wat een poepie, die Lithaquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Natte oogjes valt wel mee, in het echt zie je die glanzende randjes niet. Komt denk ik van de flits en als extra verlichting gebruik ik een felle hallogeenlampquote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:31 schreef Bluezz het volgende:
Estate, is het normaal dat die kleintjes van die enorm natte oogjes hebben ?
En met al die problemen, laat je de moeders nu castreren? (steriliseren)
Gelukkig want mij viel het ook op.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:13 schreef Estate het volgende:
[..]
Natte oogjes valt wel mee, in het echt zie je die glanzende randjes niet. Komt denk ik van de flits en als extra verlichting gebruik ik een felle hallogeenlamp.
hier zie ik weer dat ze vrij veel op mijn kat lijkt. Zelfde kleur en ook van die geinige zwarte boogjes boven hun ogen. Als je wilt zien hoe mijn kat eruit ziet, moet je even in het centrale kattentopic kijken naar Taco.quote:
hoe kom je daar nu bijquote:Op maandag 20 juni 2005 11:31 schreef zhe-devilll het volgende:
Die witte kater lijkt wel een turkse van
Okerquote:Op maandag 20 juni 2005 11:44 schreef Logician het volgende:
Zijn ogen zijn oker van kleur, en zijn vacht is zo grijs omdat meneer gek is op kuilen raven waar hij dan in gaat liggen, duitse genen?![]()
hij verhaart momenteel alleen als een gek
quote:Op maandag 20 juni 2005 13:39 schreef deedeetee het volgende:
Met mijn siameesjes gaat 't prima die genieten lekker van de warmte![]()
Ik heb een antieke klok gekocht met een hele lange slinger en die vind Casey erg interessant, er zit óók nog een boer in een karretje op dat op en neer gaat onder het * slingeren *![]()
Ik ben bang dat ik de klok misschien beter wat hoger op de muur kan hangen en dat gaat niet meevallen want dat ding is zo'n 1.50 m lang.....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |