Ik was zeker loyaal. Ik ben toen zelfs met mijn poten van jou afgebleven omdat ik van haar hield..quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
maar jij was wel lief loyaal aan d'r, toen 't nog goed ging enzo!
en nu is ze 't idool van Bupa
Over mijn examens?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:14 schreef Svensational het volgende:
Zeg Bupa, heb je al meer logs geschreven?
Allebei dan maar.quote:
Sanne is veel irritanter hoor dan ♥ Daan ♥quote:
yep dat was 't moment, toen was ik vogelvrij...... maar jij wilde nietquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:13 schreef Dizer het volgende:
Ik was zeker loyaal. Ik ben toen zelfs met mijn poten van jou afgebleven omdat ik van haar hield..
Wow.. het had wat kunnen worden toen tussen jou en mij maar ...
Ja, dan moet ik dus op allemaal klikkenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die staan gewoon op http://weblog.fok.nl
Moet je ff kijken of mijn naam erbij staat.
Dan niet joh.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dan moet ik dus op allemaal klikken
what the fuck?! zet je nouquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:19 schreef Svensational het volgende:
Sanne is veel irritanter hoor dan ♥ Daan ♥
Omdat ik niet aan vreemdgaan doequote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
yep dat was 't moment, toen was ik vogelvrij...... maar jij wilde niet
quote:Het is alweer een tijdje geleden dat we in de True suite van Redbus Interhouse in Amsterdam een groter rack voor onze servers in gebruik hebben genomen. Op 13 maart hebben we niet alleen dat gedaan, maar ook vijf gloednieuwe webservers geplaatst en voor een deel al in gebruik genomen.
Op die dag hadden we oorspronkelijk ook een nieuwe databaseserver willen plaatsen, maar deze was technisch nog niet gereed. Inmiddels is deze dat wel, en afgelopen weekend hebben we deze Dell PowerEdge 2850, die de naam Dane draagt, dan ook in het rack geplaatst.
De onderste, grijze server is Dane, onze nieuwe DB-server.
Plaatsen is een ding, de machine in gebruik nemen een tweede. Momenteel draait heel FOK! nog op databaseserver Alicia, maar daar gaan we zaterdag verandering in brengen. Dan zullen we alle data van Alicia overzetten naar Dane.
Deze handelingen gaan een paar uren in beslag nemen. Data moet, in grote lijnen, uit de ene server opgevraagd worden, overgezet naar de andere en daar weer in het juiste formaat ingelezen. Aangezien we tegen de 60 gigabyte aan data hebben, kan dat wel even duren. Reken er dus op dat FOK! aanstaande zaterdag voor het grootste deel van de dag niet te bereiken is.
Natuurlijk proberen we de downtime tot een minimum te beperken. We zullen de komende week vaststellen op welk moment we zaterdag gaan beginnen, en dit tijdstip hier vermelden.
gevalletje: blij maken met een dooie mus enzoquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:27 schreef Bupatih het volgende:
YEEEEEUUHH!!!
NIEUWE FOTO'S IN MIJN FOTOBOEK
![]()
Doe eens linkjes plaatsenquote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
gevalletje: blij maken met een dooie mus enzo
en dan van mij van alles gaan lopen verwachten..........quote:
zullen we spijbelen???quote:Nog 2,5 uur... damn..
Oh, nu staat er tekst bijquote:
Ja euh...quote:
Ja, om de een of andere reden pakt hij brede, lage plaatjes niet zo goed in het fotoboekquote:
Je mag het gerust eerst aan wup vragen hoorquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:30 schreef babette21 het volgende:
en dan van mij van alles gaan lopen verwachten..........
Jaaahquote:zullen we spijbelen???
Toestemming vragen zodat wup kan toestemmen dat jij met mij sex hebt. Ik hoef niet gelijk een relatiequote:
Meer trek in Bier. Of heb je anders cannij rose?quote:kom je rose drinken????![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |