abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27580204
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 15:52 schreef Stali. het volgende:
Ps. Dus ons Sjunneke heeft nog meer kloons cq. vriendjes en vriendinnetjes dan die al geband zijn! Die Sjun die neukt wat af dan zeg. , .
Komt door zijn geile taalgebruik. .
I´m back.
pi_27580539
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 15:22 schreef lucida het volgende:
Maar wat mij pas echt interesseerd is of er nog inhoudelijk op mijn reacties - o.a. door RaisinGirl, jezelf en anderen - wordt ingegaan. Of mag ik uit de relatieve stilte hierover, opmaken dat jullie met mijn recapitulatie tot dusverre stilzwijgend instemmen?
Dat zie je idd niet goed, lucy.
quote:
Het valt me namelijk op dat het accent van de discussie gaandeweg meer en meer naar sjun is verschoven.
Dat zie je wel goed. Jij bent by and large wel ontleed, zal nog wel een samenvaating geven als ik tijd heb.
quote:
Natuurlijk is ook sjun in het geheel niet onbelangrijk, maar kan hij i.t.t. mij geen rechtstreeks weerwoord bieden. En lijkt het erop dat jullie bij gebrek aan een weerwoord op mijn reacties, bewust voor de optie van de minste tegenspraak hebben gekozen.
Dat zie je dan weer niet goed. Wel adviseer ik je je texten wat puntiger te houden, nu vergaat een mens weleens de moed om op die uitwaaierende textbrij van jou punt voor punt te reageren. Als communicatie adviseur van de gemeentelijke sociale dienst van Amsterdam begrijp je vast wel wat ik bedoel.
I´m back.
pi_27580563
Wij zijn even weg. .
I´m back.
  donderdag 2 juni 2005 @ 16:10:25 #204
85889 lucida
équilibre
pi_27580791
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 15:01 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ja dat is teveel gevraagd dat snap je toch wel? Het gaat grotendeels over zaken van jaren terug. Maar een lijstje maken is niet mogelijk .
De "enigmatische" aanpak van O-A-W zou hier wel eens een uitkomst kunnen bieden? Maar ik zou op voorhand niet te zeer op zijn medewerking rekenen, omdat ik hem toch nog net wakker genoeg acht niet in zijn eigen vlees te snijden.
het is zoals het is
freedom from want and fear
non-conforming link
pi_27580894
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 16:10 schreef lucida het volgende:

[..]

De "enigmatische" aanpak van O-A-W zou hier wel eens een uitkomst kunnen bieden? Maar ik zou op voorhand niet te zeer op zijn medewerking rekenen, omdat ik hem toch nog net wakker genoeg acht niet in zijn eigen vlees te snijden.
Weer een fijn ontwijkend antwoord .

Ok dan nog simpeler .

Wil je de voglende vraag beantwoorden met ja of nee .

Denk je dat sjun met meerdere klonen op Fok! actief is/ was?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  donderdag 2 juni 2005 @ 16:16:15 #206
85889 lucida
équilibre
pi_27580949
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 16:02 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat zie je idd niet goed, lucy.
Waar heeft het woord inderdaad betrekking op? Je suggereert namelijk dat je door het gebruik hiervan refereert naar een deel van mijn tekst waarin ik een en ander zelf al zou hebben aangegeven.
quote:
Dat zie je wel goed. Jij bent by and large wel ontleed, zal nog wel een samenvaating geven als ik tijd heb.
Ik heb anders in dit topic nog wel een paar keer jouw mond van verbazing zien openvallen - hoe zo by and large ontleed?
quote:
Dat zie je dan weer niet goed. Wel adviseer ik je je texten wat puntiger te houden, nu vergaat een mens weleens de moed om op die uitwaaierende textbrij van jou punt voor punt te reageren. Als communicatie adviseur van de gemeentelijke sociale dienst van Amsterdam begrijp je vast wel wat ik bedoel.
Ik ben gewend voor een verschillend publiek met elk zijn eigen absorbtie- en abstractievermogen te schrijven, onder het mom "Jedem das Seine"...

[ Bericht 0% gewijzigd door lucida op 02-06-2005 16:32:22 ]
het is zoals het is
non-conforming link
  donderdag 2 juni 2005 @ 16:25:49 #207
85889 lucida
équilibre
pi_27581270
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 16:14 schreef du_ke het volgende:

[..]

Weer een fijn ontwijkend antwoord .

Ok dan nog simpeler .

Wil je de voglende vraag beantwoorden met ja of nee .

Denk je dat sjun met meerdere klonen op Fok! actief is/ was?
Als je afgaat op zijn eigen woorden in de notitie van 28 mei 2005 20:38 onder de log achter de link, is je vraag onmiskenbaar beantwoord.
het is zoals het is
non-conforming link
pi_27581557
Ja dus, mooi .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_27582930
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 15:27 schreef Bluesdude het volgende:

Dus zo 'schoon' voelt hij zich niet, wat ook onderstreept wordt door zijn geschreeuw dat hij verkeerd begrepen is en virtueel opgehangen wordt.
Hij overschreeuwt de kwestie waar het om gaat en mobiliseert de twijfelaars op basis van antilinksigheid.
Of hij had gelijk en het was echt een trol..
Eitherway... hij laat zelf zien dat er een gat is in zijn integerheid.. Een verdomd groot gat.
Precies. Die laatste zin is wat mij betreft des poedels kern, wat betreft beide heren.
Want iets vergelijkbaars geldt voor lucida. Hij draait zich in bochten, gooit met modder, belooft een en ander uit de doeken te doen, maar er komt niks uit. Zichzelf veren in de reet steken met Nathalita, idem dito met ABBA, kutgeintjes uithalen met Ruijmgaart, ánderen verwijten gebruik te maken van klonen, dit zelfs als argument gebruiken om users af te branden, en wanneer hij zelf betrapt wordt moord en brand gaan schreeuwen, het slachtoffer uithangen en daarna alles simpelweg ontkennen. t Is allemaal een complot van de FA's.
Er zit een zeer groot gat in de integriteit van deze heren.

Laat ik één van lucida's 'stijlfiguren' in dit topic nadoen, en ook eens wat posts van mij herhalen waar misschien overheen gelezen wordt.
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 23:13 schreef OllieA het volgende:

[..]

Mijn doel is om de integriteit van sjun & lucida aan de orde te stellen. En zo lang ik voor alles wat denkbaar is uitgemaakt kan en kon worden door lucida, in menige 'discussie', schuw ik daar weinig middelen voor. En ik ga daarbij niet over de rug van slachtoffers van de oorlog. Dat is voorbehouden aan bijvoorbeeld lucida die mij tamelijk consekwent voor Ollie-A-Wiesenthal loopt uit te maken.

In mijn ogen heeft het illustere duo een paar discussies te veel in C&H, WFL en POL tot op het bot verziekt door gebruik te maken van een klonenkaravaan.
Daarnaast heb ik grofweg dezelfde bezwaren tegen ze als tegen Fonkmeistah, hoewel sjun en lucida een en ander wat behendiger doseren.
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 00:11 schreef OllieA het volgende:
Laat ik het nog eens wat anders formuleren:
Het principiële punt in dit topic heeft wat mij betreft te maken met de integriteit van sjun en lucida.
Het gesprek op een forum wordt volledig verziekt wanneer je in serieuze fora reltopics opent, of in serieuze topics rellerig reageert en vervolgens de zaak met een stel klonen opblaast of naar je hand zet.
Je ondermijnt daarmee het hele forum idee.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  donderdag 2 juni 2005 @ 17:50:43 #210
85889 lucida
équilibre
pi_27583953
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 17:15 schreef OllieA het volgende:
Precies. Die laatste zin is wat mij betreft des poedels kern, wat betreft beide heren.
Laat ik één van lucida's 'stijlfiguren' in dit topic nadoen, en ook eens wat posts van mij herhalen waar misschien overheen gelezen wordt.
Onze miskende Fokster O-A-W spuit van zich af en zit daartoe als een bok op de haverkist. Echter wat zijn "bevindingen" betreft schiet hij de een na de andere bok. Helaas moet de lezer om O-A-W nog enigszins te kunnen volgen, soms een flinke bokkesprong maken, of zoals ze in het Duits zo mooi zeggen: einen Pudel machen!...

[ Bericht 1% gewijzigd door lucida op 02-06-2005 18:13:02 ]
het is zoals het is
non-conforming link
pi_27584148
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 00:11 schreef OllieA het volgende:
Laat ik het nog eens wat anders formuleren:
Het principiële punt in dit topic heeft wat mij betreft te maken met de integriteit van sjun en lucida.
Het gesprek op een forum wordt volledig verziekt wanneer je in serieuze fora reltopics opent, of in serieuze topics rellerig reageert en vervolgens de zaak met een stel klonen opblaast of naar je hand zet.
Je ondermijnt daarmee het hele forum idee.
Over het ondermijnen van het forum idee gesproken, ik zou de hand ook vooral in eigen boezem steken...! Het is natuurlijk erg (ge)makkelijk om anderen de schuld te geven van een gebrek aan inspiratie waarvan de bron misschien wel dichterbij jezelf ligt dan je wel wilt toegeven...!
Wittgenstein
  donderdag 2 juni 2005 @ 18:19:49 #212
85889 lucida
équilibre
pi_27584549
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 18:00 schreef Koekepan het volgende:

[..]

Over het ondermijnen van het forum idee gesproken, ik zou de hand ook vooral in eigen boezem steken...! Het is natuurlijk erg (ge)makkelijk om anderen de schuld te geven van een gebrek aan inspiratie waarvan de bron misschien wel dichterbij jezelf ligt dan je wel wilt toegeven...!

Beschouw je deze discussie als een schaakspel, dan beoordeel ik jouw kritiek aan het adres van O-A-W als een ware meesterzet met als resultaat een herdersmatje in zeven zetten.
het is zoals het is
non-conforming link
  † In Memoriam † donderdag 2 juni 2005 @ 18:29:19 #213
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_27584756
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 16:03 schreef Ryan3 het volgende:
Wij zijn even weg. .
In welke entiteit zat je?
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  † In Memoriam † donderdag 2 juni 2005 @ 18:31:51 #214
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_27584822
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 15:06 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

"Vele en lange uren op Fok!" de afgelopen pakweg 2 jaar, bedoel je? Je gaat mij niet vertellen dat jij er nog een studie oid naast doet of gedaan hebt (zoals ik wel btw doe), noch ook "zoveel" leest als in de periode voordat je verslaafd raakte aan dit medium (dat doe ik ook niet meer). Er zijn eenvoudig te weinig uren in een dag om dat voor mekaar te krijgen. Zeker als je er nog als een bezetene naast kloont. Wat dat betreft verbaast me vooral sjuuun ook. Als je al zijn klonen en hun lappen text naast elkaar legt dan... Ja, dan ben je ieder wakend uur van de dag en nacht op Fok! aanwezig. Dan liggen je prioriteiten niet "elders", tenzij je met elders bedoelt je kloontjes. Geen baas die toestaat dat je 8 uur lang kunt Fok!ken... dat zou te kostspelig zijn nl.
lucida doet tenminste nog iets. Jij doet helemaal niets, behalve te jonge meisjes lokken en mensen voor nazi uitmaken. Kom nu eens met glasheldere bewijzen van Holocaustontkenning of ga die zogenaamde studie van je eens afmaken, ouwe zemelaar.
pi_27584965
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 16:35 schreef du_ke het volgende:
Ja dus, mooi .
Blij dat dat nu voor álle partijen vaststaat. Met een beetje hulp van lucy komen we nog wel ergens. Wel benieuwd wie die andere kloontjes zijn btw. Asjunt (aka Acient) misschien?
I´m back.
pi_27585050
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 16:16 schreef lucida het volgende:

[..]

Waar heeft het woord inderdaad betrekking op? Je suggereert namelijk dat je door het gebruik hiervan refereert naar een deel van mijn tekst waarin ik een en ander zelf al zou hebben aangegeven.
Dat "idd" in die text is dan weer een vorm van min of meer subtiele humor, lucy. .
quote:
Ik heb anders in dit topic nog wel een paar keer jouw mond van verbazing zien openvallen - hoe zo by and large ontleed?
Ja, alleen zonde dat ik er geen barst van geloof hè.
quote:
Ik ben gewend voor een verschillend publiek met elk zijn eigen absorbtie- en abstractievermogen te schrijven, onder het mom "Jedem das Seine"...
Jij bedoelt dat je flexibel met je schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden kan omspringen? .
I´m back.
pi_27585060
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 18:38 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Blij dat dat nu voor álle partijen vaststaat. Met een beetje hulp van lucy komen we nog wel ergens. Wel benieuwd wie die andere kloontjes zijn btw. Asjunt (aka Acient) misschien?
Dat lijkt me qua schrijfstijl uitgesloten. Hij schreef kortere zinnen en spelde uiterst matig. Als je toch zo voor de these bent dat uiteindelijk een klein groepje gebruikers verantwoordelijk is voor een grote hoeveelheid rechtse entiteiten, dan is Aaahikwordgek nog een betere keuze voor Acient.
Wittgenstein
  donderdag 2 juni 2005 @ 18:44:03 #218
85889 lucida
équilibre
pi_27585071
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 15:27 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Dat die bewuste posting een trolspelletje was, zoals Sjun nu zegt, zou kunnen..gezien die weddenschap en zijn verbetenheid naar Ryan3.
Anderzijds was Sjun al langer bezig om die nazi-sympathisanten goed te praten en vooral benadrukken dat zij slechts vragen hadden en op waarheidsvinding uit zijn...en oja..vooral slachtoffer zijn van links.
En daar ging de discussie over in topic Holocaustban die wij hadden.
Ik kon Sjun's dienstbaarheid aan deze nazi-propagandisten alleen begrijpen als voortkomend uit doorgeschoten anti-linksigheid.
Maar nu hij impliciet tussen de regels door leek te stellen dat Zyklon B vooral voor ontsmetting werd gebruikt..en hij van geen kanten niet inziet wat er mis is aan de formulering van deze posting
bekruipt me het idee dat Sjun zelf al neigt naar het ontkennen van de vergassing in de Holocaust.
En dat zet zijn verdediging van de holocaustleugenaars-impliciet het nazisme- in een ander licht.
En als Sjun onder de alias Omara inderdaad eerlijk was over zijn opa met een nazi-verleden dan was de intuitie van RaisinGirl des anderdaags in pollslowchat volledig raak.
Sjun's biecht dat het maar een trol was, een klierspelletje, zou wel eens ook een leugentje voor zichzelf kunnen zijn.
Aan de ene kant heeft hij het over vrije menigsuiting en vrij vragen stellen en vrij twijfels uiten en tegelijk is hij allesbehalve vrij in zijn uiting, hij draait en draait.. ..en het lijkt alsof zijn biecht een vlucht is.
Is hij werkelijk van mening dat twijfels uiten een schone zaak is, dan had hij dat in de posting zelf gedaan... en zeker achteraf dan nog eens benadrukken, mocht hij het vergeten zijn.
Dus zo 'schoon' voelt hij zich niet, wat ook onderstreept wordt door zijn geschreeuw dat hij verkeerd begrepen is en virtueel opgehangen wordt.
Hij overschreeuwt de kwestie waar het om gaat en mobiliseert de twijfelaars op basis van antilinksigheid.
Of hij had gelijk en het was echt een trol..
Eitherway... hij laat zelf zien dat er een gat is in zijn integerheid.. Een verdomd groot gat.
Beertje dude, wanneer ontdoe jij jezelf eindelijk eens van het nablaat syndroom? Wat weerhoudt jou ervan ook eens een eigen mening te formuleren? Ben je soms bevreesd dat wanneer jij jouw eigen mening kenbaar maakt, bij de gondeliers van politieke correctheid buiten de boot te vallen? Heb jij werkelijk zo'n grote behoefte ergens bij te willen horen (zeg maar de clancultuur die sidekick nog eens nader uit zou werken), dat je hiertoe desnoods jezelf wenst te verloochenen? Beschik jij dan echt niet over een greintje eigenwaarde? Heb jij jouw gevoel van integriteit inmiddels al zo laten bezoedelen, dat er voor jou geen weg meer terug is tot jou zelf? Zomaar een paar vragen die bij mij opkomen als ik de posts van jou in dit en ander topics doorlees.
het is zoals het is
non-conforming link
  † In Memoriam † donderdag 2 juni 2005 @ 18:46:35 #219
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_27585126
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 18:43 schreef Koekepan het volgende:

[..]

Dat lijkt me qua schrijfstijl uitgesloten. Hij schreef kortere zinnen en spelde uiterst matig. Als je toch zo voor de these bent dat uiteindelijk een klein groepje gebruikers verantwoordelijk is voor een grote hoeveelheid rechtse entiteiten, dan is Aaahikwordgek nog een betere keuze voor Acient.
Je moet vooral jezelf niet bij voorbaat uitsluiten, koekenpannetje.
  † In Memoriam † donderdag 2 juni 2005 @ 18:49:02 #220
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_27585162
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 18:44 schreef lucida het volgende:

[..]

Beertje dude, wanneer ontdoe jij jezelf eindelijk eens van het nablaat syndroom? Wat weerhoudt jou ervan ook eens een eigen mening te formuleren? Ben je soms bevreesd dat wanneer jij jouw eigen mening kenbaar maakt, bij de gondeliers van politieke correctheid buiten de boot te vallen? Heb jij werkelijk zo'n grote behoefte ergens bij te willen horen (zeg maar de clancultuur die sidekick nog eens nader uit zou werken), dat je hiertoe desnoods jezelf wenst te verloochenen? Beschik jij dan echt niet over een greintje eigenwaarde? Heb jij jouw gevoel van integriteit inmiddels al zo laten bezoedelen, dat er voor jou geen weg meer terug is tot jou zelf? Zomaar een paar vragen die bij mij opkomen als ik de posts van jou in dit en ander topics doorlees.
Mijn vermoeden dat Blauwjong wellicht ook gewoon van de CS3-persoonlijkheidsstoornissen is, wordt steeds groter. Kijk naar de poging om qua schrijfstijl af te wijken door veelvuldig gebruik te maken van puntjes (...), maar hij verraadt zich door hier te posten en te vergeten dat we in dit land liever met alinea's werken.
pi_27585219
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 18:43 schreef Koekepan het volgende:

[..]

Ja, die these is gebaseerd btw op iig 1 zeer specifieke schrijffout die ik lucy (niet sjuuun dus) laatst ook zag maken. Rascisme ipv racisme. Daarnaast dus de subiete aanwezigheid en enorme betrokkenheid van klompendanser, die nu toch redelijkerwijs kan worden toegeschreven aan onze zonnige weblogger, alsmede bemoeienis van ons iconoclastische duo in eigen persoon. Ook geldt dat uitspraakgrapje in de nick, misschien farfetched, maar sjuuun is een rasgrappenmaker zoals we met aryan8 ook al zagen. Die Gek is een kloontje van mij. . Bedoeld om inzichtelijk te maken dat je heus niet een vriendje hoeft te zijn van yvonne om je constant te kunnen misdragen op Fok!. Wel gelukt hè. .
I´m back.
pi_27585271
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 18:51 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, die these is gebaseerd btw iig 1 zeer specifieke schrijffout die ik lucy (niet sjuuun dus) laatst ook zag maken. Rascisme ipv racisme. Daarnaast dus de subiete aanwezigheid en enorme betrokkenheid van klompendanser, die nu toch redelijkerwijs kan worden toegeschreven aan onze zonnige weblogger, alsmede bemoeienis van ons iconoclastische duo in eigen persoon. Ook geldt dat uitspraakgrapje in de nick, misschien farfetched, maar sjuuun is een rasgrappenmaker zoals we met aryan8 ook al zagen. Die Gek is een kloontje van mij. . Bedoeld om inzichtelijk te maken dat je heus niet een vriendje hoeft te zijn van yvonne om constant te kunnen misdragen op Fok!. Wel gelukt hè. .
. Ik dacht al, die gast is te dom om echt te zijn. En dat constante zeuren over mijn naam, duidelijk iemand die één keer een goede grap bedenkt en 'm dan maar blijft herhalen omdat 'm niks beters invalt. Briljant neergezet. !
Wittgenstein
  † In Memoriam † donderdag 2 juni 2005 @ 18:57:12 #223
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_27585350
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 18:51 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, die these is gebaseerd btw iig 1 zeer specifieke schrijffout die ik lucy (niet sjuuun dus) laatst ook zag maken. Rascisme ipv racisme. Daarnaast dus de subiete aanwezigheid en enorme betrokkenheid van klompendanser, die nu toch redelijkerwijs kan worden toegeschreven aan onze zonnige weblogger, alsmede bemoeienis van ons iconoclastische duo in eigen persoon. Ook geldt dat uitspraakgrapje in de nick, misschien farfetched, maar sjuuun is een rasgrappenmaker zoals we met aryan8 ook al zagen. Die Gek is een kloontje van mij. . Bedoeld om inzichtelijk te maken dat je heus niet een vriendje hoeft te zijn van yvonne om constant te kunnen misdragen op Fok!. Wel gelukt hè. .
Het mag duidelijk zijn dat je megalomanie nu ook leidt tot totale gekte. In dat geval kun je rustig stellen dat je gek wordt en is de kreet "aaah ik word gek" een legitieme. Sorry, mij kun je niet zijn, but it sucks to be you.
pi_27585352
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 18:53 schreef Koekepan het volgende:

[..]

. Ik dacht al, die gast is te dom om echt te zijn. En dat constante zeuren over mijn naam, duidelijk iemand die één keer een goede grap bedenkt en 'm dan maar blijft herhalen omdat 'm niks beters invalt. Briljant neergezet. !
Zo gauw ik yvonne zie vraag ik haar om die kloon te permbannen hoor, mijn puntje heb ik nu wel gemaakt. Anders blijf ik er maar mee klooien. .
I´m back.
pi_27585367
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 18:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Het mag duidelijk zijn dat je megalomanie nu ook leidt tot totale gekte. In dat geval kun je rustig stellen dat je gek wordt en is de kreet "aaah ik word gek" een legitieme. Sorry, mij kun je niet zijn, but it sucks to be you.
Ik ben goed hè, KP??? .
I´m back.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')