Ik heb allang de hoop opgegeven... Ik concentreer me op ons kindjequote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:50 schreef babette21 het volgende:
of jij bent koppig en geeft maar niet op......
't Zullen de hormonen wel zijnquote:
zal m'n baas leuk vinden.....quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:51 schreef timbob het volgende:
tip:
kom pas om 13:00 je bed uit, duurt de dag een stuk korter
misschien geef ik jou wel de volledige voogdij....quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:52 schreef Dizer het volgende:
Ik heb allang de hoop opgegeven... Ik concentreer me op ons kindje
de jouwe of de mijne?!quote:'t Zullen de hormonen wel zijn
Een kind kan niet zonder zijn/haar moeder!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:57 schreef babette21 het volgende:
misschien geef ik jou wel de volledige voogdij....
ben er zelf nog steeds niet achter wat ik in godsnaam met 'n kind moet
Touchéquote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:57 schreef babette21 het volgende:
de jouwe of de mijne?!
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:03 schreef Bupatih het volgende:
1
2
3
4
Het niveau van SC een "paar" topics geleden
Ik hou je bezigquote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
nog 3 uur en 50 minuten........ ik ga 't niet redden.....
ik ook.... moet nog 3 screeningen wegwerken, 80 telefoontjes doen....quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:13 schreef Dizer het volgende:
Ik verveel me terwijl ik een shitload aan werk heb liggen
nee ik ben afgehaakt...quote:
Ja dan waren we al klaarquote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ook.... moet nog 3 screeningen wegwerken, 80 telefoontjes doen....
maar er komt niks uit vandaag... was 't maar weer gisteren
gisteren was tof, dan is 't zo druk dat je geen tijd hebt om adem te halen...quote:
kom maar naar Den Haag......quote:Zullen we allebij skippen en meeten op Alphen![]()
Ik kijk nog steeds. Alleen soms een hele week niet en soms een hele week weer wel. En dan ben je meestal na 2 afleveringen weer helemaal bijquote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:16 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee ik ben afgehaakt...
weet nog wel ongeveer waar 't over gaat, vang wel 's wat op en lees de verhaaltjes in de gids altijd.
maar heb niet het idee dat ik echt wat mis ofzo
jij wel?
mooiquote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:24 schreef Dizer het volgende:
Real Life stopt binnenkort als het goed is..
I know, da's juist 't probleem...quote:Dennis is uit coma
wat dan?? ik vind Stefano een saaie lul..... Nick kan wel grappig zijnquote:En het is rete spannend tussen Stefano en Nick![]()
laat me raden: als puber?! [kan ze Isabella gaan verraden....quote:En Nina komt weer terug
Ditoquote:
Ditoquote:I know, da's juist 't probleem...
Stefano die al voor de tweede keer Nick vergiftigd. Twee weken geleden en gisteren ook al.quote:wat dan?? ik vind Stefano een saaie lul..... Nick kan wel grappig zijn
Ludo is op zich oke maar totaal overrated.... en valt daarnaast in herhaling
Gaat ze ook doen hopelijkquote:laat me raden: als puber?! [kan ze Isabella gaan verraden....]
hm... en ik wil gewoon minstens één screening afhebben en 'n zaak afsluitenquote:
Meestal een stukje van het begin en het einde... alleen afgelopen week geen TV gekeken....quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
hm... en ik wil gewoon minstens één screening afhebben en 'n zaak afsluiten
tijd zat, nu nog de inspiratie
we draaien 'm ff om: kijk je nog onm??
Ga jij maar msnen met niksanquote:
Precies hetzelfde als met Dennis, GTST heeft dat gejat van ONMquote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:38 schreef Dizer het volgende:
wat is er nou gebeurd met Rene, die is opeens dement
Is ze in elkaar geslagen???quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Precies hetzelfde als met Dennis, GTST heeft dat gejat van ONM
mja Renée is 'n beetje als Dennis, vergeetachtig enzoquote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:38 schreef Dizer het volgende:
Meestal een stukje van het begin en het einde... alleen afgelopen week geen TV gekeken....
Je mag me bijpraten. Ik wil weten hoe het met Daan gaat en wat is er nou gebeurd met Rene, die is opeens dement
jij was toch ook ooit met niksan?! waarom is dat eigenlijk uitgegaan?!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:39 schreef Dizer het volgende:
Ga jij maar msnen met niksan
Je bent gewoon jaloers dat niksan niet online is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |