abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28104397
Oooh ! Vooral die onderste van Abby ! Vindt ze die agamen zo gezellig dat ze maar los in huis moeten ?

Anderhalve week geleden had ik foto's geplaatst van Flynn, hij is inmiddels 4 weken oud. Omdat m'n vriend me had overgehaald nog een vierde kat erbij te nemen hebben we vorige week toen we naar Flynn gingen kijken gelijk een Heilig Birmaantje (nu 7 weken) uitgezocht. Hij gaat dEUS heten.

Duncan met Flynn (boven) en dEUS (onder)

Flynn 4 weken (en nee, dat is geen wollen vachtje, dat is Heilige Birmanenbont )

dEUS 7 weken (met typische Birmanengezichtsuitdrukking)

Nog 9 weken wachten *zucht*
pi_28105704
Dat worden 9 lange weken
Wat een SCHEETJES !!

Ene práchtig gekleurd koppie dit
pi_28108104
oe leuke poesjes!

en ja het is een verschrikkelijke dondersteen
haalt echt alles uit wat "god" (lees: ik) verboden heeft
en verder ook nog alles wat ik nog niet bedacht had

en buiten dat ze onwijs lastig en ondeugend is.. zou ik echt niet meer zonder dr willen
veeeeeeeeeeel te stil in huis dan
jobensaskia.nl
Oi to the punks! Oi to the skins! Oi to the world and everybody wins!
pi_28108804
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 05:10 schreef Uhmmie het volgende:
oe leuke poesjes!

en ja het is een verschrikkelijke dondersteen
haalt echt alles uit wat "god" (lees: ik) verboden heeft
en verder ook nog alles wat ik nog niet bedacht had

en buiten dat ze onwijs lastig en ondeugend is.. zou ik echt niet meer zonder dr willen
veeeeeeeeeeel te stil in huis dan
Ik wil meer slimme/stoute Abby verhalen ! Ik krijg er tenslotte zelf ook zo een.
pi_28108914
quote:
Op maandag 20 juni 2005 23:50 schreef Bluezz het volgende:
Dat worden 9 lange weken
Wat een SCHEETJES !!

[afbeelding]

Ene práchtig gekleurd koppie dit
En we wachten al een tijdje. Toen mamapoes 1 week zwanger was heb ik eigenlijk al een Somali besproken, dus toen al 8 weken gewacht op de bevalling (was ook spannend, we hadden geen idee wat voor kleur/geslacht/aantal katjes er geboren zouden worden) en nu is Flynn al 4 weken oud, dus bij elkaar al 12 weken. Het is maar goed dat de cattery 1 uur bij ons vandaan is, anders zat ik er elke dag ! Ga proberen om komend weekend maar weer eens langs te gaan.

Toen Flynn net geboren was, was 'ie zwart ! Je ziet hem echt ontzettend van kleur veranderen, hij wordt uiteindelijk helemaal rossig. dEUS wordt natuurlijk steeds donkerder. Met drie dagen oud heb ik hem vastgehad, toen was 'ie nog spierwit. Volgens mij hebben we kameleonpoesjes
pi_28109774
Wat een mooie Abessijn! en leuk hoor die verhalen!

Matisse is ook een erg aparte kat..

Hij heeft iets met water, als ik onder de douche sta ligt hij altijd aan de rand naar me te kijken en likt de vloer!
Gisteren zaten de kinderen in het babybadje onder de douche en lag hij letterlijk in het water naast het badje en af en toe likt hij wat water uit het badje (spoort niet)..
En tanden poetsen is ook best moeilijk als er een kat onder de lopende kraan in de wasbak ligt ..

Verder kan je hier in huis bijna geen stap verzetten zonder op je plaat te gaan, omdat Matisse altijd overal bij wil zijn en alles wil zien en daardoor chronisch voor ieders voeten loopt (en regelmatig onder voeten terechtkomt), mijn vriend is al meerdere malen samen met de kat halverwege van de trap gestuiterd, omdat hij over de kat struikelde!

Hij is echt vreselijk nieuwsgierig, en kan er niet tegen als wij in een andere kamer zijn en dat de deur dicht is, dan mauwt hij de hele boel bij elkaar, erg lief maar soms ook wel wat onhandig.

Met de kinderen hadden we op den duur een beetje angst omdat hij te veel toe liet, ze konden hem aan staart en oren het huis door slepen en hij mauwde alleen maar.. Nu gaat het ongeveer gelijk op, en moeten we af en toe Jasper (bijna 2jr, en loopt nog wiebelig) zelfs beschermen als Matisse een speelbui heeft, meestal besluipt hij Jasper een poosje en springt dan plots tegen hem aan waardoor Jasper met kat en al omvalt (huil!) en dan springt Matisse boven op hem alsof hij wil zeggen "tikkie!" en maakt een heleboel soort bokkensprongen om/over hem heen tot Jasper weer staat en dan gaat het weer van begins af aan.. Een hilarisch gezicht maar mijn zoontje is er niet zo van gecharmeerd

Hihi ik zal vanmiddag nog eens wat mooie plaatjes proberen te schieten met de nikon

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 21-06-2005 09:53:37 ]
pi_28110057
Hahaha die Matisse
Echt iets om te filmen

Enneh die watertik heeft Xena ook hoor... zit naast je op de badrand, speelt met het sop, likt het douchevloer water op en is veel te vinden op het aanrecht, al starend naar de kraan
  dinsdag 21 juni 2005 @ 10:27:38 #108
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_28110626
Casey is ook dol op water en gezellig mee badderen maar de andere kat geeft er niks om.

En wat een schitterde kittens krijgt pumpkin_Ruby daar wordt ik niet zo'n klein beetje jaloers van.
een birmaantje staat nog altijd op m'n * ik zou zo graag * lijstje, maar we hadden besloten dat 't huis nu * vol * is, ik mag óók al geen teckeltje
Een abby durf ik niet aan te beginnen met m'n siameesjes ook al vind ik ze nog zo leuk en mooi.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_28116390
abby's zijn best erg sociaal hoor
ik heb dr vandaag bij de buurkindjes laten spelen zelfs
ok.. wel aangelijnd.. maar dat vonden de buurkindjes zo mogelijk NOG leuker
nou vind het buurmeisje poezen ECHT ECHT ECHT leuk
helaas is ze denk misschien een jaar of 6.. en mamsie is allergisch voor beestjes
dus dat zit er voorlopig niet in
vrees dat abby nog vaak daar zal gaan "spelen"
jobensaskia.nl
  dinsdag 21 juni 2005 @ 22:26:38 #110
78780 deedeetee
pi_28116604
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 22:21 schreef Uhmmie het volgende:
abby's zijn best erg sociaal hoor
Het zijn ook mijn siamezen waar ik over in zit, die geven de voorkeur aan andere siamezen.
pi_28117811
ik dacht dat siamezen ook best sociaal waren?
jobensaskia.nl
  woensdag 22 juni 2005 @ 01:02:53 #112
112203 Aelalcallorgan
ladi fokkin da
pi_28121648
Siamezen zijn elitedieren, tenzij ze slecht gefokt zijn. Echt zo uit de hoogte als de tering lol.
Corporeal equals destructive, happiness is relative, in solitude lies preservation?
  woensdag 22 juni 2005 @ 08:02:49 #113
78780 deedeetee
pi_28123577
Siamezen vinden andere katten óók wel aardig, maar 't zijn dus géén siamezen hé. En daar worden ze ook naar behandeld. Het ligt net zoveel aan die anderen hoor want die gedragen zich niet zoals een échte siamees zich hoort te gedragen.
Voor oosters kortharen en mandarins/balinezen maken ze uiteraard een uitzondering. Die horen er namelijk wél bij
Die van mij zullen zich niet verbroederen met een ander ras omdat dat andere ras niet * mee werkt *
  woensdag 22 juni 2005 @ 08:05:25 #114
78780 deedeetee
pi_28123594
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 01:02 schreef Aelalcallorgan het volgende:
Siamezen zijn elitedieren, tenzij ze slecht gefokt zijn. Echt zo uit de hoogte als de tering lol.
Helemaal niet uit de hoogte, ze kunnen er toch óók niks aan doen als die andere kat er niks van snapt Siamezen zijn de vriendelijkheid zelve
  woensdag 22 juni 2005 @ 13:48:54 #115
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28131909
Het is dat er een zacht rinkend geluidt vandaan komt zodra ik met één vinger zachtjes erover heen wrijf, maar anders .....

Ik geloof dat hij het warm heeft
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  woensdag 22 juni 2005 @ 15:04:44 #116
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_28134215
Zomaar een vraagje over kittens, ik heb sinds 3 weken een (nu) elf weken oud beestje. Nu zou ik er graag een tweede bij willen hebben. Is dat verstandig of zouden de twee elkaar teveel als concurent te gaan zien?
Live life to the Ender :D
  woensdag 22 juni 2005 @ 15:05:43 #117
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28134245
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 15:04 schreef Ender_W het volgende:
Zomaar een vraagje over kittens, ik heb sinds 3 weken een (nu) elf weken oud beestje. Nu zou ik er graag een tweede bij willen hebben. Is dat verstandig of zouden de twee elkaar teveel als concurent te gaan zien?
ik denk dat ze heerlijk zullen gaan dollen !

wel worden ze minder aanhankelijk.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  woensdag 22 juni 2005 @ 15:29:14 #118
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_28134969
Dat maakt me op zich niet zo'n hele grote ramp omdat ik redelijk wat van huis zal zijn. Mijn vriendin is er wel vaak, maar dan kunnen ze zich ook zonder mij vermaken. Maar ik twijfelde of Emmy niet te jong is voor nog een huisgenootje
Live life to the Ender :D
  woensdag 22 juni 2005 @ 15:30:01 #119
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28134996
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 15:29 schreef Ender_W het volgende:
Dat maakt me op zich niet zo'n hele grote ramp omdat ik redelijk wat van huis zal zijn. Mijn vriendin is er wel vaak, maar dan kunnen ze zich ook zonder mij vermaken. Maar ik twijfelde of Emmy niet te jong is voor nog een huisgenootje
hoe jonger hoe makkelrijker het gaat is mijn ervaring.
Sir Winston Churchill
  woensdag 22 juni 2005 @ 15:30:50 #120
3185 Adelante
To let it go now
pi_28135019
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 13:48 schreef Mirage het volgende:
Het is dat er een zacht rinkend geluidt vandaan komt zodra ik met één vinger zachtjes erover heen wrijf, maar anders .....

[afbeelding]

Ik geloof dat hij het warm heeft
ik dacht even dat ie in de koelkast lag
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  woensdag 22 juni 2005 @ 15:31:55 #121
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28135047
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 15:30 schreef Adelante het volgende:

[..]

Nou meneer is er toe in staat...
Sir Winston Churchill
pi_28140250
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 15:30 schreef Adelante het volgende:

[..]

LOL ik ook!
  woensdag 22 juni 2005 @ 20:10:21 #123
78780 deedeetee
pi_28142820
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 18:36 schreef Logician het volgende:

[..]

LOL ik ook!
en ik....
pi_28142941
same here...
jobensaskia.nl
  woensdag 22 juni 2005 @ 20:15:07 #125
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28142944
Sir Winston Churchill
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')