertellen heeft. Wat denk jij?
komen Uier, Jarno en Dirk dan ook weer terug?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja
Cool he
Een oldbie, elite en usuals reeks
Dirk was dood toch?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:16 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
komen Uier, Jarno en Dirk dan ook weer terug?
volgens mij snapt ie wel dat het geen praatpaal isquote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:14 schreef Slappe_hap het volgende:
Je voudrais une baguette et quatre croissants sil vous plait![]()
![]()
![]()
Jarno is dood, dirk is zwerver geworden en uier wil niet meerquote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:16 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
komen Uier, Jarno en Dirk dan ook weer terug?
Dat was Jarno, opletten.quote:
goed nieuws komt altijd in drievoud!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jarno is dood, dirk is zwerver geworden en uier wil niet meer
Nee joh, daar kan je jaren mee blijven leven hoor... Alleen je pik rot eraf...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:17 schreef ShaoliN het volgende:
Dirk was dood toch?
Ist nie druk in Emmen?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:17 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Haha-ik heb geen zin om in en uit te loggen voor 't grapje-haha
Flikker leker op naar die kut Gijsjes reeks dan, o, die gaat dicht trouwens.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:17 schreef Zwansen het volgende:
Dit topic is nog minder dan een gemiddeld BrauN-topic...
hi-hi-HEUquote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:17 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Haha-ik heb geen zin om in en uit te loggen voor 't grapje-haha
daar gaat je pré om homo te blijven dan hequote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:18 schreef Brighteyes het volgende:
Nee joh, daar kan je jaren mee blijven leven hoor... Alleen je pik rot eraf...
Een grafhekel aan Fokradio en de FP hebben helpt altijd.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:18 schreef Nolius het volgende:
Hoe weet je of je een usual bent?
En is dat juist goed of erg![]()
Waar is de Nachtbar-reeksquote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Flikker leker op naar die kut Gijsjes reeks dan, o, die gaat dicht trouwens.
Ho ho, dat zijn geen grapjes, straks stappen er weer mods opquote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:18 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee joh, daar kan je jaren mee blijven leven hoor... Alleen je pik rot eraf...
Besmettelijk hequote:
En de bikkelreeksen ook, Yv.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Flikker leker op naar die kut Gijsjes reeks dan, o, die gaat dicht trouwens.
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:15 schreef Falco het volgende:
He Yvonne waarom mors je die koffie over dat toetsenbord?
Nee.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:20 schreef -=Bioslock=- het volgende:
ShaoliN, pleur eens op. Dit is geen plek voor newbies.
krea doet af en toe nog mee gelukkig... hoewel die ook soft is gewordenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:20 schreef ShaoliN het volgende:
Uier is trouwens okay. Ik mis hem erg als vaste OUD poster.
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:22 schreef QyRoZ het volgende:
Ik vind dat mensen die geen PI's gebruiken hier niet mogen posten.
Ik gebruik mijn hele fok carriere die PI's al nietquote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:22 schreef QyRoZ het volgende:
Ik vind dat mensen die geen PI's gebruiken hier niet mogen posten.
Ookal. Ik vind mezelf de laatste tijd ook al zo gematigd.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
krea doet af en toe nog mee gelukkig... hoewel die ook soft is geworden
Zal het nooit meer doen.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:19 schreef yvonne het volgende:
Ho ho, dat zijn geen grapjes, straks stappen er weer mods op
You rebel youquote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:23 schreef Knut het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn hele fok carriere die PI's al niet
De eeuwige kutnewbie dus.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:23 schreef Knut het volgende:
[..]
Daarom neemt niemand je ooit serieus.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:23 schreef Knut het volgende:
[..]
Mede daarom. Maar mij hoor je niet klagenquote:
Nee.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:26 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Hallo. Gaat niemand mij verslaan?
Ridderquote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:27 schreef -=Bioslock=- het volgende:
4 op een rij.
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:31 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Dood.
Jij, maar dan moet je wel even in een bushokje je Ruis-pak aantrekken.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:38 schreef paarse_paashaas het volgende:
wie gooit de andere reeksen dicht?
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:37 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Jawi, aangename verschijning.
ik zou niet durven reeksen te sluiten!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:38 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Jij, maar dan moet je wel even in een bushokje je Ruis-pak aantrekken.
ik, mod? NIMMERquote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:38 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Jij, maar dan moet je wel even in een bushokje je Ruis-pak aantrekken.
Gutentag, mein freund VAC.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:40 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
En gegroet, Herr Boenkel.
Dat is maar goed ook. Anders kom je net als Yvonne op mijn Lijst te staan.quote:
Dat siert je. Mods stinken en moeten dood.quote:
Jij (maar ergens onderaan hoor, je hebt nog wel even de tijd om regelingen te treffen), MUUS, Jogy en nog een paar niet-Fok!-ers waaronder Fidel Castro en de Dalai Lama.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:45 schreef Knut het volgende:
Wie staan er naast yvonne dan allemaal op die lijst Boenkel ?
true, ik niet!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:51 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Ik zou een toffe mod zijn trouwens.
Worst dan?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:52 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Nee danku, cerror. Taart smaakt niet zo in combinatie met bier.
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:51 schreef MonkeyWrench het volgende:
[..]
Alleen omdat ik modderaar was ten tijde van de Reeksen razzia?.
Anarchie wordt hedentendage ondergewaardeerd.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:51 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Ik zou een toffe mod zijn trouwens.
Klopt, dictatuur des te meer!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:54 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Anarchie wordt hedentendage ondergewaardeerd.
Tuurlijk waarde heer.quote:
De geneugten van een goede dictatuur zijn mensen al lang vergeten.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:55 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Klopt, dictatuur des te meer!
Ach, officieel wordt het toch oogluikend toegestaan, onder het mom van 'democratie'.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:57 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
De geneugten van een goede dictatuur zijn mensen al lang vergeten.
Ja, dat en omdat Inso op een... andere Lijst staat.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:51 schreef MonkeyWrench het volgende:
[..]
Alleen omdat ik modderaar was ten tijde van de Reeksen razzia?.
Nee, ik ben geen van beide.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:53 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Is dit een verkapt: oldbies/usuals-post-hier-met-je-kloon-topic?
Puik zouthoudertje dat woord.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:58 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Ach, officieel wordt het toch oogluikend toegestaan, onder het mom van 'democratie'.
Nee. Ik zeg overal nee op vandaag. Oefenen voor morgen he, dat ik dan niet per ongeluk ja stem.quote:
Queens of the stone age - Burn the witch (Feat. Billy Gibbons)quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:01 schreef Renmaestro het volgende:
ZZ Top - Sharp Dressed Man.
Anton Webern - Boulez - Langsamer Satz für Streichquartett. Langsam, mit bewegtem Ausdruckquote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:04 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Queens of the stone age - Burn the witch (Feat. Billy Gibbons)
Geen idee, maar wel een tip voor haar: "It's down the road, not across the street."quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:06 schreef Stranger het volgende:
Dit topique is tenminste grondig verkracht. Wat zou MienDobbelsteen daar van vinden?
Prachtige illustratie zou ik zeggen...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:06 schreef Stranger het volgende:
Dit topique is tenminste grondig verkracht. Wat zou MienDobbelsteen daar van vinden?
Mijn dank is groot atariheer!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:58 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Cerror, mijn beste atarivriend. Gefeliciteerd.
Bier.
Zo hoort het, ken je plekje.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:13 schreef melanie_the_miss het volgende:
* melanie_the_miss kijkt stiekem mee om het hoekje en serveerd zo nu en dan bier en bierbommetjes.
Selectief lezen is ok.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:14 schreef Fransie het volgende:
wat doen al die newbies hier? Doe eens voort en ga ergens anders spelen!
Oldbies, elite en usuals only!! Deel 1quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:14 schreef Fransie het volgende:
wat doen al die newbies hier? Doe eens voort en ga ergens anders spelen!
Ah, gelukkig. Dank hiervoor.quote:
Krieg!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:18 schreef Billekoek het volgende:
cerror, 22 bier
* melanie_the_miss schuift een dienblad met bierbommetjes, borrelnootjes en bier onopgemerkt richting cerror.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:27 schreef cerror het volgende:
Ik ga maar eens iets bakken of koken.
* cerror wil knakworsten, shag, bier en een toefje slagroom!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:30 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
* melanie_the_miss schuift een dienblad met bierbommetjes, borrelnootjes en bier onopgemerkt richting cerror.
* melanie_the_miss rent direct naar de keuken.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:33 schreef cerror het volgende:
[..]
* cerror wil knakworsten, shag, bier en een toefje slagroom!
Kopje Thee?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:20 schreef yvonne het volgende:
Ik kan jullie ook geen seconde alleen laten hè
Jogy, lekker wijf.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:39 schreef jogy het volgende:
* jogy krijgt eilandiaanse gevoelens hierbij.
Ik denk dat we Maurice De Hond nodig hebben.quote:
hm, as usual!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:26 schreef tonks het volgende:
Eindelijk een topic voor mij
Was een afleidingsmanouvre om ze in dit topic te krijgen zodat ze uit anderen wegbleven.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:27 schreef QyRoZ het volgende:
Wat doen al die kutn00bs hier?
Ja hoi, weet ik veel, sprekend he? ;')quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:27 schreef QyRoZ het volgende:
Wat doen al die kutn00bs hier?
Ah, die ene waar jij ook geen toegang tot hebt?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:29 schreef Nolius het volgende:
[..]
Was een afleidingsmanouvre om ze in dit topic te krijgen zodat ze uit anderen wegbleven.
Staat in het geheime subforum voor echte Oldbies, elite en usuals![]()
Ja.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja hoi, weet ik veel, sprekend he? ;')
Hoi smike!quote:
Niet dat jij weet inderdaadquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:30 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ah, die ene waar jij ook geen toegang tot hebt?
Ruud eruit!!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:29 schreef tonks het volgende:
Het kutte aan oldbie's is dat ze allemaal naar bigbrother hebben gekeken
Willem is een matennaaierquote:
quote:
..ach ik neem het Bart ook niet kwalijk na 63 dagen in het huis zonder sex.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:36 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ik zag Sabine laatst nog lopen in de binnenstad hier![]()
Zag er echt niet uit![]()
Jaquote:
Er staat toch usuals?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:36 schreef Dirkh het volgende:
Over een paar jaar mag ik hier ook posten.
Ja ga jij ff leuke topics in UVT posten, is saai daar.quote:
Dat is niet leuk zonder een mongool als mod daar.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja ga jij ff leuke topics in UVT posten, is saai daar.
Over peper en zoutstelletjes ofzo
D'r zitten er 2 hoorquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:39 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dat is niet leuk zonder een mongool als mod daar.
Met die idioten-drugskermis die het daar is geworden? Eerst maar een spectaculaire mod er op zetten daar.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja ga jij ff leuke topics in UVT posten, is saai daar.
Over peper en zoutstelletjes ofzo
Die heb ik zaterdag al gejatquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:40 schreef Stranger het volgende:
[..]
Met die idioten-drugskermis die het daar is geworden? Eerst maar een spectaculaire mod er op zetten daar.
Dan peper- en zoutstelletjes jatten, dan lullen
Smike was toen ook al 40, en wij nog >>jong<<quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik weet nog goed toen shakira nog underground was en kleine heuvels had, toen kende smike haar al
Nou iig een user zijn die we enigszins kennenquote:
Wanneer?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:42 schreef Stranger het volgende:
[..]
Bedankt voor die uitnodiging nog
It's been too long.
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:36 schreef Dirkh het volgende:
Over een paar jaar mag ik hier ook posten.
Oe, is dit een hint? Ga je static er eindelijk uit werken?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Doet maar iets afspreken
Wat heb ik opeens met die smiley?
zooo, dat is usual!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:44 schreef RogerWilco het volgende:
Ja, hallo!
Dat weet je gewoon uit je hoofdquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:47 schreef Stranger het volgende:
[..]
Kijken naar userid's is zo vorig jaar
6729>5000 helaasquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:47 schreef Stranger het volgende:
[..]
Als kloon nummer 5 kreeg je wel een useridquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:49 schreef WebForce het volgende:
Ik ben zo elite als het maar kan! En als lurker kreeg je geen userid
Over klonen gesproken, Yvonne, mijn geliefde klonen willen gaarne weer vrij komen na een jaar of wat...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:49 schreef RogerWilco het volgende:
[..]
Als kloon nummer 5 kreeg je wel een userid.
Kijken naar userid's is zo vorig jaarquote:
Userid's wel ja...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:51 schreef Fransie het volgende:
[..]
Dat was een mooie dagquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:51 schreef Stranger het volgende:
[..]
+ dat ik weet dat ik op dezelfde dag als jij en ripley geregistreerd ben
\quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:50 schreef RogerWilco het volgende:
Trouwens, Stranger. Ik zoek mijn drugs are bad okay plaatje.
Heb jij die nog ergens op een imagedump staan ?
En dan laten afzinken zodat al die kutnoobs verzuipen!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:53 schreef WebForce het volgende:
Weet je wat trouwens een leuk idee is, een appart subforum waar alle oldbies, elite en usuals kunnen posten. Dan doen we net alsof we op een eiland zitten!!!
En ze dan maar een eigen forum laten maken!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:54 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
En dan laten afzinken zodat al die kutnoobs verzuipen!
Coolquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:53 schreef Stranger het volgende:
[..]
\
Ik ga op zoek, zit op een brakke wireless dus heb geduld
Ik vrees dat ie samen metquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:55 schreef RogerWilco het volgende:
[..]
Cool
Ik ga zo naar huis maar zie hem vast wel verschijnen
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:51 schreef Stranger het volgende:
[..]
+ dat ik weet dat ik op dezelfde dag als jij en ripley geregistreerd ben
Was ie dat niet altijd al?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:59 schreef yvonne het volgende:
In zn notes staat ie ook niet meer. En is sweek dood?
Wie?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:59 schreef yvonne het volgende:
En is sweek dood?
Nou ja, zelfde dag als jij met deze account, en zelfde dag als yvonne met een andere account, waardoor ik ook weet dat fransie of hoe ie ook heet stiekem een n00b is.quote:
Nee, hij schijnt een leven te hebben nu...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:59 schreef yvonne het volgende:
In zn notes staat ie ook niet meer. En is sweek dood?
Manonoquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:02 schreef yvonne het volgende:
Volgens mij zijn manono, jij en ik van dezelfde dag, paar minuten na elkaar.
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:03 schreef QyRoZ het volgende:
[afbeelding]
Toch mist ie de kracht van het complete plaatje.
drugs are bad, m'kay!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:03 schreef QyRoZ het volgende:
[afbeelding]
Geen notes voor deze userquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:06 schreef QyRoZ het volgende:
Staat ie niet in de notes van Knutkloon yvonne? Of is dat ook een dode picserv link?
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:06 schreef QyRoZ het volgende:
Staat ie niet in de notes van Knutkloon yvonne? Of is dat ook een dode picserv link?
Whehehehe!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:03 schreef QyRoZ het volgende:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:45 schreef yvonne het volgende:
Ja hallo, lijkt ie nou ja of nee
Godsamme!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |