Ik wil meer slimme/stoute Abby verhalen !quote:Op dinsdag 21 juni 2005 05:10 schreef Uhmmie het volgende:
oe leuke poesjes!
en ja het is een verschrikkelijke dondersteen
haalt echt alles uit wat "god" (lees: ik) verboden heeft
en verder ook nog alles wat ik nog niet bedacht had
en buiten dat ze onwijs lastig en ondeugend is.. zou ik echt niet meer zonder dr willen
veeeeeeeeeeel te stil in huis dan
En we wachten al een tijdje. Toen mamapoes 1 week zwanger was heb ik eigenlijk al een Somali besproken, dus toen al 8 weken gewacht op de bevalling (was ook spannend, we hadden geen idee wat voor kleur/geslacht/aantal katjes er geboren zouden worden) en nu is Flynn al 4 weken oud, dus bij elkaar al 12 weken. Het is maar goed dat de cattery 1 uur bij ons vandaan is, anders zat ik er elke dag ! Ga proberen om komend weekend maar weer eens langs te gaan.quote:Op maandag 20 juni 2005 23:50 schreef Bluezz het volgende:
Dat worden 9 lange weken
Wat een SCHEETJES !!
[afbeelding]
Ene práchtig gekleurd koppie dit
Het zijn ook mijn siamezen waar ik over in zit, die geven de voorkeur aan andere siamezen.quote:
Helemaal niet uit de hoogte, ze kunnen er toch óók niks aan doen als die andere kat er niks van snaptquote:Op woensdag 22 juni 2005 01:02 schreef Aelalcallorgan het volgende:
Siamezen zijn elitedieren, tenzij ze slecht gefokt zijn. Echt zo uit de hoogte als de tering lol.
ik denk dat ze heerlijk zullen gaan dollen !quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:04 schreef Ender_W het volgende:
Zomaar een vraagje over kittens, ik heb sinds 3 weken een (nu) elf weken oud beestje. Nu zou ik er graag een tweede bij willen hebben. Is dat verstandig of zouden de twee elkaar teveel als concurent te gaan zien?
hoe jonger hoe makkelrijker het gaat is mijn ervaring.quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:29 schreef Ender_W het volgende:
Dat maakt me op zich niet zo'n hele grote ramp omdat ik redelijk wat van huis zal zijn. Mijn vriendin is er wel vaak, maar dan kunnen ze zich ook zonder mij vermaken. Maar ik twijfelde of Emmyniet te jong is voor nog een huisgenootje
![]()
ik dacht even dat ie in de koelkast lagquote:Op woensdag 22 juni 2005 13:48 schreef Mirage het volgende:
Het is dat er een zacht rinkend geluidt vandaan komt zodra ik met één vinger zachtjes erover heen wrijf, maar anders .....
[afbeelding]
Ik geloof dat hij het warm heeft
quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik dacht even dat ie in de koelkast lag
LOL ik ook!quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik dacht even dat ie in de koelkast lag
kennelijk waren ze toch minder grappigquote:Op donderdag 23 juni 2005 08:57 schreef whosvegas het volgende:
Flauw hoor, mijn grappige opmerkingen weghalen
Ze zullen het iig niet koud krijgen...quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:03 schreef Logician het volgende:
succes er mee met deze hitte wiseone!
Dit was voor een ander topic bedoeltquote:Op donderdag 23 juni 2005 08:57 schreef whosvegas het volgende:
Flauw hoor, mijn grappige opmerkingen weghalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |