quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik dacht even dat ie in de koelkast lag
LOL ik ook!quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik dacht even dat ie in de koelkast lag
kennelijk waren ze toch minder grappigquote:Op donderdag 23 juni 2005 08:57 schreef whosvegas het volgende:
Flauw hoor, mijn grappige opmerkingen weghalen
Ze zullen het iig niet koud krijgen...quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:03 schreef Logician het volgende:
succes er mee met deze hitte wiseone!
Dit was voor een ander topic bedoeltquote:Op donderdag 23 juni 2005 08:57 schreef whosvegas het volgende:
Flauw hoor, mijn grappige opmerkingen weghalen
Zie je boven je eigen fotoboek 'profiel wijzigen' staan? Daar kun je het een en ander aanvullen en wijzigen e.d.quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:17 schreef Wiseone het volgende:
Ik blijf zoeken en proberen...
ik vind verse poezenmoeders ook zo vreselijk kjoetquote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:23 schreef Wiseone het volgende:
De moeder vind alles prima, die is alleen maar aan het spinnen.
Meer als in Moes de Poes en muis in het dialectquote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:32 schreef Bluezz het volgende:
Komt goed, geduld is een schone zaak
MoesLeuk naam, van appel/peren/vruchten- Moes?
quote:Op zondag 26 juni 2005 20:09 schreef Wiseone het volgende:
De kleinste zwarte is net dood gevonden naast het nest..![]()
Gefeliciteerd met Moes!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:09 schreef SlaadjeBla het volgende:
Sinds vanmorgen hebben wij onze Moes.![]()
Hij was eerst heel nieuwsgierig om vervolgens onder de kast te verdwijnen. 2 uur later er maar eens onderuit gehaald (zelfs toen we hem helemaal alleen lieten kwam ze er niet onderuit). Vervolgens verdween hij onder de bank, om daar zijn behoefte te doen, ondanks dat we hem de kattenbak al hadden laten zien![]()
Toen hebben we hem nogmaals de kattenbak laten zien en nu snapt hij het al. We hebben echt een slimme poesWel is hij wat aan de diarree door alle stress.
Nu slaapt ze. Tot nog toe erg gezellige poes: onder de kast verdwijnen -> onder de bank schijten -> slapen.![]()
Maar het komt vast goed. Het valt ook niet mee zo'n nieuw huis als je van de boerderij komt.
quote:Op zondag 26 juni 2005 20:09 schreef Wiseone het volgende:
De kleinste zwarte is net dood gevonden naast het nest..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |