Door dat nep live is het juist leukquote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:05 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
When I say freeze y'all stop on a dime, wen I say freeze you just freeze one time.
FREEZE!!!
Now all the ladies in the placeGeweldig nummer, en het is een hardstikke nep-live opname maar dat mag de pret niet drukken.
Die van The 45 King jaquote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
tsja dat hitje was ook niet meer dan wat geschreeuw over het nummer "the 0900 number" van "the 45 king" heen. , wel een leuke plaat trouwens
Zo ogenschijnlijk simpel, maar o zo coolquote:
Ja!quote:
hoe wie wat waar?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:11 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ja!*doet mee*
Ik heb DJ Kool een keer ontmoet trouwens![]()
Bij z'n hotel, kwam ie naar me toe. Ik was daar overigens niet voor hem hoorquote:
Zaterdagochtend 11 uur.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:28 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Mijn Yo! MTV Raps gevoel komt weer helemaal terug in dit topic
Vrijdagavond half tien!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:33 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Zaterdagochtend 11 uur.
*oogjes uitwrijft*
Toen was alleen de top 10 of 20 op vrijdagavondquote:
De oer-Yo! MTV Raps was altijd op vrijdagavond iig, met Sophie Bramley.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:13 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Toen was alleen de top 10 of 20 op vrijdagavond.
Oh, de nostalgie!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:33 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Zaterdagochtend 11 uur.
*oogjes uitwrijft*
*TV aanzet*
Yoyo, this is Faaaab 5 Freddy bringing you all the scoops of the new Heavy-D video. It's called 'Now that we found Love' and it's gonna be aaaaall that. Let's check out the set where the boyz are doinn' their thing
.
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |