quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:16 schreef Zhenar het volgende:
Hoi!
* Zhenar probeert SC hem niet te laten vergeten, zodat hij zich niet hoeft te herintroduceren wanneer hij weer terug is...
Zhenarquote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:16 schreef Zhenar het volgende:
Hoi!
* Zhenar probeert SC hem niet te laten vergeten, zodat hij zich niet hoeft te herintroduceren wanneer hij weer terug is...
Ik vind de Raket toch nog altijd het lekkerstquote:
T18quote:
Ik zit nog steeds vast maar mijn scriptiebegeleidster heeft me er net even van proberen te overtuigen dat het heus wel allemaal goed komtquote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
T18How's life! Hou je het een beetje vol met afstuderen.. we komen er wel doorheen hoor
Jaah, ik probeer mijzelf ook te overtuigen...alleen ik ben het zo zatquote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:30 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds vast maar mijn scriptiebegeleidster heeft me er net even van proberen te overtuigen dat het heus wel allemaal goed komt
Jaquote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:29 schreef Tania18 het volgende:
Heb je je economie examen al gehad Bupa?
Op een gegeven moment duurt het gewoon te lang jaquote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jaah, ik probeer mijzelf ook te overtuigen...alleen ik ben het zo zat
Ik ben bijna op de helft van mijn stageverslag en dat terwijl ik hem over twee maanden pas hoef in te leverenMaar zo kan ik dus over 1 maand inleveren en als het niet goed is nog verbeteren
Alleen mijn verslag voor het stagebedrijf schiet niet zo op
Wanneer is jou afstudeersessie?
Ehmmm........ nooitquote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:33 schreef Svensational het volgende:
Zeg Tania, wanneer ga jij hier eens posten![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:33 schreef Svensational het volgende:
Zeg Tania, wanneer ga jij hier eens posten![]()
![]()
Het zal vast wel meevallenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja
Ging niet zo lekker.
Maar dat had ik al wel verwacht.
Alleen had ik niet verwacht dat aardrijkskunde zo moeilijk zou zijn
Jep, morgen M&Oquote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:35 schreef Svensational het volgende:
Moet je nou alleen nog maar M&O? Of heb je dat niet?
Tsja, ik heb het nagekeken...en ik kom zelf net op een voldoende uit...dusquote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:37 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Het zal vast wel meevallen
En ik had je nog voor aardrijkskunde gewaarschuwd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |