abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27577939
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 14:50 schreef lucida het volgende:

[..]

Klik gewoon op bijgevoegde link.
Ik zie 1 grote brei van letters, ik word al duizelig als ik het zie. Zeg het me als ik lastig ben, maar ik wil graag een helder duidelijk overzichtelijk lijstje. Teveel gevraagd?
  donderdag 2 juni 2005 @ 14:54:27 #177
85889 lucida
équilibre
pi_27578038
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 14:51 schreef TheMassive het volgende:

[..]

Ik zie 1 grote brei van letters, ik word al duizelig als ik het zie. Zeg het me als ik lastig ben, maar ik wil graag een helder duidelijk overzichtelijk lijstje. Teveel gevraagd?
Helaas kan ik je niet nog uitvoeriger van dienst zijn. .
het is zoals het is
freedom from want and fear
non-conforming link
pi_27578124
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 14:51 schreef lucida het volgende:

[..]

Ik herinner me dat ik hem die term aan de hand heb gedaan. Maar voor kwaliteit betaal je nu eenmaal wat meer.
Ben jij dan vermoedde souffleur geweest al die tijd??? Ik vermoedde eerlijk gezegd net andersom. In jou kun je af en toe nog eens wat gemoedelijks herkennen, sjuuun wordt gedreven door onbekende demonen. Maar goed, hoe het zij, die sociale dienst in Amsterdam is toch een soort Augiasstal? Ik begreep daarbij van een bekende van ons dat jij met je standje op de megabanenmarkt indertijd niet veel anschluss kreeg...

I´m back.
pi_27578154
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 14:54 schreef lucida het volgende:
Helaas kan ik je niet nog uitvoeriger van dienst zijn. .
Maar je bent toch wel inhoudelijk op de hoogte?
Je kant toch ook wel een aantal namen intypen?
  donderdag 2 juni 2005 @ 14:58:18 #180
85889 lucida
équilibre
pi_27578198
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 14:46 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, dat je bij het rijk of de gemeente goeie baantjes in de wacht kan slepen als je maar vriendjes hebt, had ik al van je compaan begrepen, lucy, maar dat je er tegenwoordig virtueel geen formeel onderwijs van enige betekenis voor hoeft te hebben gevolgd was mij onbekend. Maar anway dat voorzitterschap van de cliëntenraad heeft je dus niet bepaald windeieren gelegd, begrijp ik?
Ik ben nog net geen analfabeet, alhoewel hierover op fok sommigen van mening verschillen. Ach, zie het als een opstapje. Maar ik wil wel opmerken dat je zulks natuurlijk niet alleen maar op basis van vriendjespolitiek voor elkaar krijgt. Je zult hoe dan ook hard moeten willen werken en studeren en veel en lange uren moeten maken. En zoals het zo vaak gaat komt de kwaliteit dan vanzelf wel bovendrijven.
het is zoals het is
non-conforming link
pi_27578200
quote:

[..]

Komt erop neer dat ik een kloon had met de nick Staal, redux. Dat was alleen oud nieuws. Later heeft Stali daar gebruik van gemaakt. Voor de rest ben ik de grote tiener- en kinderlokker van Fok!, die jeugdigen het bos in stuurt. .
I´m back.
pi_27578305
quote:

[..]

Ja dat is teveel gevraagd dat snap je toch wel? Het gaat grotendeels over zaken van jaren terug. Maar een lijstje maken is niet mogelijk .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_27578306
iiie gessie!
pi_27578343
Die weblog is echt te duister voor woorden. Wat een doorwrochte taal, het is zo kwijnend formeel, zo uitgewrongen. De taal in je taal is dood, Lucida.
  donderdag 2 juni 2005 @ 15:02:05 #185
85889 lucida
équilibre
pi_27578344
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 14:56 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ben jij dan vermoedde souffleur geweest al die tijd??? Ik vermoedde eerlijk gezegd net andersom. In jou kun je af en toe nog eens wat gemoedelijks herkennen, sjuuun wordt gedreven door onbekende demonen. Maar goed, hoe het zij, die sociale dienst in Amsterdam is toch een soort Augiasstal? Ik begreep daarbij van een bekende van ons dat jij met je standje op de megabanenmarkt indertijd niet veel anschluss kreeg...

Ik weet niet welke bekende jij bedoelt, maar de zaken lagen toch net even iets anders. Ik had met dat standje en de bemensing ervan niets van doen. Wel heb ik er voor gezorgd dat dit standje er kwam met de nodige subsidie hiervoor vanuit de gemeentekas.
het is zoals het is
non-conforming link
  donderdag 2 juni 2005 @ 15:03:27 #186
85889 lucida
équilibre
pi_27578390
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 15:02 schreef zodiakk het volgende:
Die weblog is echt te duister voor woorden. Wat een doorwrochte taal, het is zo kwijnend formeel, zo uitgewrongen. De taal in je taal is dood, Lucida.
"Der Stil soll leben"... Jij verwart de weblog van sjun met mijn taalgebruik?
het is zoals het is
non-conforming link
pi_27578504
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 14:58 schreef lucida het volgende:

[..]

Ik ben nog net geen analfabeet, alhoewel hierover op fok sommigen van mening verschillen. Ach, zie het als een opstapje. Maar ik wil wel opmerken dat je zulks natuurlijk niet alleen maar op basis van vriendjespolitiek voor elkaar krijgt. Je zult hoe dan ook hard moeten willen werken en studeren en veel en lange uren moeten maken. En zoals het zo vaak gaat komt de kwaliteit dan vanzelf wel bovendrijven.
"Vele en lange uren op Fok!" de afgelopen pakweg 2 jaar, bedoel je? Je gaat mij niet vertellen dat jij er nog een studie oid naast doet of gedaan hebt (zoals ik wel btw doe), noch ook "zoveel" leest als in de periode voordat je verslaafd raakte aan dit medium (dat doe ik ook niet meer). Er zijn eenvoudig te weinig uren in een dag om dat voor mekaar te krijgen. Zeker als je er nog als een bezetene naast kloont. Wat dat betreft verbaast me vooral sjuuun ook. Als je al zijn klonen en hun lappen text naast elkaar legt dan... Ja, dan ben je ieder wakend uur van de dag en nacht op Fok! aanwezig. Dan liggen je prioriteiten niet "elders", tenzij je met elders bedoelt je kloontjes. Geen baas die toestaat dat je 8 uur lang kunt Fok!ken... dat zou te kostspelig zijn nl.
I´m back.
  donderdag 2 juni 2005 @ 15:10:10 #188
85889 lucida
équilibre
pi_27578650
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 15:06 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

"Vele en lange uren op Fok!" de afgelopen pakweg 2 jaar, bedoel je? Je gaat mij niet vertellen dat jij er nog een studie oid naast doet of gedaan hebt (zoals ik wel btw doe), noch ook "zoveel" leest als in de periode voordat je verslaafd raakte aan dit medium (dat doe ik ook niet meer). Er zijn eenvoudig te weinig uren in een dag om dat voor mekaar te krijgen. Zeker als je er nog als een bezetene naast kloont. Wat dat betreft verbaast me vooral sjuuun ook. Als je al zijn klonen en hun lappen text naast elkaar legt dan... Ja, dan ben je ieder wakend uur van de dag en nacht op Fok! aanwezig. Dan liggen je prioriteiten niet "elders", tenzij je met elders bedoelt je kloontjes. Geen baas die toestaat dat je 8 uur lang kunt Fok!ken... dat zou te kostspelig zijn nl.
Tja of het is natuuurlijk allemaal eenvoudiger en maakt sjun dus inderdaad niet van 'al die klonen' gebruik die hem worden toegeschreven.

Overigens in mijn geval werk ik maar 4 uur per dag en dan ook nog maar drie dagen per week, dus ik heb voldoende tijd om daarnaast te studeren en ter vermaeck en leering ook nog zo nu en dan wat op Fok en ander fora te posten.
het is zoals het is
non-conforming link
pi_27578661
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 15:02 schreef lucida het volgende:

[..]

Ik weet niet welke bekende jij bedoelt, maar de zaken lagen toch net even iets anders. Ik had met dat standje en de bemensing ervan niets van doen. Wel heb ik er voor gezorgd dat dit standje er kwam met de nodige subsidie hiervoor vanuit de gemeentekas.
Toen je nog voorzitter was, niet? En de belangen verdedigde van uitkeringsgerechtigden.
I´m back.
  donderdag 2 juni 2005 @ 15:13:12 #190
85889 lucida
équilibre
pi_27578747
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 15:10 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Toen je nog voorzitter was, niet? En de belangen verdedigde van uitkeringsgerechtigden.
Ik was toen scheidend voorzitter, bezig met de lopende zaakjs netjes af te wikkelen.
het is zoals het is
non-conforming link
  donderdag 2 juni 2005 @ 15:16:34 #191
85889 lucida
équilibre
pi_27578868
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 15:13 schreef lucida het volgende:

[..]

Ik was toen scheidend voorzitter, bezig met de lopende zaakjs netjes af te wikkelen.
Trouwens ik herinner me nog dat een deel van de Amsterdamse media die overstap beschreef als zou ik zijn overgestapt naar de Taliban. Stank voor dank zullen we maar zeggen.
het is zoals het is
non-conforming link
pi_27579028
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 15:03 schreef lucida het volgende:
Jij verwart de weblog van sjun met mijn taalgebruik?
Ja.
  donderdag 2 juni 2005 @ 15:22:00 #193
85889 lucida
équilibre
pi_27579058
Maar wat mij pas echt interesseerd is of er nog inhoudelijk op mijn reacties - o.a. door RaisinGirl, jezelf en anderen - wordt ingegaan. Of mag ik uit de relatieve stilte hierover, opmaken dat jullie met mijn recapitulatie tot dusverre stilzwijgend instemmen? Het valt me namelijk op dat het accent van de discussie gaandeweg meer en meer naar sjun is verschoven. Natuurlijk is ook sjun in het geheel niet onbelangrijk, maar kan hij i.t.t. mij geen rechtstreeks weerwoord bieden. En lijkt het erop dat jullie bij gebrek aan een weerwoord op mijn reacties, bewust voor de optie van de minste tegenspraak hebben gekozen.
het is zoals het is
non-conforming link
pi_27579125
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 15:10 schreef lucida het volgende:

[..]

Tja of het is natuuurlijk allemaal eenvoudiger en maakt sjun dus inderdaad niet van 'al die klonen' gebruik die hem worden toegeschreven.
Ja, of Occam's razzor pas je anders toe. Nl. dat wie gebruik maakt van sjuuuns IP-adres en wie nauwelijks van sjuuun te onderscheiden taalgebruik bezigt ook sjuuun is. Anders moet je de nodeloos ingewikkelde theorie aanhangen (en dat is ook Occam's razor: niet nodeloos een theorie ingewikkeld maken) dat sjuuun een hele stoet vrienden, one night stands en hele en halve verloofdes op zijn pc'tje toelaat die uit pure bewondering voor hem ook nog eens zijn taalgebruik overnemen.
quote:
Overigens in mijn geval werk ik maar 4 uur per dag en dan ook nog maar drie dagen per week, dus ik heb voldoende tijd om daarnaast te studeren en ter vermaeck en leering ook nog zo nu en dan wat op Fok en ander fora te posten.
Ja, als je daarnaast een HBO studie agogie doet dan heb je daar nog een uurtje of 24 à 32 p. wk. voor nodig, dus dan blijft er opgeteld bij jouw aanwezigheid hier weinig meer over me dunkt.
I´m back.
pi_27579237
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 13:38 schreef Ryan3 het volgende:
Laatste reactie op deze pagina.

Poeh en wat sjuuun werkelijk wilde is vrij onduidelijk. Gewraakte post in Holocaustbantopic was ook niet aan mij gericht maar aan RM-rf. Wat ik afleid is dat sjuuun en lucy een weddenschapje om een fles port met elkaar aangingen ogv dat bewuste antwoord aan RM-rf, dat volgens sjuuun weliwaar controversieel was maar zeker geen Holocaustontkenning bevatte. Immers hij heeft het over een toeschrijving van een opiniedelict. Hieruit kun je afleiden dat sjuuun idd van mening is dat Zyklon-B in de vernietigingskampen als desinfectant werd gebruikt om de Joden te helpen.

Het geval wil dat sjuuun ook na herlezen er niet aan wil dat dit (en andere mededelingen in die post) dus een feitelijke ontkenning van de Holocaust inhouden, maar eigenlijk een soort oprekking van het debat hieromtrent.
Dat die bewuste posting een trolspelletje was, zoals Sjun nu zegt, zou kunnen..gezien die weddenschap en zijn verbetenheid naar Ryan3.
Anderzijds was Sjun al langer bezig om die nazi-sympathisanten goed te praten en vooral benadrukken dat zij slechts vragen hadden en op waarheidsvinding uit zijn...en oja..vooral slachtoffer zijn van links.
En daar ging de discussie over in topic Holocaustban die wij hadden.
Ik kon Sjun's dienstbaarheid aan deze nazi-propagandisten alleen begrijpen als voortkomend uit doorgeschoten anti-linksigheid.
Maar nu hij impliciet tussen de regels door leek te stellen dat Zyklon B vooral voor ontsmetting werd gebruikt..en hij van geen kanten niet inziet wat er mis is aan de formulering van deze posting
bekruipt me het idee dat Sjun zelf al neigt naar het ontkennen van de vergassing in de Holocaust.
En dat zet zijn verdediging van de holocaustleugenaars-impliciet het nazisme- in een ander licht.
En als Sjun onder de alias Omara inderdaad eerlijk was over zijn opa met een nazi-verleden dan was de intuitie van RaisinGirl des anderdaags in pollslowchat volledig raak.
Sjun's biecht dat het maar een trol was, een klierspelletje, zou wel eens ook een leugentje voor zichzelf kunnen zijn.
Aan de ene kant heeft hij het over vrije menigsuiting en vrij vragen stellen en vrij twijfels uiten en tegelijk is hij allesbehalve vrij in zijn uiting, hij draait en draait.. ..en het lijkt alsof zijn biecht een vlucht is.
Is hij werkelijk van mening dat twijfels uiten een schone zaak is, dan had hij dat in de posting zelf gedaan... en zeker achteraf dan nog eens benadrukken, mocht hij het vergeten zijn.
Dus zo 'schoon' voelt hij zich niet, wat ook onderstreept wordt door zijn geschreeuw dat hij verkeerd begrepen is en virtueel opgehangen wordt.
Hij overschreeuwt de kwestie waar het om gaat en mobiliseert de twijfelaars op basis van antilinksigheid.
Of hij had gelijk en het was echt een trol..
Eitherway... hij laat zelf zien dat er een gat is in zijn integerheid.. Een verdomd groot gat.
  donderdag 2 juni 2005 @ 15:38:54 #196
85889 lucida
équilibre
pi_27579625
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 15:23 schreef Ryan3 het volgende:
) dat sjuuun een hele stoet vrienden, one night stands en hele en halve verloofdes op zijn pc'tje toelaat die uit pure bewondering voor hem ook nog eens zijn taalgebruik overnemen.
Toetsenbordpsychologie van de koude grond?
het is zoals het is
non-conforming link
  donderdag 2 juni 2005 @ 15:40:29 #197
85889 lucida
équilibre
pi_27579679
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 14:56 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ben jij dan vermoedde souffleur geweest al die tijd??? Ik vermoedde eerlijk gezegd net andersom.

Kijk je andermaal van op he? Zoals ik al schreef:

Der größte Feind einer neuen Wahrheit is der alte Irrtum. (Goethe)
het is zoals het is
non-conforming link
pi_27579798
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 15:38 schreef lucida het volgende:

[..]

Je bent er werkelijk van overtuigd dat Sjun geen klonen heeft gebruikt?

(een antwoord van 1 zin lijkt me ruim voldoende ).
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_27580027
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 15:38 schreef lucida het volgende:

[..]

Nee, hoor dat komt uit een postje van Sjun zelf. Al die vriendjes en vriendinnetjes van Sjun, zijn als Sjun gaan schrijven en allemaal vanaf hetzelfde IPadres... sure... .

sjun :: 28 mei 2005 20:38
--------------------------------------------------------------------------------
sjun heeft wel meer kloons maar die zijn nog helemaal niet genoemd. Die hebben namelijk een heel ander karakter en een heel ander aandachtsgebied dan POL.

Ik vermoed dat er wat digitale entiteiten van kennissen geband zijn. Ik heb namelijk meerdere mensen op FOK! geholpen. Enkele van die mensen waren IRL kennissen van Lucida andere weer IRL kennissen van sjun. Het zal mij niks verbazen als deze mensen in de klonenparanoia die volgde zijn geband. omdat ze wel eens via dezelfde gateway naar buiten gaan om te internetten.

Ik neem aan dat deze mensen zelf wel met FOK! contact op zullen nemen of zich anders elders gaan vermaken.

pi_27580109
Ps. Dus ons Sjunneke heeft nog meer kloons cq. vriendjes en vriendinnetjes dan die al geband zijn! Die Sjun die neukt wat af dan zeg. , .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')