abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29172330
*schopje*
midden in de nacht posten is niet goed voor het aantal reacties
  woensdag 27 juli 2005 @ 15:47:46 #227
39240 jagermaster
stof en water, dat ben ik
pi_29172523
quote:
op woensdag 27 juli 2005 15:41 schreef nevermind het volgende:
*schopje*
midden in de nacht posten is niet goed voor het aantal reacties
meestal zie ik het wel 's morgens, dit keer niet zo opgevallen.. ziet er in ieder geval stukken beter uit. het is alleen jammer dat de letter(s) achter de regenboog niet te zien zijn. de tekst boven welke over het blauw-groene boompje staat onder ieder boxje wordt moeilijk leesbaar, zou het boompje lichter maken..
Where's my fear???
pi_29172634
quote:
op woensdag 27 juli 2005 15:47 schreef jagermaster het volgende:

[..]

meestal zie ik het wel 's morgens, dit keer niet zo opgevallen.. ziet er in ieder geval stukken beter uit. het is alleen jammer dat de letter(s) achter de regenboog niet te zien zijn. de tekst boven welke over het blauw-groene boompje staat onder ieder boxje wordt moeilijk leesbaar, zou het boompje lichter maken..
ik denk dat ik het logo zo laat, men weet toch wel welke site het is; ik vind het wel wat hebben . de palmboompjes in elk blokje is wel een goed punt, ik zal de achtergrond wat fletser maken, dat het niet zo stoort. bedankt voor de tips!
pi_29173159
check www.wolfskuil.com

mijn eerste site. moet me nog gaan verdiepen in php, sql, css enz..enz.. ben al blij dat de html een beetje wil lukken. tips?
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
pi_29441067
http://www.wireleft.com

ik heb een zoek engine gemaakt die later ook rss moet gaan ondersteunen en dergelijke. het gaat me er nu om of de zoekakties goed afgehandeld worden en hoe de resultaten zijn. de layout is nog niet gedaan.
  woensdag 10 augustus 2005 @ 16:11:01 #231
62944 STFU
Blain (NTCE Chaingunner)
pi_29539724
ik heb een site gemaakt.
laat me weten wat je er van vindt... textkleur en al die ongein..
http://www.slickshots.nl/slickshots.php?nav=gal&cmd=lorum

extra:
gemaakt met photoshop
code gemaakt met kladblok.

things2do:
- scroll-vectors aanpassen
- doctype
-alle links actief maken.
Hank Evans: Well fuck my ozone.
Hank Evans: Hey, Ringworm! Yeah I'm talking to you, you toxic waste of life. You gonna pick up that butt or do I have to glue it to my shoe and stick it up your big pimply a-hole.
  woensdag 10 augustus 2005 @ 17:37:29 #232
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_29541250
quote:
op woensdag 10 augustus 2005 16:11 schreef stfu het volgende:
ik heb een site gemaakt.

extra:
gemaakt met photoshop
code gemaakt met kladblok.

things2do:
- scroll-vectors aanpassen
- doctype
-alle links actief maken.
ziet er leuk uit, alhoewel ik het menu op een beetje een onlogische plek vind staan, was even zoeken. en mensen zonder javascript zullen het wat lastiger hebben op je site. de broncode vind ik ietwat onoverzichtelijk.
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
pi_29546894
quote:
op woensdag 10 augustus 2005 16:11 schreef stfu het volgende:
ik heb een site gemaakt.
...
wel cool..
minpunten:
- erg klein font (hou ook rekening met mensen met 1600x1200 e.d.)
- t lichte gedeelte vh groene is moeilijk leesbaar
- die zwarte randen zijn wel heel erg dik, zeker in verhouding tot font
plus:
+ scrol
+ dat c icoontje zou ik ook voor dat grote slickshot doen
  zondag 21 augustus 2005 @ 16:35:11 #234
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_29841946
wie kan even naar mijn site kijken : www.tv10.tv en mij helpen met die keywords e.d. die erin staan. ben niet te vinden met zoekmachines
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_29841983
kan iemand mijn site even beoordelen; http://reservoir-blogs.be

alvast bedankt.
pi_29842034
razor21 download eens web ceo (google) en die scanned je site en maakt een rapport op waarin staat waarom je site bvb niet te vinden in in zoekmachines. web ceo is gratis!
  zondag 21 augustus 2005 @ 16:41:34 #237
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_29842143
quote:
op zondag 21 augustus 2005 16:37 schreef fa7c0n het volgende:
razor21 download eens web ceo (google) en die scanned je site en maakt een rapport op waarin staat waarom je site bvb niet te vinden in in zoekmachines. web ceo is gratis!
bedankt ga het even proberen
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  zondag 21 augustus 2005 @ 17:11:29 #238
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_29843047
quote:
op zondag 21 augustus 2005 16:35 schreef razor21 het volgende:
wie kan even naar mijn site kijken : www.tv10.tv en mij helpen met die keywords e.d. die erin staan. ben niet te vinden met zoekmachines
uiteraard. alleen hele kleine zoekmachines maken nog gebruik van de keywords meta-tag.
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
pi_29843428
lol ja idd, zoekwoorden met een komma scheiden. en een zoekmachine zoekt op lettercombinaties niet op woord combinaties dus één keer het woord tv is al voldoende. ik denk dat er ook een grote kans is dat sommige zoekmachines je geblacklist hebben met die meta
  zondag 21 augustus 2005 @ 17:38:25 #240
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_29843843
quote:
op zondag 21 augustus 2005 17:24 schreef fa7c0n het volgende:
lol ja idd, zoekwoorden met een komma scheiden. en een zoekmachine zoekt op lettercombinaties niet op woord combinaties dus één keer het woord tv is al voldoende. ik denk dat er ook een grote kans is dat sommige zoekmachines je geblacklist hebben met die meta
de grote zoekmachines, zoals google of yahoo, kijken naar de informatie in de pagina zelf, waar bij hem helemaal niets staat, en negeren de keywords meta tag totaal.

http://searchenginewatch.com/webmasters/article.php/2167891.

toch die keywords meta tag willen gebruiken? doe dan je keywords met komma's scheiden en houd het compact. alleen de belangrijkste paar keywords gebruiken. hoe meer (onbenullige) keywords je toevoegt, hoe minder interessant je pagina zal uitkomen bij de zoekmachines die die meta tag nog gebruiken.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 13:56:40 #241
46794 Berkery
Fat bastard
pi_29886283
quote:
op zondag 21 augustus 2005 16:35 schreef razor21 het volgende:
google is wel langs geweest, maar kijkt alleen naar de titel, meta-description en de tekstuele inhoud.
en dat laatste ontbreekt op jouw pagina.
No Dukes of Hazzard in the classroom
  woensdag 24 augustus 2005 @ 03:10:01 #242
46275 Castor
Obey the rules, miss the fun
pi_29910213
zouden jullie een blik willen werpen op de volgende site:
http://test5.caribmedia.com/aas/

een css probeerseltje van me.

aub niet al te veel op de inhoud letten. de (weinige) content die er in zit is niet van mij, maar van de orginele site: http://www.arubaanimalshelter.com

bvd.

ps. ben er een paar dagen mee bezig geweest, paar uurtjes per dag. html geschreven in notepad++, css geschreven in topstyle pro. graphics gecreerd/bewerkt met photoshop. het menu zou goed moeten werken in zowel ie6 als firefox.

[ Bericht 11% gewijzigd door Castor op 24-08-2005 03:38:43 (ps) ]
  woensdag 24 augustus 2005 @ 08:43:39 #243
39240 jagermaster
pi_29911329
quote:
op woensdag 24 augustus 2005 03:10 schreef castor het volgende:
zouden jullie een blik willen werpen op de volgende site:
[url=http://test5.caribmedia.com/aas/
]http://test5.caribmedia.com/aas/[/quote][/url]

de rondingen in je ontwerp zijn korrelig dat is wel jammer. zou netter zijn als het peffecte rondingen zijn en niet korrelig.
zou de paypall button niet zo strak tegen de rand aan plaatsen. staat wat netter als er wat tussen ruimte is..

onderin het menu heb je een plaatje geplaatst. deze zit ook strak tegen de rand. iets meer "wit-ruimte" laat het lekkerder bekijken en de tekst eronder beter leesbaar.

ondanks de tekst op home snap ik nog niet wat jullie doen en waar jullie voor zijn.
quote:
een css probeerseltje van me.

aub niet al te veel op de inhoud letten. de (weinige) content die er in zit is niet van mij, maar van de orginele site: http://www.arubaanimalshelter.com

bvd.

ps. ben er een paar dagen mee bezig geweest, paar uurtjes per dag. html geschreven in notepad++, css geschreven in topstyle pro. graphics gecreerd/bewerkt met photoshop. het menu zou goed moeten werken in zowel ie6 als firefox.
Where's my fear???
  woensdag 24 augustus 2005 @ 09:08:27 #244
79183 SynXteR
Terug van weggeweest
pi_29911616
http://www.pfmedia.nl/

ik zou graag jullie mening willen weten van mijn bedrijfs website
alvast bedankt
Fok! San Andreas Mulitplayer Server: 81.171.99.130:7777
  woensdag 24 augustus 2005 @ 09:46:34 #245
39240 jagermaster
pi_29912059
quote:
op woensdag 24 augustus 2005 09:08 schreef synxter het volgende:
http://www.pfmedia.nl/

ik zou graag jullie mening willen weten van mijn bedrijfs website
alvast bedankt
eerst maar een stukje inhoudelijk:
als eerste kijk ik natuurlijk naar de prijzen de volgende zaken vallen me op daar
- is het incl of ex btw? (is volgens mij zelfs wetterlijk verplicht te melden)
- vind het een beetje rare indeling van het dataverkeer, 2.75 gb. kan je daar niet beter iets van 3 van maken?
- misschien de namen van de pakketen ook vet maken?

wat zou ik doen als klant die een pakket wil bestellen:
gaat naar de site => gaat naar hosting => kiest pakket => drukt op bestel => gebeurd niets en gaat naar andere hoster.

navigatie
naar mijn mening is het een beetje zinloos en zelfs verwarrend om 2 de zelfde menu's te hebben 1 horizontaal en 1 verticaal.

neem aan dat jullie ingeschreven staan bij de kvk, vermeld de gegevens ook ff...

op onderdeel sites moet de komma na website veranderen in een punt en die volgens mij naar deze weet niet wat er allemaal gebeurd met die msn-stuff site maar als je uitrekend dat er maximaal 45000 bezoekers op de site komen dan is dit per bezoeker een verbruik van iets van 0,8 mb. iets zegt me dat dat totaal niet klopt!

bij netwerk zou ik verwachten dat je ook het netwerk zou noemen waar je in hangt.

misschien nog iets neer zetten waar mensen hulp/uitleg/tutorials/faq kunnen vinden voor als ze het niet snappen ??

contact
quote:
verplichte velden.
ip-adressen worden gelogt, misbruik maken van het formulier betekent regelrecht een ip ban over de gehele website.
deze opmerking komt me heel klantonvriendelijk over.
onderwerp adverteren? dus ik kan adverteren op jullie website

layout

me grote vraag is wat moet ik met het groene stuk, wat stelt het voor? heeft het nut? naar mijn idee niet! mijn idee is als het totaal geen nut heeft laat het dan maar weg. het vreet een hoop schermruimte (bij een resolutie van 800x600 ben je daardoor al de helft van het scherm kwijt!)
Where's my fear???
pi_29912133
ik vind het groene blok wel wat hebben.
ik zou het alleen nét ietsje kleiner maken (verticaal dus)
want ik zit het met 1024x768 te bekijken en ik moet nog scrollen.
  woensdag 24 augustus 2005 @ 09:51:30 #247
39240 jagermaster
pi_29912156
quote:
op woensdag 24 augustus 2005 09:50 schreef ijsmeis het volgende:
ik vind het groene blok wel wat hebben.
ik zou het alleen nét ietsje kleiner maken (verticaal dus)
want ik zit het met 1024x768 te bekijken en ik moet nog scrollen.
en wat vind je het hebben dan?
Where's my fear???
pi_29912186
quote:
op woensdag 24 augustus 2005 09:51 schreef jagermaster het volgende:

[..]

en wat vind je het hebben dan?
nou, ik denk dat als je het groene blok weg haalt dat het geheel een beetje saai wordt.
ook 'hoort' het bij het menu. ik denk dat als je het blok weg haalt dat het menu dan ook niet meer mooi is en bij de layout past.

kort gezegd, het fleurt de layout op. ik zou het dus alleen wat kleiner maken!
  woensdag 24 augustus 2005 @ 10:02:09 #249
39240 jagermaster
pi_29912342
quote:
op woensdag 24 augustus 2005 09:53 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

nou, ik denk dat als je het groene blok weg haalt dat het geheel een beetje saai wordt.
ook 'hoort' het bij het menu. ik denk dat als je het blok weg haalt dat het menu dan ook niet meer mooi is en bij de layout past.

kort gezegd, het fleurt de layout op. ik zou het dus alleen wat kleiner maken!
als het groen weg is wordt het geheel donkerder.. over het menu had ik al een opmerking gemaakt over dat het dubbel is.

zo vind ik het er al een stuk beter uitzien
Where's my fear???
pi_29937904
quote:
op woensdag 24 augustus 2005 10:02 schreef jagermaster het volgende:

[..]

als het groen weg is wordt het geheel donkerder.. over het menu had ik al een opmerking gemaakt over dat het dubbel is.

zo vind ik het er al een stuk beter uitzien
[afbeelding]
!

dat zei ik toch ! dus dan zijn we het eens !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')