quote:Beetje late reactie maar ik heb hier nog een cd van Sabbath met Dio liggen en dat vind ik eigenlijk mintstens zo goed als met Ozzy. Dio is ook een betere zanger.
Op zondag 14 oktober 2001 21:32 schreef Seborik het volgende:
Hij heeft wel een aantal coole nummers gemaakt, maar ik vond hem het beste in Black Sabbath. (Black Sabbath zonder Ozzy was ook niet echt geweldig)
Ik vind Ozzy verder in Sabbath ook het interessantst.
quote:Die twee cd's met Dio zijn inderdaad ook nog wel goed, maar daarna is het toch wel afgelopen. Ik vind ze (die met Dio) ook wel minder dan het meeste met Ozzy, hoewel sommige nummers zich wel kunnen meten net zoals het titelnummer van het album The Mob Rules.
Op vrijdag 9 januari 2004 14:46 schreef Djaser het volgende:[..]
Beetje late reactie maar ik heb hier nog een cd van Sabbath met Dio liggen en dat vind ik eigenlijk mintstens zo goed als met Ozzy. Dio is ook een betere zanger.
Ik vind Ozzy verder in Sabbath ook het interessantst.
quote:Hebben ze maar twee cds met Dio?
Op vrijdag 9 januari 2004 14:48 schreef Seborik het volgende:[..]
Die twee cd's met Dio zijn inderdaad ook nog wel goed, maar daarna is het toch wel afgelopen. Ik vind ze (die met Dio) ook wel minder dan het meeste met Ozzy, hoewel sommige nummers zich wel kunnen meten net zoals het titelnummer van het album The Mob Rules.
quote:Headless Cross en Cross Purposes kan ik ook erg goed hebben (met Tony Martin als zanger). Ik heb ze in 1994 live gezien, en dat beviel uitstekend.
Op vrijdag 9 januari 2004 14:48 schreef Seborik het volgende:
Die twee cd's met Dio zijn inderdaad ook nog wel goed, maar daarna is het toch wel afgelopen. Ik vind ze (die met Dio) ook wel minder dan het meeste met Ozzy, hoewel sommige nummers zich wel kunnen meten net zoals het titelnummer van het album The Mob Rules.
quote:Dehumanizer uit 1992 is ook met Dio, maar behoort nou niet echt tot het "klassieke" repertoire. Heaven and Hell en Mob Rules wel, wat mij betreft
Op vrijdag 9 januari 2004 14:50 schreef Djaser het volgende:
Hebben ze maar twee cds met Dio?Ik heb hier allen The Sabbath stones liggen een best of cd uit die tijd waarin Dio alle nummers zingt.
quote:Oh, meer dan.
Op vrijdag 9 januari 2004 14:50 schreef Djaser het volgende:[..]
Hebben ze maar twee cds met Dio?
Ik heb hier allen The Sabbath stones liggen een best of cd uit die tijd waarin Dio alle nummers zingt.
Dacht alleen begin jaren 80.
quote:zou je denken?? hoezo dat?
Op vrijdag 9 januari 2004 15:51 schreef Manji het volgende:
Volgens mij heeft Ozzy wel eens drugs gebruikt.
Ik ken Ozzy natuurlijk via Black Sabbath en hun klassieker 'Paranoid". Heb de band in de jaren '80 leren kennen via popgeschiedenisdocumentaires en begin jaren '90 het nummer Wasp leren kennen en ook hun eerste album gekocht. Wat een lekker album zeg, mooi qua klank en sound. Een stukje pophistorie als het gaat om hardrock/metal. Vond Ozzy altijd een boeiende figuur, hij werd wel eens geïnterviewed voor Monsters of Rock (MTV) en had altijd wel een leuke opmerking klaar staan.
Dat ie nu het knuffelbeestje van de rockwereld is geworden, dat had ik mijn stoutste dromen nooit verwacht.
[Dit bericht is gewijzigd door SKMbeat op 09-01-2004 17:53]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |