abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27542491
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 00:37 schreef whoops het volgende:

[..]

gargamel. Ik hoor vaak genoeg dat 'alles wat in linux zit, ook wel in Windows kan'. Leuk voor Windows.

Aan je reacties te lezen heb je erg weinig ervaring met Linux. Ik heb absoluut geen zin om inhoudelijk op je reacties in te gaan, maar je kan twee besturingssystemen niet met elkaar vergelijken als je een ervan nauwelijks kent.

Als je Linux beter zou kennen zou je snappen wat ik bedoel met meer 'in het diepe' kunnen gaan, en wat LintuxCX bedoelt met het aaneenschakelen van programma's d.m.v. (shell-)scripts...
Ik reageer slechts op de veronderstelling dat het zo moeilijk zou zijn om iets diepgaands in Windows te doen. Ik kan allerlei 'diepgaande' dingen doen in Windows, ik zie het probleem niet zo. Als je daar niet op in wilt gaan, mij best.
pi_27542597
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 00:39 schreef whoops het volgende:

[..]

Het laatste deel van je reactie is ook tekenend. Je geeft hiermee aan dat je het echt niet kent.

Ik zeg ook niet dat je niet diep in Windows kan duiken, ik doe het al jaren voor mijn werk. Ik zeg alleen dat je een stuk dieper in Linux kan duiken, en dan hoef je nog geen regel sourcecode gelezen te hebben.
Ik geef aan dat ik geen probleem zie. Als je niet kunt beargumenteren waarom ik het bij het verkeerde einde hebt, prima. Zo blijft het alleen bij gevoelsargumenten. Ik ben namelijk best benieuwd wat er dan zo fantastisch is wat ik nu niet heb. Zo kun je tenminste wat van elkaar leren.

[ Bericht 7% gewijzigd door gargamel op 01-06-2005 13:47:26 ]
  donderdag 2 juni 2005 @ 04:16:11 #178
13957 Lord_Of_Darkness
Ik wel, Jij ook?
pi_27565893
quote:
Op maandag 30 mei 2005 22:46 schreef minimax het volgende:
Wie kan mij eens ff uitleggen waarom linux zo vreselijk ongebruiksvriendelijk is als je er als newbie mee aan de slag wil(moet).

Ik probeer al dagen een fpserver op te zetten maar wil voor geen meter lukken.
als je een powerpc heb, gebruik dan gewoon OSX
pi_27570654
Ik ben destijds begonnen met Suse. Daarna Redhat. Daarna Debian.

Maar eigenlijk is het het beste om meteen met een pittige distro te beginnen. Neemt een tijdje in beslag, maar dan heb je ook wat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')