Moet je dan in speciale "games" zitten, of maakt dat niet uit, en ik doe eigenlijk alleen bridge crossing.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:07 schreef Fronsertje het volgende:
[schreef Zebbie het volgende
Ik speel het zo nu en dan nog wel eens, maar vaak als er genoeg spelers in het spel zijn komt de sniper vrij (bridge crossing). Die kan ik dan niet kiezen, het vakje blijft gewoon grijs.
Hoe komt dat?
Heb je de marksmanshiptest met meer dan 36/40 gehaald dan kan je snipertraining doen waarna je ook mag snipen.
En ook als je hoger wilt komen met je level ( 10 is het nu geloof ik nog steeds) hoe moet je dat aanpakken?
Veel E afknallen, je teammates niet afknallen(min punten genaamd ROE) objectives halen en als je medic bent daarmee je team helpen ....dan stijgt je honour vanzelf.
Euh ja , voor honour is het wel makkelijk als je op een honour server (officiele servers) zit.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:03 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Moet je dan in speciale "games" zitten, of maakt dat niet uit, en ik doe eigenlijk alleen bridge crossing.
Meestal knal ik ongeveer 3 gasten af per leven.
Ik speel zelf nooit op unoff of niet-honour servers, tenzij ik wat wil uitproberen en de kans groot is dat ik bruut afgeslacht wordt, of als de rest van de clan toevallig zich ergens verzameld heeft. Dit laatste is erg zeldzaam geworden het afgelopen half jaar.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:06 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Hoger dan 10 (Honor) kun je alleen verdienen door goed te spelen op honor servers, maar aangezien die er niet zaoveel zijn en meestal bezet zijn....
Overigens is al medic altijd wel een leuke score te halen
Ja, t is geluktquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:54 schreef Fronsertje het volgende:
Ehm, lastig ...tis een geel icoontje wat voor de servernaam staat, kijk naar een server met official derin ...die zijn zowiezo honour, dus vergeijk die icoontjes in de ingame serverllist...beetje onduidelijk denk ik, iig succes
Je moet toch ergens beginnenquote:Op zondag 31 juli 2005 01:55 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ja, t is gelukt
Eerst gedaald naar 8, omdat een medespeler voor me begon te rennen toen ik net hersenloos op een stipje in de verte aan het jassen was, toen weer gestegen naar 9 of 10 geloof ik.
In dat swamp level was dat.
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 12:09 schreef Yildiz het volgende:
is er al een nieuwe update die ervoor zorgt dat de menu's e.d. er goed uitzien?
Maar gelukkig ben ik erquote:
Inloggen op http://www.americasarmy.comquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:20 schreef Gebakken_vissie het volgende:
is er een manier om te zien hoever je van je volgende honor punt vandaan bent?>
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |